بازدید 2298
کمالی خبر داد

سهمیه‌ها در لیست شورای شهر اصلاح طلبان نهایی شد/ 50 درصد بانوان و جوانان

رییس کمیته سیاست‌گذاری و تعیین راهبردها شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه لیست شورای شهر اصلاح‌طلبان نهایی و ابلاغ شده است گفت: مجموع سهمیه بانوان و جوانان با توجه به 10 درصد همپوشانی 50 درصد است.
کد خبر: ۶۶۷۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 14 February 2017
 به گزارش فارس،حسین کمالی رییس کمیته سیاست‌گذاری و تعیین راهبردها شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، درباره سهمیه هر یک از اقشار در لیست انتخاباتی شورای شهر اظهار داشت: سهمیه‌ها مشخص و ابلاغ‌شده است.

وی افزود: 30 درصد از لیست مختص بانوان، 30 درصد سهمیه جوانان است که با توجه به این نکته که و 10 درصد ترکیب جوانان و بانوان باهم همپوشانی دارند بنابراین مجموع سهمیه بانوان و جوانان 50 درصد است. 

کمالی در پاسخ به این پرسش که 50 درصد باقیمانده از لیست شورای شهر اصلاح‌طلبان نیز به چه شکلی تقسیم‌شده است، گفت: 50 درصد باقیمانده را، افراد پذیرفته‌شده توسط فرم شاخص‌ها و راهبردها تشکیل می‌دهند که دارای تخصص لازم باشند.

به گزارش فارس، یک عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان پیش از این به خبرنگار فارس گفته بود که آخرین پیشنهاد‌ها برای تدوین لیست اصلاح‌طلبان در شورای شهر 30 درصد سهمیه به جوانان، 30 درصد سهمیه به بانوان و 40 درصد نیز متعلق به اعضای فعال شورای فعلی شهر است.

وی خاطرنشان کرد: همه پیشنهاد‌ها در کمیته راهبردی شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مطرح خواهد شد و سهمیه بانوان، جوانان و اعضای فعلی شورای شهر بر عهده این کمیته خواهد بود. چراکه بر اساس فرم شاخص‌ها و راهبردها ترکیب اولیه مشخص خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان