بازدید 1898
بادامچیان:

انتخاب میرسلیم به عنوان کاندیدای موتلفه قطعی است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به موضوع حمایت از جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: در مورد اینکه موتلفه با این جبهه یکی شود، باید کمی جلوتر برویم و برنامه‌ها مشخص شود تا تصمیم بگیریم.
کد خبر: ۶۶۶۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰ 12 February 2017
به گزارش ایلنا،اسدالله بادامچیان، گفت: آقای میرسلیم را  به عنوان نامزد مشخص خود اعلام کردیم و انتخاب ما قطعی است و در کنار  او یک شورای مشورتی ریاست جمهوری داریم که «تیم کاندیدا» نیستند، بلکه مشاوران انتخابات ریاست‌جمهوری هستند و همچنین ذخیره‌های ما برای انتخابات در این مجموعه شورا محسوب می‌شوند.
عضوشورای مرکزی حزب موتلفه تاکید کرد: موتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری هم نامزد دارد و هم ذخیره  که اگر مساله‌ای به وجود آمد، ما ذخیره فردی خود را داشته باشیم .
او در پاسخ به اینکه آیا موتلفه  ذیل مجموعه جبهه مردمی در انتخابات فعالیت می‌کند، بیان کرد: موتلفه از  جبهه مردمی و هر حرکتی که به وحدت و یکپارچگی ملی و مردمی منجر شود، استقبال می‌کند. بنابراین از این  حرکت جبهه مردمی هم استقبال کردیم.
بادامچیان افزود: به اعضا و مسئولان حزب موتلفه در سراسر کشور ابلاغ کردیم که با جبهه مردمی همراهی  کنند اما برای اینکه با هم یکی شویم  باید کمی جلوتر برویم و برنامه‌ها مشخص شود تا تصمیم بگیریم.
این فعال سیاسی اصولگرا درباره اینکه ممکن است موتلفه با «جمنا»(جبهه مردمی نیروهای انقلاب) به توافق نرسد، گفت: این مربوط به آینده است در حال حاضر از حرکت جبهه مردمی استقبال کردیم و امیدواریم که بتواند همه نیروها را  با هم منسجم کند و به وحدت برسد.

بادامچیان در مورد اینکه آیا جبهه پایداری اعلام همراهی با اصولگرایان در انتخابات داشته است، بیان کرد: موتلفه مذاکره‌ای با جبهه پایداری نداشته است و مواضع پایداری را باید از خود آنها بپرسید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل