بازدید 3778
حسینی

با روند فعلی، نتیجه انتخابات به نفع «جمنا» رقم خواهد خورد

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: اگر جبهه مردمی با همین روند که شروع شده، استمرار یابد نویدبخش آینده خوبی است.
کد خبر: ۶۷۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ 05 March 2017
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: اگر جبهه مردمی با همین روند که شروع شده، استمرار یابد نویدبخش آینده خوبی است.

سیدمحمد حسینی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه کمیته‌های مختلفی از جمله در زمینه فرهنگی در جبهه مردمی نیروهای  انقلاب اسلامی شکل گرفته‌، گفت: یکی از کارهای خوب این جبهه، تشکیل کمیته‌های مختلف از افراد با تجربه،‌ متخصص و با سابقه است و کمیته فرهنگی این جبهه نیز از افرادی که در حوزه سینما، هنرهای تجسمی، تئاتر، موسیقی، شعر و ادب تخصص دارند تشکیل شده که می‌توانند کمک فکری خوبی به کاندیدای واحد این جبهه در زمینه فرهنگی بدهند.

 عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه در هر دوره از انتخابات‌ها، نامزدهای ریاست‌جمهوری به صورت شعاری به مسئله هنر و فرهنگ پرداخته‌اند، گفت: کمیته فرهنگی تشکیل شده توسط جبهه می‌تواند برنامه فرهنگی خوبی را برای منتخب نهایی تدوین و تنظیم کند.

حسینی با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی و معیشتی مردم، خاطرنشان کرد: ریشه برخی از نابسامانی‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در مسائل فرهنگی است، یعنی اگر ما فرهنگ‌سازی درستی انجام دهیم، هم می‌توانیم از برخی مشکلات پیشگیری و هم می‌توانیم مشکلات موجود را درمان کنیم و لذا ما نیازمند کارهای فرهنگی جدی در کشور  هستیم. 

وی افزود: باید اولویت‌های فرهنگی مشخص شود و در دولت آینده شاهد فعالیت‌های گسترده و  رونق  در زمینه مسائل فرهنگی باشیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره آینده جبهه، گفت: اگر جبهه مردمی با همین روند که شروع شده استمرار یابد، نویدبخش آینده خوبی است و نتیجه انتخابات هم به نفع این جبهه رقم خواهد خورد.
منبع: تسنیم
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل