بازدید 3969

قدردانی چمران از حمایت بانک شهر درخرید واگن مترو

کد خبر: ۶۶۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸ 10 February 2017
رییس شورای اسلامی شهر تهران از اقدامات بانک شهر در تامین مالی خرید 91 دستگاه واگن مترو قدردانی کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مهدی چمران با اشاره به حمایت بانک شهر از توسعه حمل و نقل عمومی و به ویژه مترو در پایتخت، اعلام کرد: اقدامات ارزنده این بانک در اختصاص ارزمبادله ای و هماهنگی با شهرداری تهران در ارائه تسهیلات و رفع تنگناهای مالی به منظور ساخت و تحویل 91 دستگاه واگن مترو توسط شرکت واگن سازی تهران که موجب صرفه جویی مبالغ متنابهی به نفع شهرداری تهران شده است، گامی موثر در تحقق اهداف و برنامه‌های مدیریت شهری و اقتصاد مقاومتی است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با  قدردانی از تلاش و پیگیری مجدانه و مدیریت جهادی مدیرعامل بانک شهر، ابراز امیدواری کرد تا این بانک همواره در مسیر فعالیت‌های خود موفق باشد.

بر این اساس، خط 6 مترو پایتخت با سرمایه گذاری مستقیم و  حمایت‌های بانک شهر درحال نهایی شدن است و تا کنون  بیش از 98 درصد حفاری آن به اتمام رسیده است.

این خط به طول 31 کيلومتر، از منطقه دولت آباد در جنوب شرقي تهران و محدوده پارک جنگلي توسکا در بزرگراه آزادگان عبور کرده و در نهايت به شهرک کن و محله سولقان در شمال غربي تهران منتهي مي شود و در طول مسير خود از نقاط مهم و پرتردد شهر مانند ميدان خراسان، ميدان شهدا، ميدان امام حسين(ع)، ميدان سپاه، ميدان هفت تير، ميدان ولي عصر(عج) و بلوار کشاورز عبور مي کند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل