بازدید 6984

خودروهایی که قاتل جان می‌شوند

کد خبر: ۶۷۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 26 February 2017
در این روزها بازار فروش خودروی کارکرده حسابی داغ است. خرید خودرو کارکرده از اپلیکیشن‌ها و سایت‌هایی که این روزها حسابی تبلیغات می‌کنند و بنگاه‌های معامله‌ی خودرو و دلال‌های بازارهای غیر رسمی، ریسک خود را دارد.

به گزارش تابناک، خرید بعضی خودروها یادآور همان ضرب‌المثل «بچه‌دار شدم که قاتق نانم شود نه قاتل جانم» است؛ بسیاری از اوقات صافکاری‌های بسیار تمیز خودروهای تصادفی و چپی و تعویض کاپوت‌ها در نگاه خریداران قابل تشخیص نیستند. از آنجایی‌که معمولا اعتماد به صداقت کلام دلال‌ها و فروشنده‌ها و یا زیر و رو کردن سلامت خودرو در معامله با با دوستان و آشنایان نتایج خوبی نداشته، باید برای خرید خودروی کارکرده و جلوگیری از بروز هرگونه حوادث، از یک کارشناس حرفه‌ای و بی‌طرف کمک گرفت.

در گزارش‌های ثبت شده از کارشناسی خودروهای کارکرده، 209 نقطه وجود دارد که غیر از چند نقطه، مابقی از چشم خریدار مغفول می‌ماند و نیاز به کارشناسی حرفه‌ای دارد.

برای خرید خودروی کارکرده باید مطمئن باشید که کیلومتر خودرو دستکاری نشده باشد، خودرو دچار روغن‌سوزی نباشد، گیربکس و شاسی سالم باشند و به قول معروف، کف خودرو آفتاب دیده نباشد.

وبسایت همراه مکانیک، www.hamrah-mechanic.com، اولین مرکز ارائه‌دهنده‌ی خدمات کارشناسی حرفه‌ای خودرو و قیمت‌گذاری است که با بررسی 209 نقطه از خودرو، نه تنها فنی و بدنه، بلکه آپشن آن را نیز بررسی می‌کند.

مواردی همچون فنی، موتور، گیربکس، بدنه، شاسی، جلوبندی، لاستیک، آپشن و... مواردی هستند که موبه‌مو توسط کارشناسان حرفه‌ای همراه مکانیک بررسی می‌شوند.

در مرحله‌ی اول کارشناسی، نقاط مذکور و بعد کیلومتر و میزان کارکرد خودرو بررسی و در نهایت تست دیاگ و تست رانندگی گرفته می‌شود. سپس کارشناس همراه مکانیک، گزارشی مکتوب و رسمی از بررسی خودرو تحویل می‌دهد و بر اساس آن خودرو را قیمت‌گذاری می‌کند.

کارشناسان همراه مکانیک، در هر کجای تهران، پس از ثبت درخواست کارشناسی بر روی سایت و یا از طریق تماس تلفنی درخواست‌کننده، کمتر از سی دقیقه خود را به محل مورد نظر می‌رسانند.

علاوه بر کارشناسی، اگر نیاز به قیمت‌گذاری سریع خودرو داشته باشید، می‌توانید همین حالا با ورود به سایت همراه مکانیک، با استفاده از ابزار آنلاین قیمت خودروی کارکرده و دست دوم مورد نظرتان مطلع شوید.

 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر