بازدید 3239

نگرانی رئال مادرید از تکرار ناداوری‌ به سود بارسا

با برداشته شدن محدودیت جغرافیایی برای رویارویی دو تیم از یک کشور احتمال برگزار یک ال‌کلاسیکو در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان وجود دارد.
کد خبر: ۶۷۵۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶ 10 March 2017
تمرینات امروز (جمعه) کهکشانی‌ها تحت تأثیر پیروزی چشمگیر تیم بارسلونا برابر پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا قرار داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، بازگشت تاریخی بارسلونا به بازی در دیدار چهارشنبه شب برابر پاری‌سن‌ژرمن که آن را با نتیجه 6 بر یک برد، توجه بسیاری از اهالی دنیای فوتبال را جلب کرده است و رقیب دیرینه این تیم یعنی رئال مادرید هم از این قاعده مستثنی نبوده است.

تمرینات امروز کهکشانی‌ها در در زمین تمرینی والدبباس در حالی برگزار شد که ذهن اکثر آنها درگیر پیروزی غیرمحتمل بارسلونا برابر PSG برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی و شائبه‌های مربوط به کمک داور به کاتالان‌ها برای کسب این موفقیت بود.

بازیکنان رئال مادرید در عین حال که معتقد بودند بارسلونا اکنون دوباره به جمع چهار مدعی اصلی فتح لیگ قهرمانان اروپا در کنار خودشان، یوونتوس و بایرن‌مونیخ بازگشته است نگران تکرار اتفاقات و اشتباهات عجیب داوری مشابه به بازی آبی‌و‌اناری‌ها و پاری‌سن‌ژرمن، علیه آنها در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان بودند.

بازگشت بارسلونا به لیگ قهرمانان اگرچه موفقیتی بزرگ برای رقیب دیرینه رئال مادرید محسوب می‌شود اما از جهتی به سود کهکشانی‌ها نیز هست چرا که ماندن بارسا در این تورنمنت انرژی بیشتری از بازیکنان لوئیس انریکه تحلیل خواهد برد و به آنها اجازه نمی‌دهد که تنها روی کورس قهرمانی لالیگا جایی که پیشتاز آن هستند، تمرکز داشته باشند.

با برداشته شدن محدودیت جغرافیایی برای رویارویی دو تیم از یک کشور احتمال برگزار یک ال‌کلاسیکو در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان وجود دارد. چه با بارسا روبه‌رو شود چه با هر تیم دیگری، چیزی که قطعی به نظر می‌رسد، سخت بودن کار رئال مادرید برای صعود به مرحله نیمه نهایی است چرا که بازی‌های دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان تنها چند روز پس از میزبان کهکشانی‌ها از اتلتیکو در دربی مادرید برگزار می‌شود و آنها چند روز پس از بازی برگشت‌شان هم در دومین ال‌کلاسیکوی این فصل لالیگا باید میزبان بارسلونا باشند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر