بازدید 1902
محمودی شاه‌نشین خبر داد

تمهیدات هیئت نظارت بر انتخابات شوراها برای جلوگیری از تخلفات

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از تمهیدات ویژه این هیئت برای جلوگیری از بروز تخلفات خبر داد.
کد خبر: ۶۷۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 04 March 2017
محمد محمودی شاه‌نشین رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به روند پنجمین دوره انتخابات شوراها، اظهار داشت: در این دوره از انتخابات، هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها تمهیدات ویژه‌ای برای جلوگیری از بروز تخلفات اندیشیده‌ است.

وی با بیان اینکه در دوره‌های قبل فقط در تهران بازرس وجود داشت تا شکایات را بررسی کنند، افزود: در این دوره برای اولین بار در انتخابات شوراها، در کنار هیئت نظارت بر انتخابات شوراها، بازرسی‌ها را تقویت و در همه استان‌ها بازرس خواهیم داشت.


محمودی شاه‌نشین ادامه داد: در هر استان اگر یک طیف سیاسی بیشترین تعداد را در هیئت نظارت داشته باشد، بازرسان را از طیف سیاسی مقابل قرار می‌دهیم تا انتخابات سالمی برگزار شود.
شورای نگهبان در جلسه ششم مرداد امسال این نهاد با پیشنهاد وزارت کشور برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا در روز 29 اردیبهشت‌‌ماه سال آینده موافقت کرد.

همچنین وزارت کشور بنا به تقارن ایام خردادماه با ماه مبارک رمضان به شورای نگهبان پیشنهاد کرده بود که انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا زودتر از موعد مقرر برگزار شود که شورای نگهبان با این پیشنهاد موافقت کرد.

پیشتر، در جلسه‌ای محمد محمودی شاه‌نشین به عنوان رئیس، محمد جواد کولیوند به عنوان نایب رئیس، فرهاد تجری به عنوان سخنگو و بهرام پارسایی نیز به عنوان دبیر هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب شده‌اند.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر