بازدید 5007

بارش برف ۱۶ محور را مسدود کرد

کد خبر: ۶۶۷۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲ 14 February 2017
مسئول مرکز مدیریت راه های کشور با بیان اینکه بارش برف و باران در محورهای برون شهری 21 استان ادامه دارد، از بسته شدن 16 محور به دلیل بارش برف خبر داد.
 
بارش برف ۱۶ محور را مسدود کرد 

به گزارش ایرنا، یاسر خالدی افزود: تردد وسایل نقلیه در این محورها در 24 ساعت گذشته نسبت به روز قبل از آن 30 درصد کاهش داشته و تردد در محورهای برفی و کوهستانی کشور تنها با زنجیر چرخ میسر است.
 
وی با بیان اینکه اکنون محورهای هراز، کندوان، آزاد راه زنجان - قزوین و ساری - کیاسر همچنان مسدود است، گفت: با توجه به اینکه بارش برف به شرق کشور کشیده شده است، اکنون شاهد بارش برف شدید در محورهای مواصلاتی استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی هستیم و بارش باران در محورهای استان های هرمزگان، بوشهر و کرمان شدت بیشتری دارد.
 
به گفته وی، محور رودبار - قلعه گنج و رودبار - کهنوج در جنوب کرمان به علت بارش شدید باران تا اطلاع بعدی بسته بوده و بارش باران محور شاهرود - مجن در استان سمنان را نیز مسدود کرده است.
 
همچنین محور فرعی شمشک - دیزین واقع در استان های تهران و البرز و محور رامیان - اولنگ - شاهرود واقع در استان های گلستان و سمنان تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.
 
محور پونل - خلخال، واقع در استان گیلان و محور سروآباد - پاوه (محدوده گردنه تته)، واقع در استان کردستان نیز تا اطلاع بعدی، به دلیل بارش شدید برف، کولاک و نبود ایمنی کافی مسدود شده است.
 
محور گنجنامه - تویسرکان واقع دراستان همدان به دلیل نبود ایمنی کافی و محور سی سخت - پادنا واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت بارش بارف و نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود خواهد بود.
 
محور نیکشهر - چاهان - زرآباد و محور ایرانشهر - دامن، واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) تا اطلاع بعدی به علت طغیان رودخانه و نبود ایمنی کافی مسدود است.
محور بستک - خمیر واقع در استان هرمزگان، تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از مسیر جایگزین بستک - چاه سرمه - بندرعباس عملی است.
 
با توجه به فصل سرما و افزایش بارش ها، هموطنان برای اطلاع از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی و دریافت اطلاعات تفصیلی راه ها می توانند به وب‌ سایت www.141.ir مراجعه و یا عدد 141را به شماره 1000141 پیامک کنند و یا با کارشناسان مرکز 141 مدیریت راه های کشور تلفنی تماس بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل