بازدید 2418

برخی روستاها در استان هرمزگان در سیل محاصره شده اند

نماینده مردم بندرعباس در مجلس از ضعف امدادرسانی به سیل زدگان استان هرمزگان انتقاد کرد وگفت: ضعف عملکرد مسئولان تاجایی بود که روستاییان نیازمند یک پلاستیک برای نصب روی سقف منازلشان بودند که این امکانات اولیه نیز برای آنها فراهم نبود.
کد خبر: ۶۶۸۵۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷ 18 February 2017
احمد مرادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه سیل استان هرمزگان مشکلاتی را برای مردم منطقه پدید آورده است، افزود: اگرچه بارندگی های اخیر در استان هرمزگان باعث خوشحالی مردم شد چراکه طی چند سال اخیر چنین بارشی در استان رخ نداده بود اما واقعیت آن است که خسارت های زیادی نیز برجای گذاشت.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: سیل استان هرمزگان باعث محاصره شدن بسیاری از روستاها شده است این درحالی است که امکانات اولیه برای ارایه خدمت مهیا نیست و این مهم نشان دهنده ضعف خدمت از سوی دستگاه های اجرایی است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: ضعف عملکرد مسئولان تاجایی بود که روستاییان نیازمند یک پلاستیک برای نصب روی سقف منازل‌شان بودند که این امکانات اولیه نیز برای آنها فراهم نبود.

وی یادآور شد: مشکلات ناشی از سیل استان هرمزگان هنوز پابرجا است، هم اکنون در تلاش برای برآورد میزان خسارت های مالی به منازل روستاییان هستیم این درحالی است که بخشی از روستاها بسته شد و زمین های کشاورزی نیز تا حدی از بین رفت.

مرادی افزود: متاسفانه در برخی روستاها راه های ارتباطی و مخابراتی نیز به شدت با مشکل روبرو شد و همین امر خدمت رسانی را نیز با چالش مواجه کرد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، گفت: مجموعه مدیریت بحران استان هرمزگان باید از ظرفیت های دیگری برای حل مشکلات استفاده می کرد تا سرعت عملیات افزایش یابد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر