بازدید 5891
۴

ادامه ناکامی‌های بورس + نمودار

در پایان معاملات امروز شنبه 23 بهمن ماه، شاخص کل بورس با روند منفی و کم حجم خود تنها به رشد 24 واحدی اکتفا کرد.
کد خبر: ۶۶۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲ 11 February 2017
ادامه ناکامی‌های بورسدر پایان معاملات امروز شنبه 23 بهمن ماه، شاخص کل بورس با روند منفی و کم حجم خود تنها به رشد 24 واحدی اکتفا کرد.

به گزارش تابناک اقتصادی، در ابتدای معاملات امروز نماد فملی با جابه‌جایی 33.5 میلیون سهم در آستانه‌های بالای قیمتی معامله شد. فملی همان موقع 114 واحد تاثیر مثبت بر شاخص گذاشت.

معاملات گروه فلزات اساسی و گروه معدنی نیز در دامنه مثبت معامله شدند؛ کچاد با جابه‌جایی 1.1 میلیون سهم در 3.4 درصد مثبت معامله شد.

در گروه مثبت استخراج کانه‌هاي فلزي، نماد کروی با جابه‌جایی 2.4 میلیون سهم در آستانه صف خرید قرار گرفت. معاملات برکت با جابه‌جایی 4.3 میلیون سهم در 3.5 درصد منفی در قیمت 2202 ریال دنبال شد. دارویی برکت، کرمان و گروه خودرو معدود منفی‌های بازار امروز در شروع معاملات بودند.

در گروه بانکی‌ها، نماد وبملت با جابه‌جایی 1.5 میلیون سهم در محدوده 1.5 درصد منفی و در مقابل وتجارت با جابه‌جایی 21.6 میلیون سهم متعادل و مثبت بودند.

در گروه منفی خودرویی نماد خساپا با جابه‌جایی 4.7 میلیون سهم در  2.8 درصد منفی در قیمت 1203 ریال و نماد خودرو با جابه‌جایی 1.4 میلیون سهم در 1.6 درصد منفی در قیمت 2776 ریال داد و ستد شد.

ازطرفی رنج منفی عجیب در کیمیا و فزرین، دوقلوهای گروه سرب و روی، درحالی که سایر همگروهی‌ها کماکان مثبت و بعضا صف خرید بودند دیده شد. در گروه انبوه سازی نیز نماد ثعمرا در قیمت 2053 صف خرید شد.



در پایان معاملات این روز شاخص کل بورس با رشد 24 واحدی به عدد 76 هزار و 816 واحد رسید. شاخص هم وزن نیز با رشد 5 واحدی عدد 15 هزار و 489 واحد را نشان داد. ارزش معاملات نیز 1755 میلیارد ریال شد.

بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را نماد فملی با 110 واحد و بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را نماد فارس با 55 واحد به عهده داشتند. بیشترین ارزش معاملات غیربلوک نیز از آن فملی با 108.5 میلیارد ریال بود.

در فرابورس نیز آیفکس با رشد اندک 0.2 واحدی به عدد 835 واحد رسید. ارزش معاملات نیز 7499 میلیارد ریال شد. بیشترین تاثیر بر شاخص را نماد بمپنا با 0.63 واحد مثبت و شراز با 0.97 واحد منفی به عهده داشتند. بیشترین ارزش معاملات غیربلوک نیزبه نماد آپرداز با 88.9 میلیارد ریال اختصاص یافت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
به غیر از مشکلات اساسی در بازار سرمایه ، رفتار سهامداران بورس هم خنده دار است ، یعنی اگر قیمت یک سهم بالا برود همه خریدار هستند و عکس این قضیه هم صادق است!
شاخص کل بورس باهمه دستکاریهای انجام شده از دی 92 تاکنون 14 هزارواحد سقوط داشته وسهامدارانش رابازیان مواجه کرده است
بورس مکانی شده برای بدبخت کردن مردم بعد هم می گن بورس برای ادم های ریسکی هست.تا وضعیت کشور به این صورت باشه مردم نه به دولت اعتماد می کنند نه پولشون رو میارن تو بورس.این شاخص هم فقط با بلوک زنی نگه داشتن.
بازهم همان داستان تکراری همیشگی
بازهم همان الگوی تکراری هرروزه
بازهم دستکاری تابلو وآشکارشاخص
!!!بازهم مثبت شدن شاخص در 10 دقیقه پایانی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان