بازدید 4861
دکتر محسن رضایی در مسجد امام جعفر صادق(ع) عنوان كرد

بازی بازها و كبوترها با "برجام "قابل پيش بينی بود

کد خبر: ۶۶۸۶۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ 18 February 2017
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شامگاه جمعه 29 بهمن در جمع خانواده محترم شهدا، بسیجیان و نمازگزاران امام جعفر صادق (ع) گفت: چرا دولتمردان پیش بینی نکردند که ممکن است بازی بازها و کبوترها در آمریکا به روی کار آمدن دولت جمهوری خواه و ضد برجام منجر شود؟
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی وی در نهمین یادواره شهدای مسجد جامع و پایگاه بسیج امام جعفر صادق (ع) و شهدای مدافع حرم منطقه یک تهران با گرامیداشت یاد  امام و شهدا و تسلیت ایام فاطمیه گفت:امیدوارم راه فاطمی، علوي و حسيني که به برکت ايثار شهدا و جانبازان، رهبری امام عزیز و رهبر معظم انقلاب وهمراهی بی سابقه ملت ایران ، آغاز شده ادامه پیدا کند و ملت ما  به آرمان های. خود ، برسد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حماسه آفرینی مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: زماني که انقلاب پیروز شد، جمعیت ایران 35 میلیون بود و الان 80 میلیون نفر است. با در نظر گرفتن جمعیتی که از میان ما رفته اند، حدود شصت میلیون نفر بعد از انقلاب به جمعیت ما اضافه شده اند.

وی افزود: حوادث بزرگی در این کشور به وقوع پيوسته، اما تعلق خاطر ملت ایران به انقلاب اسلامی کم نشده است. مردم برای این انقلاب  بهای زیادی  در مواجهه با جنگ و کودتا و ترور و تحریم پرداخته اند؛ اما پیوند عمیق مردم با انقلاب اسلامی تداوم یافته و جوانان این ملت در دوهزار کیلومتر آن سوتر از مرزها، نقش آفرینی می کنند و شهید می شوند.

استاد دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: تداوم این انقلاب، معجزه است و یک اتفاق عادی نیست. سابقه تاریخی ملت ایران نشان می دهد که این مردم هنوز از این انقلاب انتظاراتی دارند. هنوز بخش مهمی از راه برایشان باقی مانده و  هنوز می خواهند خود و آرمان هایشان  را در این انقلاب پیدا کند.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس با اشاره به تاریخ و تمدن ایران اسلامی گفت: شکوفایی بزرگ در تاریخ ایران، با ورود دین به سیاست در دوران صفویه روی داد، اما پس از آن کوچک و تحقیر شدیم. صدسال است که ملت ما، بیدار شده و براي عزت و امنيت و سربلندي خود تلاش می کند. ما در 22 بهمن راه خود را پیدا کردیم و درس های تاریخ و هدایت های امام در اين زمينه نقشي بسزا داشت. ما سنگرهای مختلفی  را از امنیت و دفاع تا سیاست فتح کرده ایم. مردم از امنیت و عملكرد دفاعي ایران و همين طور سیاست  وموقعیت كشورمان در سطح جهانی راضی هستند. دوازده سال نمایندگان جمهوری اسلامی در برابر قدرت های جهانی نشستند؛ چرا كه ملت ایران  یکپارچه است و هویت و کرامت خود را بازیافته است. استقلال و آزادی و نظام دینی ما، دستاوردهایی است که مردم از آن رضایت دارند؛ اما در عين حال انتظار دارند سنگر اقتصاد و صنعت و کشاورزی و معیشت و علم و فناوری را نیز فتح کنیم. مردم به خیابان ها می آیند وجشن اتقلاب را می گیرندکه شکر گزاري  کنند و بگویند  ما انقلابی هستیم و انتظار داریم که باقی سنگرها  نيز فتح شود.

دکتر رضایی با اشاره به اقدامات و تحركات دشمنان ملت و انقلاب اسلامي در گذشته و حال گفت: در هر مقطعی از پيروزي هاي ملت  ايران مانع تراشي ها و كارشكني هايي می شود. وقتی جمهوری اسلامی می خواست تأسیس شود، برخی ها مانع تراشي می کردند و شورش به راه می انداختند تا انتخابات برگزار نشود. حتي امنیت این نظام را با اشغال پنج استان به چالش کشیدند اما مردم با نثار خون خود، این مناطق را آزاد کردند. راه ما  مبارزه حق و باطل است که ملت ما به دنبال تحقق ارزش های خود در آن است و گروهی در برابر  آن مانع تراشي مي كنند.       
                                                                  
هشدار نسبت به خطر دکتر محسن رضایی جنگ امروز را جنگ اقتصادي خواند و افزود: دشمنان انقلاب کارشکنی و تحریم اقتصادی به راه انداخته اند تا ما پیشرفت نکنیم. هم دولت دموکرات آمریکا و هم دولت آقای ترامپ با تحریم می خواهند جلوی ما را بگیرند تا به کشوری بسیار پیشرفته تبدیل نشویم. نمی خواهند ما موشک و خودروی ملی پیشرفته داشته باشیم.

وی افزود: عده ای می گویند اگر  در جنگ اقتصادی به سر مي بريد، چرا نیروهاتان را به سوریه و عراق می فرستید. به آنها می گوییم اگر نیروهای ما آنجا نباشند، ناامنی به مرزهای ما می رسد. به آنها مي گوييم اقتصاد ما باید در آن سوي  مرزها حضور داشته باشد. کالاهای ما باید در بازارهای دنیا عرضه شوند. بازارهای ما در حال سقوط به وسیله کالاهای خارجی است. این كه ثروت زیرزمینی مان را می فروشیم و کالا ها ی خارجی می خریم، وبازارهای ما دراختیا ر سرمایه داران خارجی قرار می گیرد نوعی  اشغالگری اقتصادی است.

سرلشکر محسن رضایی با اشاره به حماسه آفرینی مدافعان حرم گفت: جوانان ایران متحول شده اند ، آنان شهرونداني بی تفاوت نیستند، بلكه با اعتقاد و اراده خود با تکفیری ها می جنگند.دکتر رضایی گفت: امنیت و اقتصاد ما به امنیت و اقتصاد منطقه و زندگی ما به امنیت کشورهای منطقه گره خورده است. پیوند ما با مردم منطقه و نفوذ ما می تواند در گسترش تجارت و فرهنگ كشورمان موثر باشد. زبان و فرهنگ ما به وسیله دانشگاه هایمان قابل گسترش به کشورهای همسایه است و این براي منافع  ملي ما ضرورت به حساب مي آيد كه  البته جوانانمان  پیش قراول این حرکت هستند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد؛ ملت با این انقلاب کار دارد و امیدوار است بقیه راه های نرفته را نيز طی کند. این وفاداری به انقلاب نشان می دهد که ما در این سالها  نیاز داریم به انقلاب برگردیم. امروز روز انقلابي گری است و ما باید به این انقلاب متوسل شویم تا مشکلات را از سر راه برداریم. رهبر معظم انقلاب  اسلامي در تمام سخنرانی های یک سال اخیر خود به موضوع انقلابی بودن اشاره کرده اند كه بايد  رمز و راز  اين تأكيد را دريابيم.

دکتر رضایی با اشاره به بدعهدی ها و قلدری های آمریکا در موضوع برجام گفت: دولتمردانی که دنبال این راه ها هستند، چرا به متعهد کردن آمریکا فکر نکردند؟چرا پیش بینی نکردند که ممکن است بازی بازها و کبوترها در آمریکا به روی کار آمدن دولت جمهوری خواه منجر شود. دولت جدید آمریکا آمده و با زبان مخصوص خود و با قلدری، بازی را به هم ریخته است.               
       
دكتر محسن رضايي در پايان گفت: ما باید به ارزش های انقلاب برگردیم و انرژی و انگیزه جوانانمان را در همین مسیر به حرکت در آوریم تا مشکلات را از سر راه برداریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر