بازدید 6337

برخورد با خودروهای اخلال‌گر ترافیک در چهارشنبه‌سوری

کد خبر: ۶۷۵۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲ 11 March 2017
فرمانده انتظامی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی پلیس‌راهور در روزهای پایانی سال را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین ساجدی‌نیا با اشاره به کنترل بزرگراه‌ها، معابر و خیابان‌های شهر تهران از سوی ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، در روزهای پایانی سال ۹۵، گفت: با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی سال و همچنین خروج شهروندان و مسافران نوروزی و حضور شهروندان برای زیارت اهل قبور، پیش‌بینی می‌شود ترافیک تردد در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا(س)، مبادی خروجی و معابر اصلی شهر تهران، بیش از پیش افزایش یابد؛ بنابراین در روزهای پایانی سال تمامی این مسیرها در پوشش کامل ماموران پلیس راهور قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به افزایش سفرهای درون شهری در روزهای پایانی سال به ویژه در معابر منتهی به مراکز خرید نظیر امین‌الملک، امامزاده حسن، تجریش، افسریه، بسیج، مولوی، مصطفی خمینی، شوش و ... گفت: با توجه به افزایش تقاضای مردم برای خریدهای نوروزی پیش‌بینی‌ می‌شود روزهای پیش رو شاهد ترافیک پرحجمی در برخی مناطق تهران بویژه منطقه بازار باشیم؛ بنابراین با اتخاذ یکسری تمهیدات ترافیکی در این معابر و با حضور محسوس و نامحسوس مامورین پلیس و بهره‌مندی از دوربین‌های نظارتی اقدام به تسهیل ترافیکی و تامین امنیت شهروندان خواهیم کرد.

ساجدی نیا، با تاکید بر استفاده پلیس راهنمایی و رانندگی از دوربین‌های کنترل ترافیک، از شهروندان خواست که سفرهای درون شهری خود در مناطق مرکزی شهر را مدیریت کنند.

وی درباره تهمیدات پلیس راهور در چهارشنبه آخر سال نیز گفت:‌ این موضوع بیشتر یک طرح انتظامی است، اما همکاران من تمهیدات ترافیکی ویژه ای را هم در این شب خواهند داشت و قطعا با خودروهایی که بخواهند با امنیت و آرامش شهروندان بازی کرده یا اقدام به اخلال در آمد و شد شهروندان کنند، برخورد قانونی خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان