بازدید 4580

نتیجه تخریب روحانی تکرار شکست 92 است

کد خبر: ۶۷۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴ 12 March 2017
کمال الدین پیرموذن نماینده دوره نهم مجلس و از معدود چهره های اصلاح طلب این مجلس که از حضور در انتخابات مجلس دهم بازماند و به رک گویی و عدم پرده پوشی در اظهارات خود شهره است در خصووص موج تخریب های تازه علیه روحانی، معتقد است که این تخریب ها نتیجه معکوس گذاشته و باعث پیروزی مجدد روحانی در انتخابات خواهد شد. گفت و گوی وی با آرمان را
 
به گزارش خرداد در ادامه می خوانید.

این روزها بر شدت هجمه به دولت تدبیر و امید افزوده شده است که برخی دلیل آن را نزدیک شدن به موعد انتخابات ریاست جمهوری می‌دانند. در مواجهه با این بداخلاقی‌های سیاسی چه باید کرد؟

بدون تردید رای افکار عمومی به آقای روحانی است و تلاش‌های مخالفان او نتیجه‌ای ندارد. تخریب‌های مخالفان برای امروز و دیروز نیست، بلکه از مدت‌ها قبل آغاز شده و تا روز انتخابات هم ادامه خواهد داشت، چرا که هدف آنها علاوه بر انتخابات ۹۶، زیر سوال بردن مشی اعتدال است.

مجلس دهم نیز دارای روحیه اعتدالی بالایی است و روند تخریب دولت درمورد این مجلس هم صدق می‌کند.این رفتارها در خانه ملت را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

همین‌طور است که اشاره کردید. تعداد زیادی از نمایندگان مجلس دهم با آقای روحانی همسو هستند و از ایشان حمایت می‌کنند. بنابراین مانند دولتمردان مورد هجمه‌های ناجوانمردانه قرار می‌گیرند و این روزها بر شدت این هجمه‌ها افزوده می‌شود. برخی اوقات به مسخره کردن اقدمات مشغول می‌شوند و برخی اوقات هم بذر یاس و ناامیدی پخش می‌کنند تا چنین القا کنند دولت و مجلس کفایت ندارند تا به زعم خودشان مانع حضور روحانی در پاستور برای ۴ سال دیگر شوند.

برخی چنین عنوان می‌کنند که دلیل این تخریب‌ها نداشتن سخن تازه و مردم‌پسند از سوی هجمه‌گران است.این‌طور نیست؟

درست است. زمانی که جناح یا اشخاصی سخن منطقی نداشته باشند که بخواهند افکار عمومی را تحت تاثیرقرار دهند به سمت تخریب می‌روند. جالب آنجاست که آنها از اخلاق بی بهره هستند و تنها شعار تقوا و اخلاق سیاسی می‌دهند، اما در عمل به نحو دیگری رفتار می‌کنند که خودشان هم می‌دانند این رفتارها در رسیدن به هدفشان مفید نیست.
 
آیا در ۸ سال دولت قبل مشکلی وجود نداشت که آنها سکوت کرده بودند و اکنون دولت روحانی را سرشار از مشکل می‌بینند؟ این دوگانگی چه معنایی دارد؟

باید بدانید که کلید این بی اخلاقی‌‌ها در دولت احمدی‌نژاد زده شد. موارد زیادی بود که اعضای دولت قبل و شخص رئیس آن به طرق مختلف اقدام به بداخلاقی سیاسی کردندو به نوعی سبب نهادینه شدن این مشی شدند. به هر حال هر فردی باید در اقدامات خود خدا را در نظر داشته باشد، اما برخی در دولت قبل از خدا هم نمی‌ترسیدند و اقدامات و رفتارهایی داشتند که نشانی از رضایت خدا نداشت. رفتارهای دولت قبل سبب بی‌اعتمادی در جامعه شد که تقصیر کوچکی نیست و جبران پذیر هم نخواهد بود. شرط داشتن رفتار خوب و مردم‌پسند، داشتن اندیشه وذهن وبرنامه برای رشد و توسعه سياسي و اقتصادي واجتماعي كشور است، نه تیشه زدن به ريشه امید ملت بزرگ ايران. بار دیگر تاکید می‌کنم که رای مردم در سال ۹۶ به دکتر روحانی است و تلاش‌های سازمان یافته نتیجه‌ای جز تکرار شکست ۹۲ برای مخالفان نخواهد داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل