بازدید 2209
با صدور اطلاعیه‌ای صورت گرفت

حمایت رسمی «جمعیت ایثارگران » از «جبهه مردمی نیروهای انقلاب»

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» اعلام حمایت کرد.
کد خبر: ۶۶۷۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ 14 February 2017
به گزارش تابناک، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حمایت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

میهن اسلامی عزیزمان در تحقق فرآیند تکاملی انقلاب اسلامی و ثمردادن مکتب مبتنی بر آموزه های امام‌خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب(مدظله) قرار گرفته است.

از یک­سو سیاست لبخند و کرنش برخی به استکبار برای همه و به وضوح ثابت کرد که منظور و برداشت دولت آمریکا از معامله، گرفتن همه چیز و تحقیر طرف مقابل است و برای حل مشکلات کشور باید بجای تکیه بر خارجی‌ها، به نیروهای مستعد و توانای داخلی اعتماد و تکیه کرد.

از سوی دیگر بی‌تدبیری‌های پی در پی، فشار معیشتی بر آحاد طبقه متوسط و محروم جامعه را به شدت افزایش داده است. تجربه این چند سال نشان داد پیشرفت، از مسیر «اقدام انقلابی» و «تکیه بر آحاد مردم» بدست می‌آید و هرجا «روحیه انقلابی» و «تکیه بر مردم»، کنار گذاشته شده، حاصل، تحقیرملی و حداقل،‌ عقب نگهداشتن کشور بوده است و قطعا دستاوردهای عظیم ملت ایران ناشی از روحیه انقلابی، تکیه بر مردم، اعتقاد به ارزشهای دینی و وحدت ملت در تبعیت از رهبری است و کاستی ها ناشی از فاصله گرفتن از این اصول بنیادین است.

در ادامه این بیانیه آمده است: بیش از سه سال است که اقتصادانان منصف و خیرخواه به دولت نصیحت می کنند که مشکل اصلی، ناشی از عملکرد بد بانکها و ادارت دولتی، مدیران ناکارامد و خسته و بی توجهی به ظرفیت عظیم مردمی است و دولت همت کند تا کارآفرینان ایرانی را از مشکلات اداری و مقررات دست و پاگیر کسب وکار نجات دهد، اما دولت، همه امیدش را به نتایج مذاکرات و دوران به اصطلاح پسابرجام دوخته بود و تصور می کرد با رفع تحریمها، همه مشکلات از آب خوردن وآلودگی هوا تا بیکاری جوانان حل و فتح الفتوح حاصل خواهد شد. این خوش خیالی، سه سال و نیم کشور را در بی عملی قرار داد و عمق مشکلات و بیماریهای اقتصادی را حادتر کرد.

در این بیانیه تصریح شده است: بی‌تدبیری و بی‌عملی این سال‌ها، با پدیده تلخ و بسیارخطرناک پیوند ثروت و قدرت همراه شده است. امروز در شرایطی قرار داریم که برخی مسئولان، ثروتهای هزار میلیاردی اندوخته و شرکتهایشان را بنام همسرو فرزندان خویش کرده اند و با وقاحت هرچه تمام تر تلاش دارند مقررات و قیمتها را به ضرر عموم مردم و به نفع کسب و کار شخصی خود تغییر دهند.

در ادامه این بیانیه آمده: در دورانی به سر می بریم که برخی مدیران بی لیاقت و بدعمل، برداشت ناعادلانه حقوقهای چند ده میلیونی و پاداشهای چندصد میلیون تومانی از بیت المال را سهم خود از سفره انقلاب می نامند و خود را ذخیره انقلاب می خوانند و در شرایطی که کثیری از مردم بخاطر بی عملی و بدعملی آنها در تنگنای سخت معیشتی ناشی از حقوق های عقب افتاده یا شغلهای از دست رفته می سازند و می سوزند، این پُرروها در فیشهای نجومی و ظالمانه برای خود، حق اوقات فراغت اولاد در نظر می گیرند.

این بیانیه می افزاید: امروز در وضعیتی به سر می­بریم که اشرافی­گری، مانور تجمل و کاخ­نشینی برخی صاحبان قدرت و ثروت از محل بیت المال، دره های فقر و محرومیت را عمیق تر و نسل جوان را از داشتن حداقلهای زندگی سالم محروم و ناامید کرده است.

در ادامه این بیانیه امده: با کسانی طرف هستیم که بودجه توسعه حمل و نقل عمومی را نمی دهند اما برای خرید خودروی شخصی وام می پردازد، برای پرداخت وام ازدواج، شرایط سخت و صف های طولانی تعیین می کنند اما به سفارش شده­ها و نورچشمی­ها وام های میلیاردی فوری پرداخت می کنند. بجای پرداختن به مطالبات و نیازهای واقعی جوانان مستعد و پرتوان کشور، مسایل فرعی و حاشیه­ای را بزرگ و دوقطبی های کاذب و توخالی درست می کنند.

این بیانیه تصریح شده: در شرایطی هستیم که عده ای با دشمن خارجی با لبخند و کرنش ولی با ایرانی دلسوز میهن، با عصبانیت و درشتی برخورد می کنند. فرصتهای تاریخی کشور را می سوزانند و حتی جرات اعتراف به اشتباه در برابر ملت را ندارند.

در این بیانیه تاکید شده است: دانشمندان توانای ایرانی را تحقیر می کنند و حق شان را نمی پردازند اما برای خرید کالا و فناوری خارجی، تحقیر را افتخار می دانند و مطالبات کلان شان را پیش پیش می پردازند. کمر تولیدکننده داخلی را با انواع تصمیمهای نادرست می شکنند و برای ورود کالاهای خارجی فرش قرمز پهن می کنند و بازارهای ایران را در اختیار آنها می گذارند. کارگر ایرانی را بیکار می کنند و فرصتهای شغلی ناشی از بازار ایران را در اختیار کارگران چین و ترکیه و اخیرا اروپایی قرار می دهند.

این بیانیه می افزاید: این همه بی تدبیری و ناکارامدی و حقارت، نتیجه دور شدن تدریجی از ارزشها و روحیه انقلابی است. این همه ضعف و رکود و بیکاری و فشارمعیشت، در شان و حق این ملت صبور نیست و چاره کار، پالایش اساسی مسئولیتهای کشور از فاسدان و هرزگان و اشراف نوکیسه و اعتماد و اتکا به توانایی های داخلی و اصلاحات واقعی اقتصاد ایران برای تسهیل سرمایه­گذاری، ارتقای تولید و ایجاد اشتغال است.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، همه ملت ایران، گروه های مرجع، تشکلها و دلسوزان انقلاب و میهن اسلامی را به حرکت تحولخواهانه و مردمی برای پایان دادن به این همه بی تدبیری و فساد فرا می­خواند و اعتقاد دارد، نجات کشور از مدیران پرادعا، پرخرج، فاسد، اشرافی و بی کفایت؛ جهادی مقدس و مبارزه ای بدون تبعیض با فساد در هر لباس و مقامی می طلبد و و به تعبیر رهبر عزیز انقلاب، هیچکس و هیچ نهاد و دستگاهی نباید استثنا و از حساب کشی معاف شود. تنبلها و خسته ها و مدیران اشرافی و مرفه بی درد، اگر پاکدست بوده اند، به مرخصی و استراحت بروند و اگر خدای نکرده فاسد بوده اند، بدون ملاحظه جناح و لباس و سابقه؛ به محکمه سپرده شوند.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، از اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب برای کارآمدسازی نظام اجرایی کشور استقبال می کند و خود و خواهران و برادران خود در این حرکت جدید را به تقوای الهی، اتحاد، توجه به نیازهای واقعی مردم و به وی‍ژه طبقات مستضعف، فرا می خواند. شفافیت، پاسخگویی، صراحت و کنارگذاشتن رودربایستی با هر متهم به فساد و کج دستی در استفاده از بیت المال و داشتن برنامه های روشن و عملی برای پایان دادن به رکود، تحرک کسب وکارها، ایجاد اشتغال و بهبود معیشت عمومی، توقع مردم فداکار و صبور از حرکت اصلاح طلبانه برای پایان دادن به مدیران ناکارآمد، اشرافی و مردم گریز، پرخرج، پرمدعا و بی عمل است و طبیعی است این حمایت و پشتیبانی مشروط به پایبندی به اصول و مبانی ارزشی اعلام شده است و منتظر عمل انقلابی آنهاست تا ان شا الله امید ایجاد شده شکوفا و محقق شود و این جهاد مقدس که دل دوستان را شاد و دشمنان ملت را به وحشت انداخته، با صبر و مقاومت به ثمر بنشیند.

در پایان این بیانیه آمده: تجربه نشان داده است این ملت نجیب و شریف، اگر صداقت و انصاف ببیند، برای فداکاری و ایثار در حق کشور و همنوع خود، از هیچ کاری دریغ نمی کند و اگر بخواهد، می تواند. امروز وقت آن است تا نخبگان متخصص، پاکدست و فداکار به میدان بیایند تا کشورمان را از ناکارآمدی و سوءتدبیرها نجات دهیم و برای پیشرفت اقتصادی و احیای تولیدملی و اشتغال گام برداریم و به مطالبات به حق مردم، پاسخ عملی و واقعی دهیم.

والعاقبه للمتقین

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی

بهمن‌ماه 1395
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر