بازدید 3266

طراحی پلتفورم ویژه برای ارتقای‌هوش‌مصنوعی پهپادها

شرکت ان ویدیا پلتفورمی موسوم به Jetson TX2 طراحی کرده که با استفاده از آن می توان هوش مصنوعی پهپادها را به میزان چشمگیری ارتقا بخشید.
کد خبر: ۶۷۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ 08 March 2017
شرکت ان ویدیا پلتفورمی موسوم به Jetson TX2 طراحی کرده که با استفاده از آن می توان هوش مصنوعی پهپادها را به میزان چشمگیری ارتقا بخشید.

به گزارش فارس به نقل از ونچربیت، این پلتفورم با نصب تراشه‌ای ویژه بر روی پهپادها قابل دسترس خواهد بود. با استفاده از این تراشه و برخی قطعات سخت افزاری مرتبط تهیه تصاویر ویدئویی فوق دقیق توسط پهپادها با مصرف تنها 7.5 وات انرژی ممکن شده و می توان دو دوربین را هم به طور همزمان بر روی آنها نصب کرده و مورد استفاده قرار داد.

پلتفورم Jetson 3.0 ان ویدیا برای ارتقای هوش مصنوعی شبکه های رایانه ای طراحی شده و Jetson TX2 مختص پهپادهاست که به ذخیره سازی حجم بالایی از اطلاعات برروی آنها و پردازش این داده ها کمک می کند. بنابراین دیگر نیازی به ارسال این اطلاعات به سرویس های دیگر اعم از سرویس های کلود برای پردازش و تحلیل آنها نخواهد بود.

قرار است Jetson TX2 با سرویس های کلود و فناوری هوش مصنوعی الکسای آمازون و OK گوگل نیز سازگار شود. استفاده از Jetson TX2 مشکل پهنای باند ارتباطی محدود پهپادها و تاخیر آنها در انتقال داده ها را هم حل می کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی