بازدید 3717

اقتصاد مقاومتی مسیر رستگاری ملی است

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اقتصاد مقاومتی مسیر فلاح و رستگاری ملی است.
کد خبر: ۶۷۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 12 March 2017
دکتر علی لاریجانی در نشست علنی امروز (یکشنبه 22 اسفند) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود ضمن تسلیت سالروز رحلت حضرت ام البنین (س) گفت: روز مادران و همسران شهدا را تبریک می گویم چرا که یادگاران گرانقدر مجاهدان فی سبیل الله هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری مطالب مهمی درباره مسائل اساسی کشور بیان داشتند، افزود: ایشان مطالب مهمی درخصوص تلاش جهت تحقق اقتصاد مقاومتی که پایه اصلی رشد کشور خواهد بود بیان کردند لذا مجلس شورای اسلامی این مسیر را مسیر فلاح و رستگاری ملی می داند و گزارشی از تلاش های مجلس در ماه های گذشته در این قلمرو امروز ارائه می شود.

دولت و وزرا بر مبنای تاکیدات مقام معظم رهبری تلاش خود را برای اجرای اقتصاد مقاومتی مضاعف کنند

دکتر لاریجانی ادامه داد: دولت و وزرا باید بر مبنای تاکیدات مقام معظم رهبری تلاش خود را  در این زمینه مضاعف کنند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی نه تاریخ می داند و نه تورات خوانده است

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در روزهای اخیر رئیس رژیم صهیونیستی در دیدار با رئیس جمهور روسیه حرف های عجیبی زده است، افزود: لازم است به دو نکته از صحبت های رئیس رژیم صهیونیستی اشاره شود؛ نخست اینکه تاریخ قبل از اسلام ایرانیان را تحریف کرد و حوادث را وارونه جلوه داد.

وی ادامه داد: ظاهراً ایشان نه با تاریخ آشنا است و نه تورات خوانده است. البته از یک صهیونیست نابکار جز این انتظاری نیست که اینگونه دروغ پردازی ها را ارائه کند.

 اذعان رژیم صهیونیستی به حضور در پشت صحنه جنگ سوریه

وی با اشاره به اینکه رئیس رژیم صهیونیستی به روشنی بیان کرد که پشت جنگ در سوریه رژیم منحوس صهیونیستی است، ادامه داد: وی برای ایجاد صلح در سوریه شرط تعیین کرد و آشکار ساخت که جنگ در سوریه، جنگ علیه مقاومت ضدصهیونیستی است، لذا اگر برخی رهبران کشورهای منطقه تاکنون تردید داشتند که جنگ در سوریه در راستای منافع مسلمانان به ویژه اهل سنت نیست، با این سخنان رئیس رژیم صهیونیستی باید موضوع برایشان از ابهام درآمده باشد.

مسئله اصلی ماجراجویی های منطقه از پای درآوردن مقاومت و کشورهای حامی آن است

دکتر لاریجانی یادآور شد: مسئله اصلی ماجراجویی های منطقه از پای درآوردن مقاومت و کشورهای حامی آن است تا راه برای سلطه کامل رژیم صهیونیستی بر منطقه هموار گردد.

رئیس قوه مقننه کشورمان تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی کشورهای اسلامی را به مطالب اخیر سرکرده رژیم صهیونیستی توجه می دهد، تا حقیقت بحران های سال های اخیر در منطقه را دریابند و از مسیر غلطی که برخی از کشورها در پیش گرفته اند، بازگردند و با دسته بندی های غلط راه را برای این رژیم سلطه طلب هموار نکنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل