بازدید 2449

لیگ دسته یک فوتبال 16 تیمی می شود

کد خبر: ۶۷۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 13 March 2017
در حالی که به هفته های پایانی لیگ یک نزدیک می شویم تیم های مدعی گلایه های خود را به گوش سازمان لیگ برتر رسانده اند که صعود دو تیم از لیگ 18 تیمی دور از عدالت است.

به گزارش تابناک ورزشی،حرف تیم های دسته اولی این است از آنجایی که موفقیت در دسته اول فقط با صعود به لیگ برتر معنی پیدا می کند و 16 تیم در لیگ برتر حضور دارند فدراسیون فوتبال باید اجازه می داد این فصل هم همانند فصل گذشته سه تیم به لیگ برتر صعود می کردند.

بعد از انتقادات گسترده تیم های دسته اولی از سازمان لیگ برتر که به نظر می رسد تمامی هم نداشته باشد این سازمان در تلاش است پروسه 16 تیمی شدن دسته اول را دوباره دنبال کند. در این صورت با برابر شدن تعداد تیم های حاضر در دسته اول با لیگ برتر دیگر تیمی به صعود دو تیم اعتراض نخواهد کرد.

البته پیش تر هم برنامه سازمان لیگ برتر این بود که تعداد تیم های حاضر دررقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور را به 16 تیم کاهش دهد و بازی ها را همانند دوره مدیریت صفایی فراهانی برگزار کند. اما امیر عابدینی از اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ برتر مخالف این مسئله است و می گوید بر اساس دیدگاه فیفا تعداد تیم های حاضر در دسته اول باید دو تیم از لیگ برتر بیشتر باشد. این ادعا در حالی مطرح می شود که در خیلی از کشورهای توسعه یافته تعداد تیم های حاضر در دسته اول و لیگ برتر با هم برابر است.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی