بازدید 2157

ائتلاف اعراب و آمریکا برای تشکیل پیمان نظامی علیه ایران

نشریه وال استریت ژورنال با انتشار گزارشی، از تلاش کشورهای عربی برای تشکیل ائتلاف نظامی با آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران خبر داد.
کد خبر: ۶۶۸۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 16 February 2017
نشریه وال استریت ژورنال با انتشار گزارشی، از تلاش کشورهای عربی برای تشکیل ائتلاف نظامی با آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از وال استریت ژورنال، این نشریه آمریکایی با انتشار گزارشی از آماده شدن کشورهای عربی برای ایجاد نوعی اتحاد نظامی شبیه به ناتو میان این کشورها، آمریکا و رژیم صهیونیستی برای مقابله با آنچه در این مقاله دشمن مشترک یعنی ایران خوانده شده خبر داد.

بر اساس گزارش منتشر شده در وال استریت ژورنال کشورهایی چون عربستان، امارات و اردن در لیست کشورهای درخواست دهنده تشکیل چنین پیمانی قرار دارند و حتی احتمال پیوستن دیگر کشورهای عربی به این لیست نیز وجود دارد.

در بخش دیگری از این مقاله نقش رژیم صهیونیستی در این ائتلاف تنها جمع آوری اطلاعات عنوان شده و نه آموزش فیزیکی نیروهای نظامی ائتلاف.

به نوشته وال استریت ژورنال، «دونالد ترامپ» و رژیم صهیونیستی هنوز پاسخی به این درخواست کشورهای مذکور نداده اند.

اما در بخش دیگری از این نوشتار، اعلام شده که خواسته عربستان در برابر تشکیل ائتلاف ضد ایرانی، کنار گذاشته شدن پرونده رسیدگی به پرونده «جاستا» است که در حقیقت منجر به افشای دست داشتن رژیم سعودی در انجام حمله تروریستی ۱۱ سپتامبر شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها