بازدید 2086

سخنرانی همه ۱۴کاندیدای جمنا در مجمع دوم

کد خبر: ۶۷۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱ 13 March 2017
 محمدباقر ذوالقدر روز دوشنبه در نخستین نشست هماهنگی ستادهای استانی و اقشار این جبهه که در مجتمع فرهنگی آدینه برگزار شد با بیان این که انتخابات ریاست‌جمهوری موضوعی راهبردی است، افزود: تمرکز ما بر این است که با سعی و تلاش فراوانی که صورت می‌گیرد، انتخاب درستی انجام شود تا دولتی که در طراز انقلاب، مردمی و کارآمد است روی کار آید و مشکلات کشور حل شود.
وی به اولین مجمع ملی جبهه مردمی نیروی‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: نشست مجمع ملی، نشست خوبی بود و نزدیک به سه هزار نفر در آن شرکت کردند که هفت تصمیم مهم در آن اتخاذ شد.
رییس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: با تصمیم مجمع اول، شورای مرکزی جبهه مردمی که عالی‌ترین مرجع تصمیم‌گیری است، تعیین و جلسات شورا به‌ طور منظم هفته‌ای یک‌ بار برگزار می‌شود و تاکنون نیز 3 جلسه تشکیل شده است.
ذوالقدر درباره تصمیم‌گیری‌های اتخاذ شده در این مجمع گفت: هیات‌رییسه، هیات نظارت و هیات اجرایی شورای مرکزی مشخص شدند.
وی ادامه داد: هشت نفر به عنوان هیات رییسه انتخاب شدند که ریاست شورای مرکزی و مجمع ملی را بر عهده دارند؛ همچنین هیات نظارت نیز که مسئول رسیدگی به شکایات و نظارت داخلی بر عملکرد جبهه مردمی نیروهای انقلاب است، تشکیل شده و هیات اجرایی نیز که ستاد جبهه مردمی است، تعیین و اعضای آن در شورای مرکزی مشخص شدند.
رییس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: کار اساسی و نقطه عطف ما تا قبل از انتخابات، برگزاری مجمع ملی دوم است که 17 فروردین 96 برگزار خواهد شد.
ذوالقدر درمورد دو دستور کار مجمع دومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نیز اظهارداشت: تصویب نهایی اساسنامه جبهه مردمی که در آن ارکان و ساز و کار جبهه مردمی مشخص شده، دستور کار اول بوده و بحث دوم نیز تعیین پنج نامزدی است که باید وارد رقابت شوند و از بین آنها یک نفر انتخاب شود.
ذوالقدر با با تاکید بر این که قرار بود بین مجمع ملی اول و دوم با 20 نفر انتخاب شوند، مذاکراتی انجام شود، تصریح کرد: این کار انجام می‌شود و با تعداد زیادی از این افراد صحبت شده و چند نفر باقی مانده نیز تا آخر این هفته نهایی خواهد شد و آماده می‌شویم که در مجمع دوم از بین این افراد 5 نفر انتخاب شوند. 
وی به نحوه تبلیغات نامزدها در مجمع ملی دوم اشاره کرد و یادآور شد: در مجمع دوم این 10 نفر برنامه‌ها، سوابق کاری و تیم اجرایی‌شان را معرفی کنند که البته شاید برخی به دلیل این که افراد معروفی هستند، قصد سخنرانی نداشته باشند، ولی صبح تا ظهر مجمع ملی دوم به سخنرانی نامزدها اختصاص یافته است.
ذوالقدر همچنین درمورد سازوکار رای‌گیری از اعضا در مجمع ملی دوم خاطرنشان کرد: رای‌گیری پس از سخنرانی نامزدها و به صورت الکترونیکی انجام و شمارش آراء نیز تا بعد از ظهر مشخص می‌شود.
منبع: ایرنا
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار