بازدید 5321
۲
اوج گیری گمانه زنی‌ها درباره تحولات در سازمان سینمایی؛

حلقه اصلی مدیریتی ایوبی تغییر خواهد کرد

این گمانه زنی ها مطرح می شود که حلقه نخست مدیریتی ایوبی تغییر خواهد کرد و احتمالاً باید منتظر تغییر چهره هایی چون مصطفی ابطحی، مدیرعامل مؤسسه رسانه های تصویری، سید صادق موسوی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و محمد حیدری مدیر موزه سینما باشیم.
کد خبر: ۶۷۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹ 11 March 2017
حلقه اصلی مدیریتی ایوبی تغییر خواهد کرد
پررنگ ترین برآوردها از تغییر حلقه اصلی مدیریتی حجت الله ایوبی، رئیس پیشین سازمان سینمایی توسط رئیس تازه این سازمان حکایت کرد؛ تغییراتی که به نظر می رسد تبعات چشمگیری در پی داشته باشد.
 
به گزارش «تابناک»؛ پس از تغییر حجت الله ایوبی، یکی از پرسش هایی مهم، چینش تازه مدیریتی و حجم تغییراتی است که در اندک زمان باقی مانده تا پایان دولت در سینمای ایران رخ خواهد داد. محمدمهدی حیدریان در این باره تأکید کرد که پس از اعلام برنامه اش، درباره تغییرات متناسب با برنامه اش تصمیم گیری می کند.
 
حیدریان در این زمینه گفته است: «تغییر یک امر مستقلی از برنامه نیست. ما باید برنامه‌هایمان را اعلام کنیم تا متناسب با آنها هر کس در هر جایی که بیشتر تناسب دارد، حضور داشته باشد. این سیاست گردشی که داریم، سیاستی جدی و فراگیر است؛ لذا هر جا متناسب با برنامه، گردش نیاز باشد، این کار را خواهیم کرد.»
 
اکنون این گمانه زنی ها مطرح می شود که حلقه نخست مدیریتی ایوبی تغییر خواهد کرد و احتمالاً باید منتظر تغییر چهره هایی چون مصطفی ابطحی مدیرعامل مؤسسه رسانه های تصویری، سیدصادق موسوی رییس هیأت مدیره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و محمد حیدری مدیر موزه سینما و دبیر سی و چهارمین و سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر باشیم.
 
البته تغییر برخی مشاوران و معاونان سازمان سینمایی نیز قابل پیش بینی است و بعید نیست برخی از این ساختارها نیز اساساً تغییر کند و چینش کرسی های مدیریتی در این سازمان دستخوش تغییر شود اما بعید به نظر می رسد تغییرات از خارج از حلقه مورد اشاره آغاز شود و چنین به نظر می رسد که تغییرات از این نقاط کلید بخورد.
 
محمدمهدی حیدریان که بیستم آذرماه سال جاری به عنوان مشاور عالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شده بود، با حکم سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس سازمان سینمایی منصوب شد. «تابناک» در گزارش هایی به ریشه های اختلافاتی که منجر به این تغییرات شد، خواهد پرداخت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تابناک یه دونه گزینه هیچکدامم کنار گزینه های نظر خواهیت بذار. انقدر نخواه از رئیس جمهور عیب دربیار. خیلی هم عالیه بنده خدا
برادر عزیز .برنامه ،تغییر،......حال مردم از کاربرد ناشیانه این واژه ،داره بهم می خوره .بسه دیگه .اگرشرایط ومقتضیات صنفی ،سیاسی،انتخاباتی،....مثل سی وچند سال گذشته ایجاب میکنه که دارودسته خودتان را جابجا کنید،خب این کار رابکنید آخه چرا واژه"برنامه"را ضایع می کنید.شما وامثال شما (هر دو جناح سیاسی چپ وراست)اگر کاربلد بودید که اوضاع فرهنگی ،اقتصادی،و... مملکت این نمیشد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار