بازدید 2004
رهامی:

تهیه لیست اصلاح طلبان برای شورا کار سختی است

دبیر کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: در تهیه لیست اصلاح طلبان برای انتخابات شوراها به تخصص و تجربه مدیریت شهری توجه ویژه ای داریم.
کد خبر: ۶۶۷۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹ 15 February 2017
به گزارش ایسنا، محسن رهامی، درباره ویژگی های نامزدهای انتخابات شوراها و رویکرد اصلاح طلبان برای این انتخابات اظهار کرد: شورای شهر یک نهاد تخصصی است و کسانی که وارد شورای شهر می شوند باید تجربه و تخصص لازم در زمینه مدیریت شهری داشته باشند.

وی در ادامه افزود: نامزدهای این انتخابات باید تجربه و تخصص در زمینه مدیریت شهری از جمله توانایی مقابله با بحران ها و حوادث غیر مترقبه داشته باشند و توانایی مدیریت بودجه های کلان را دارا باشند. همچنین این افراد در حوزه آسیب ها و مسائل اجتماعی از جمله مهاجرت،‌ حاشیه نشینی، بافت شهری و ترافیک باید تخصص داشته باشند.

این فعال سیاسی تاکید کرد: نامزدهای انتخابات شوراها همچنین باید دارای سابقه روشن سیاسی، اجتماعی و مالی باشند، زیرا پاک‌دستی یکی از معیارهای مدنظر اطلاح طلبان است. از سویی باید این افراد به تعهدات حزبی خود هم پایبند باشند و هر لحظه به یک سمتی نروند تا دیگر شاهد اتفاقی که در شورای چهارم تهران افتاد نباشیم که یک فرد با حمایت اصلاح‌طلبان وارد شورای شهر شود اما به تعهدات حزبی خود پایبند نباشد.

رهامی با بیان اینکه باید به مساله جوانان و زنان هم در تهیه لیست توجه کنیم، خاطر نشان کرد: بسیاری از نمایندگان دوره های قبل مجلس و شورای شهر و کسانی که در گذشته دارای پست و منصبی بودند خواهان حضور در انتخابات شوراها هستند ولی جوانان هم اظهار می کنند تا کی باید آنها جزو پیاده نظام باشند و باید میدان برای آنها هم باز شود. با توجه به اینکه اعضای شورای شهر تهران به 21 نفر تقلیل یافته اما سعی می‌کنیم همان سهمیه ای که برای جوانان و زنان در دوره چهارم انتخابات شوراها مدنظر گرفتیم را این بار هم مدنظر قرار دهیم.

این فعال سیاسی در پایان با بیان اینکه تقاضا برای حضور در انتخابات شوراها زیاد است به همین دلیل تهیه لیست اصلاح طلبان کار سختی است گفت: در بحث مدیریت شهری، برنامه و تخصص مهم تر از جنس یا سن است.
منبع: ایسنا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر