بازدید 3683

مصاحبه متفاوت کونته درموردعدم رضایت همسرش برای سفربه تورین و والنتاین!

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی ادعا کرد همسرش راضی نبود او برای تماشای دربی ایتالیا بین یوونتوس و اینترمیلان به تورین سفر کند.
کد خبر: ۶۶۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ 11 February 2017
سرمربی موفق چلسی از نارضایتی همسرش برای سفر به تورین خبر داد.

 به گزارش تابناک ورزشی، آنتونیو کونته، سرمربی چلسی ادعا کرد همسرش راضی نبود او برای تماشای دربی ایتالیا بین یوونتوس و اینترمیلان به تورین سفر کند.

 او در این باره گفت: وقتی به همسرم گفتم برای تماشای بازی یوونتوس به تورین می‌روم، اصلا استقبال نکرد و پرسید چرا نمی‌خواهی کنار همسر و دخترت بمانی؟ همیشه سعی می‌کنم به او توضیح دهم تماشای فوتبال بخشی از شغل من است اما گاهی اوقات توضیح دادن اینکه چرا برای یک مسابقه باید او و دخترم را در یک روز تعطیل ترک کنم، سخت می‌شود.
 
من هر یکشنبه ابتدا بازی تیم‌های شهر منچستر و سپس سری A را تماشا می‌کنم. فوتبال عشق بزرگی است اما همسرم این مسائل را درک نمی‌کند. چون قبل از ازدواج با من چیزی از فوتبال نمی دانست.او و والدینش قبل از ورود من به زندگیشان حتی یک فوتبال هم ندیده بودند و روزهای یکشنبه به پیاده‌روی و موتورسواری مشغول می‌شدند.
 
برای روز والنتاین برنامه خاصی داریم. او در لندن می‌ماند و کنار هم شام می‌خوریم؛ چهره به چهره و روبه‌روی هم. گاهی همسر و دخترم با من درباره فوتبال حرف می‌زنند اما عشق... این یک کلمه بزرگ است! گاهی مشکلاتم را با همسرم در میان می‌گذارم. او گوش شنوای خوبی است و اشتباهاتم را گوشزد می‌کند.شما همیشه درست تصمیم نمی‌گیرید و وجود یک رابطه اینچینی با همسرتان اهمیت زیادی دارد.
 مصاحبه متفاوت کونته درموردعدم رضایت همسرش برای سفربه تورین و والنتاین!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر