بازدید 3913

خاتمی: مگر در رأی آوردن روحانی تردید دارید؟

خاتمی خاطرنشان کرد: فکر می کنم اصلاح طلبان در این دوره هم با یک لیست حداقل «غالب» اگر نگویم «واحد» وارد میدان شوند.
کد خبر: ۶۷۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ 15 March 2017
 نائب رئیس مجلس ششم در مورد رأی آوری حسن روحانی گفت: مگر در این زمینه تردید دارید؟
محمد رضا خاتمی در گفت و گو با جماران در خصوص انتخابات شورای شهر و برنامه اصلاح طلبان اظهار کرد: همیشه تلاش اصلاح طلبان بر این بوده است که در انتخابات با اتحاد، همگرایی و انسجام کامل حرکت کنند و تا جایی که امکان داشته باشد با لیست واحد وارد انتخابات شوند. تا آن جایی هم که من می دانم دست اندرکاران در تلاش هستند تا بتوانند با یک لیست وارد انتخابات شوند.
وی ادامه داد: البته نگرانی هم وجود ندارد، اگر کسان دیگری هم خودشان را شایسته می دانند که در انتخابات شرکت کنند اگر به صورت جدا هم کاندید شوند اشکالی ندارد. اما مردم نشان داده اند که در شهر های بزرگ به لیست رای می دهند.
خاتمی خاطرنشان کرد: بنابراین فکر می کنم اصلاح طلبان در این دوره هم با یک لیست حداقل «غالب» اگر نگویم «واحد» وارد میدان شوند.
وی در ادامه در پاسخ به این سوال که پیش بینی تان از انتخابات ریاست جمهوری و رأی آوری روحانی چیست، گفت: مگر در زمینه رأی آوری روحانی تردید دارید؟ به هر حال هر رئیس جمهوری که مستقر است عملکردی دارد و ممکن است با کسی که کارنامه ی در این زمینه ندارد، متفاوت باشد.
خاتمی تصریح کرد: آقای روحانی حتما نقاط قوت و ضعفی دارند اما نقاط قوتشان خیلی بیشتر است و فکر می کنم با همه تلاشی که حامیان ایشان خواهند کرد انشاء الله با رای حداکثری انتخاب خواهند شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار