بازدید 4216
در آخرین دستور کار مجلس در سال ۹۵

بررسی ایرادات‌شورای‌نگهبان به‌بودجه و برنامه‌ششم

وکلای ملت در قوه مقننه در آخرین هفته کاری سال ۹۵ به بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه بودجه ۹۶ و لایحه برنامه ششم توسعه می پردازند.
کد خبر: ۶۷۵۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷ 10 March 2017
وکلای ملت در قوه مقننه در آخرین هفته کاری سال ۹۵ به بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه بودجه ۹۶ و لایحه برنامه ششم توسعه می پردازند.

به گزارش تسنیم، مجلس شورای اسلامی هفته آینده از یکشنبه 22 اسفند تا چهارشنبه 25 اسفند جلسات علنی خواهد داشت که بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه بودجه 96 و همچنین در برنامه ششم توسعه از مواردی است که در دستور کار نمایندگان پارلمان است.

به گزارش تسنیم، انتخاب اعضای کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44، گزارش کمیسیون انرژی درباره حادثه آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینای بندر ماهشهر، گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد تصویب تقاضای تفحص از پروژه های انتقال آب از سرشاخه‌های دز و کارون، گزارش کمیسیون عمران مبنی بر رد تفحص از عملکرد شهرداری تهران و گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس در مورد عملکرد قوه مقننه در باره  اقتصاد مقاومتی در دستور کار مجلس قرار گرفته است.

همچنین بررسی ایرادات شورا ی نگهبان در دو طرح بیمه بیکاری و  حمایت از بیکاران متقاضی کار و استفساریه تبصره 4 ماده 52 قانون انتخابات مجلس و رسیدگی یه لوایح اعطای تسلیحات از محل منابع صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال در روستاها با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته، عشایری و مرزی و لایحه چگونگی تشکیل و نحوه رسیدگی انضباطی نیروهای مسلح از دیگر موارد کاری مجلس در هفته آینده است.

بررسی طرح‌های الحاق یک تبصره به ماده 353 قانون آئین دادرسی کیفری درباره اجرای علنی دادرسی درباره جرائم اقتصادی، الحاق یک تبصره به ماده 23 قانون شوراهای حل اختلاف، اصلاح موادی از قانون آئین نامه داخلی مجلس و طرح تنقیح قوانین مالیاتی کشور و بررسی لوایح هوای پاک و حفاظت، احیا و مدیریت تالاب‌های کشور نیز در دستور کار مجلس قرار گرفته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی