بازدید 2083

فیون از انتخابات ریاست جمهوری فرانسه کنار نمی‌کشد

فرانسوا فیون امروز (شنبه) اعلام کرد که با وجود اتهامات درباره سوابق شغلی همسرش به نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۶۶۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 18 February 2017

فرانسوا فیون امروز (شنبه) اعلام کرد که با وجود اتهامات درباره سوابق شغلی همسرش به نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه ادامه می‌دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، فرانسوا فیون محافظه کار در مصاحبه‌ای با روزنامه فیگارو گفت:‌ هرقدر که به انتخابات ریاست جمهوری نزدیک‌تر می‌شویم، احتمال اینکه کاندیدای راست و میانه حذف شوند، بیشتر می‌شود.

وی بار دیگر بر طرح این ادعا که کمپینی علیه او به راه افتاده ادامه داد: من نمی‌دانم چه کسی ممکن است در این کمپین دخیل باشد اما چیزی که شاهدش هستم این است که می‌بینم چه کسی از آن نفع می‌برد. کاندیدای چپ‌ها در وضعیتی است که می‌تواند اکثریت را به دست بیاورد و تنها مانع برای آنها من هستم.

روزنامه لو کانار آنشنه گزارش داد که فیون از پول‌های دولت برای پرداخت دستکم ۶۸۰ هزار یورو در مدت حدودا ۱۵ سال به همسرش به عنوان یک مشاور پارلمانی استفاده کرده است.

اما همسر فیون این اتهام را رد کرده است. دو فرزند این زوج نیز برای مدت کوتاهی در فهرست حقوق بگیران پارلمان فرانسه قرار داشتند.

فیون اذعان کرده که نامزدی‌اش برای انتخابات ریاست جمهوری به مساله "دشواری" تبدیل شده است. وی گفت که برخی افراد کمپین انتخاباتی‌اش را در سراسر فرانسه مختل کرده‌اند.

موسسه نظرسنجی "ایپسوس سوپرا استریا" مشخص کرد که وی می‌تواند در دور نخست انتخابات در ماه آوریل ۲۰۱۷ با ۵ / ۱۸ درصد آرا در مکان سوم قرار گیرد.

در این نظرسنجی که روز پنجشنبه منتشر شد، مشخص شد مارین لوپن، کاندیدای راست افراطی می‌تواند با ۲۶ درصد آرا در مکان نخست و امانوئل ماکرون، کاندیدای میانه‌رو با ۲۳ درصد آرا در مکان دوم قرار گیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر