بازدید 45802
حاشیه

قتل فجیع قهرمان پرورش اندام ایران با ضربات چاقو

ورزشکار اصفهانی پس از قهرمانی در دسته 80 کیلو انتخابی تیم ملی، چند روز پیش به جلسه بازبینی تیم ملی دعوت و انتخاب شده بود.
کد خبر: ۶۷۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳ 12 March 2017
رشته پرحاشیه پرورش اندام بار دیگر خبری دلخراش به افکارعمومی تحویل داد و محسن مکتوبیان، قهرمان اصفهانی پرورش اندام ایران شب گذشته هنگام خروج از باشگاه به قتل رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، رشته پرورش اندام و مسابقات قوی ترین مردان طی چندسال اخیر به طور مداوم با اخبار قتل های فجیع قهرمانان بزرگ خود روبرو بوده است و پس از ماجرای دردناک روح الله داداشی و سپس حادثه حیرت آور قرایی، حالا فاتح مسابقات کشوری جان خود را از دست داده است.

فاتح مسابقات پرورش اندام قهرمانی ایران شب گذشته هنگام خروج از باشگاه مورد اصابت ضربات چاقوی چند نفر قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

وی پس از قهرمانی در دسته 80 کیلوگرم انتخابی تیم ملی، چند روز پیش به جلسه بازبینی تیم ملی دعوت و به عنوان نماینده دسته 80 کیلوگرم انتخاب شده بود.

امید جبلی، رئیس کمیته داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با تأیید این خبر گفت: آنطور که من شنیده‌ام ظاهرا این شخص به دلیل اختلافات خانوادگی توسط چند نفر مورد اصابت چاقو قرار می‌گیرد و فوت می‌کند.

قتل قهرمان پرورش اندام ایران با ضربات چاقو
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۴
به کجا داریم میرویم؟ پس فرهگ ایرانی چی میشه؟
پاسخ ها
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
این قتل خانوادگی بوده و پدر زن مقتول اعتراف کرده که برای دفاع از خودش مجبور شده از چاقو استفاده کنه... در هر حال روحش شاد
آخر و عاقبت ورزش گنده لاتها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
این چرت و پرت‌ها چیه که میگی چه ربطی به لات‌ها داره. واقعا برات متأسفم بی فرهنگ.
این اتفاقات تلخ می‌افتد چون متاسفانه فرهنگ قلدرمآبی و تا حدی زورگویی و خشونت در بین این عزیزان در تمامی رفتارهای اجتماعی شان حاکم است.
همه ما رفتارهای این عزیزان و سخن گفتنشان را در جامعه دیده‌ایم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
متاسفانه همینه حرفتون کاملا درسته
شما خبرنگارگار جز مرگ هنرپیشه ها و ورزشکاران چیز دیگری منتشر نمیکنید مرگ هزاران نفرقشر ضعیف جامعه بعلت فقر . لعنت بر تو تابناک موذی
روحش شاد
خدا رحمتش كنه
ولى برداشت من از كسانى كه اندام برجسته دارن
كمى غرور و خودخواهى ميشه پيشه كارشون و اين خود باعث حسادت نسبت به خودشون ميشه
درخت هر چه پر بار تر ميشه سر به زير تر ميشه
ولى بعضى ادما خلاف درخت هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
شما یکم عضلاتتون ورزیده باشه مغرور میشی؟ جاهل همه را به کیش خود پندارد!
خداوند او را بیامرزد امیدوارم عامل یا عاملان بدست عدالت سپرده شوند و بشدت مجازات شوند
تسلیت میگم واقیت اینه که این ورزش مال قشر خاصی از جامعه است کهدعئا و کتک کاری و نشان دادن زوربازو بینشون باعث افتخاره برای همین گاهی این اتفاقات بینشون پیش میاد
این چه عکسی ــه گذاشتین!!!!!
حداقل تصویر بنده خدا رو قرار بدین.
ضمن طلب آمرزش برای آن مرحوم و عرض تسلیت به خانواده محترم وی، اما درمورد عکس پیوستی بهتر بود عکس خود ایشان را که کاملا تصویر صورتشان را نشان میداد کار میکردید تا این عکس که معلوم نیست مرحوم کدامیک از این چهارنفرهست که تازه مجبور شده اید با ماژیک تا حدودی خطوط قرمز آن را سانسور کنید.
بواسطه گنده شدن هیکلشون مغرورو زورگوهم میشن.علتش همینه که ایطورمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
توی خونتون نشستی بدون هیچ تحقیقی، واسه خودت علت فوت و دعوا را توضیح می‌دی!
ضمن عرض تلسیت به خانواده داغدار مرحوم مکتوبیان.مخاطب همین هایی هستن ک طبق فرضیشون دارن نظر میدن.من شخصا چندین سال با محسن هم باشگاهی بودیم و پسر فوق العاده صبور و با وقاری بود.بدن و جسته بزرگ دلیل بر غرور نمیشه.اگه قرار بود زور بازو نشون بده کسی نمیتونست به راحتی به او صدمه بزنه.پس خاهشا کسی نظر بی ربط نده
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
متاسفانه هر شخصی که باشگاه میره همین حرف رو میزنه ، کسی الکی نظر نده !! بابا شما ها مگه کی و چی هستید که فکر میکنید چون هیکل گنده دارید و کتک کاری و خوب بلدید مجاز به هرکاری هر اظهار نظری و حتی سروری هستید اونهم در همه جا و همه شرایط
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
خوشحالم بالاخره یکی پیدا شد یکم عقل و منطق داشته باشه!
عاشق سانسورتون شدم
شهرها پر شده از آدمهای ناهنجار روانی مسلح به قمه و سرنیزه ..پلیس باید تمهیداتی جدی و قابل اجرایی رو برای کنترل این وضعیت انجام بده
پاسخ ها
پیمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
دوست عزیز
درحالیکه پلیس ما اونقدر قدرت نداره که واسه ماجرای سند خودرو جلو سردفترا وایسه شما انتظار داری جلو اوباش قمه کش وایسه؟؟؟؟
...اگه اوضاع کشور ما خوب بود
تا حالا چندین قهرمان پرورش اندام با چاقو کشته شده اند که مهم ترینشان داداشی اهل کرج بود ..چرا آخه
پدر زنش کشتش از بس که دخترش رو میزد گنده لات ضعیف کش !
بابا هر وقت خواستیم بریم یک جا شروع کنیم ورزش کنیم هرجا رفتیم این گنده لات ها اونجا بودن محیط رو مسموم کردن همه قلد پودری کپسولی بد دهن زور گو قلدر مآب فقط هم میان هیکل گنده کنند برای دعوا زور گیری تجاوز به عنف زد و خورد با سربازان وظیفه بخت برگشته و افسران پلیس و در کل انجام تبهکاری با طیب خاطر. این بشر چه قهرمانی بوده که دست رو زنش بلند میکرده ؟
گشت ارشاد کجا بوده است؟
نیروی انتظامی فوری 6 ساعته کو؟
برخی از این عزیزان دچار غرور ، کبر، خیانت پیشگیو احساس خود بزرگ بینی دارند و به تمام بدن سازان ایران سفارش می کنم که سر به زیر باشند و چون انواع قرص ها را هم مصرف می کنند خواهشا" قرص ارام بخش را هم مصرف کنند.
اینکه چرا قهرمانان پرورش اندام به قتل می رسند خیلی عجیب به نظر میاد. کی و یا چه کسانی می خواهند که قهرمان در این ورزش نداشته باشیم؟!
فكر ميكردم اصفهان شهر امنى باشه
رشته چندش آور حال ادم به هم می خورد
اینها ادم نیستند!
با این نظراتی که برخی کاربران گذاشتن بعید نیست توی جامعه این جنایت‌ها اتفاق میافته. بعضی ها یه‌جور ریشه‌یابی میکنن انگار اون لحظه اون‌جا بودن یا از غیب خبر دارن.
خدابيامرزدش
تاوقتی که درمملکت یی قانونی قانون باشه همین
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار