بازدید 5289

شرور سابقه دار شهرستان پردیس دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: شرور سابقه دار این شهرستان دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.
کد خبر: ۶۷۶۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹ 11 March 2017
فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: شرور سابقه دار این شهرستان دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، سرهنگ غلامرضا حسنوند افزود: در پی شکایت و نارضایتی شهروندان مبنی بر ایجاد نزاع و درگیری های دسته جمعی و ایجاد رعب و وحشت در شهروندان توسط شرور سابقه دار به نام 'ر-چ' در یکی از محله های شهر بومهن، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس شهرستان پردیس قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی پس از بررسی دقیق و انجام تحقیقات پلیسی و میدانی، این شرور سابقه دار را شناسائی و تحت تعقیب قرار دادند.

سرهنگ حسنوند اظهار کرد: با شناسایی محل اختفا این فرد که مشکلات بسیاری را برای شهروندان به وجود آورده بود و با هماهنگی دستگاه قضایی، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با بیان اینکه این متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، تاکید کرد: جامعه به هیچ عنوان جولانگاه ارازل و اوباش نیست و با افرادی که موجب اخلال در نظم عمومی شوند به طور قاطع برخورد قانونی می شود.

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تامین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

شهرستان پردیس یکی از شهرستان‌های استان تهران است که از دو بخش بومهن و جاجرود تشکیل شده و از شرق با شهرستان دماوند، از غرب با شهرستان تهران از شمال با شهرستان شمیرانات و از جنوب با شهرستان پاکدشت دارای مرز مشترک است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان