بازدید 3083

خروجی شورای فرهنگ عمومی استان‌ کرمانشاه روی کاغذ می‌ماند

عضو ناظر مجلس در شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه با انتقاد از اینکه خروجی این شورا روی کاغذ می‌ماند، خواستار پای کار آمدن دستگاه‌ها برای اجرایی شدن مصوبات شد.
کد خبر: ۶۷۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶ 15 March 2017
سیدجواد حسینی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت درباره عملکرد شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه گفت: در راستای فرهنگ عمومی استان، معمولا بحث خانواده‌ها، آسیب‌های اجتماعی، مسائل مربوط به رایانه و بازی‌های کودکان و هر چیزی که در حوزه فرهنگ عمومی مردم قرار بگیرد، در دستور کار است.

نماینده مردم سنقر و ‌کلیایی درمجلس شورای اسلامی، افزود: در بخشی از جلسات شورای فرهنگ عمومی کرمانشاه آسیب‌های موجود و راهکارهای جلوگیری‌کننده از آن بررسی می‌شود .

وی ادامه داد: یکی دیگر از بحث‌ها در شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه مربوط به افزایش آمار طلاق و آسیب‌های نلشی از آن است تا درخصوص از بین بردن عوامل طلاق تلاش شود.

 وی با بیان اینکه در بخشی از جلسات شورا بحث آسیب‌های طلاق مطرح می‌شود، تصریح کرد: در بخشی از جلسات نیز به بحث راهکارهایی که می‌تواند طلاق را محدودتر از شرایط موجود کند، پرداخته می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه بحث بازی‌های رایانه‌ای امروزه برای فرهنگ مخرب است، خاطر نشان کرد: برخی از بازی‌های رایانه‌ای فرهنگ را تخریب می‌کند که این موضوع به آرامی حساسیت‌های شرعی و عرفی را از بین می‌برد؛ لذا لازم است هم فرهنگ سازی کنیم و هم تولیداتی در این عرصه وجود داشته باشد تا شرایط برون‌رفت از این وضعیت حاصل شود.

حسینی‌کیا در مورد خروجی جلسات شورای فرهنگی استان کرمانشاه ادامه داد: جلسات در حدی است که روی کاغذ می‌آید اما خروجی آن زمانی است که مجریان امر پای کار آمده و مصوبات را اجرایی کنند.   

وی با تاکید براینکه شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه در حد بضاعت خود قدم‌هایی را برمی‌دارد گفت: با توجه به این هجمه‌های فرهنگی باید در زمینه فرهنگ عمومی فعال‌تر بود اما بسیار عقب هستیم.

وی تصریح کرد: خروجی شورای فرهنگ عمومی در مصوبه است اما درواقع در اجرا چیزی وجود ندارد و آنچه بر روی کاغذ است، در اجتماع نمود عینی ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار