بازدید 2746

ادامه جنگ رسانه ای اکبری با کارخانه برسر دستمزد والیبالیست ها

آنهایی که والیبال را از نظر فنی می فهمند، عیار تیم ها و قیمت بازیکنان را می دانند. البته منظورم قیمت بازی کردن است و نه قیمت قرارداد. بهتر است درباره قیمت قرارداد حرف نزنم وگرنه ممکن است سرم را ببرند.
کد خبر: ۶۷۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲ 12 March 2017
سرمربی تیم والیبال پیکان در ادامه افشاگری اش از ارقام قرارداد برخی ستاره های والیبال گفت: به تیم خودم افتخار می‌کنم، با اینکه امیر غفور را نداشتیم و امروز هم فرهاد نظری افشار آسیب دید، بازی خوبی انجام دادیم.

به گزارش تابناک ورزشی، پیمان اکبری پس از شکست تیمش در دومین مسابقه فینال لیگ برتر و نایب قهرمانی اظهار داشت: بانک سرمایه بهتر از ما کار کرد و در همین حد درباره سرمایه حرف می‌زنم زیرا اگر بیشتر از این چیزی بگویم ممکن است دوستان ناراحت شوند.

وی ادامه داد: تیم ما چند بازیکن با تجربه داشت و هشت بازیکن زیر 23 سال. خوشحالم که توانستیم هم نتیجه بگیریم و هم چند بازیکن جوان و نوجوان را برای آینده والیبال ایران بسازیم.اگر بازیکنان تیم‌های دیگر والیبال ایران را بررسی کنید، اکثر آنها چند سال در تیم پیکان بازی کرده‌اند و این رسالتی است که باشگاه پیکان در والیبال ایران بر عهده دارد.با این باخت و از دست رفتن قهرمانی، چیزی از ارزش‌های پیکان کم نمی شود.هدف پیکان این نیست که یک تیم پر ستاره جمع کند تا فقط قهرمان شود بلکه به دنبال پرورش بازیکن و آینده سازی هم هستیم.پس از مسابقه هم در رختکن صورت همه آنها را بوسیدم.

وی درباره اظهارات کارخانه مبنی بر اینکه پیکان با امیر غفور هم از سرمایه باخته ، گفت: نمی خواهم درباره این موضوع حرفی بزنم اما همه می دانند که تیم ما در چه شرایطی در مرحله مقدماتی لیگ برتر به بانک سرمایه باخت. آنهایی که والیبال را از نظر فنی می فهمند، عیار تیم ها و قیمت بازیکنان را می دانند. البته منظورم قیمت بازی کردن است و نه قیمت قرارداد. بهتر است درباره قیمت قرارداد حرف نزنم وگرنه ممکن است سرم را ببرند. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر