بازدید 2929

امیدوارم بهانه رئالی‌ها،دستشویی نباشد

من، خوان گاسپارت، علناً و رسماً از باشگاه رئال مادرید می‌خواهم که جرأت داشته باشد و بیانیه‌ای صادر کند و در آن بگوید که نمی‌تواند بازی فینال جام حذفی در برنابئو برگزار شود.
کد خبر: ۶۶۵۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 10 February 2017
رئیس پیشین باشگاه بارسلونا به کهکشانی‌ها برای خودداری از پذیرایی از کاتالان‌ها در فینال جام حذفی اسپانیا طعنه زد.

به گزارش تابناک ورزشی، با صعود دوباره بارسلونا به فینال جام حذفی اسپانیا، بار دیگر جنجال‌هایی درباره میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به عنوان یک زمین بی طرف برای برگزاری این بازی شکل گرفته است به خصوص که باشگاه رئال مادرید همچون سال‌های قبل اعلام کرده است که قصد ندارد خانه‌اش را در اختیار رقیب قدیمی خود قرار دهد تا در آنجا برابر آلاوس به میدان برود.

امیدوارم بهانه رئالی‌ها،دستشویی نباشد

همین موضوع سبب شده که خوان گاسپارت، رئیس پیشین باشگاه بارسلونا به کهکشانی‌ها کنایه بزند. او از فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید - کسی که گفته است ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به دلیل ساخت و ساز نمی‌تواند میزبان فینال جام حذفی اسپانیا باشد - صادقانه اعتراف کند که باشگاهش نمی‌‌خواهد شاهد بازی کردن بارسلونا در خانه‌اش باشد و برای راه ندادن کاتالان‌ها به برنابئو به دنبال بهانه نباشد.

گاسپارت در این خصوص به رادیو کاتالونیا گفت: من، خوان گاسپارت، علناً و رسماً از باشگاه رئال مادرید می‌خواهم که جرأت داشته باشد و بیانیه‌ای صادر کند و در آن بگوید که نمی‌تواند بازی فینال جام حذفی در برنابئو برگزار شود.
گاسپارت سپس اشاره‌ای کنایه‌‌آمیز به بهانه‌های قبلی رئالی‌ها برای امتناع از میزبانی جام حذفی اسپانیا از جمله مرمت سرویس بهداشتی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو داشت:«من امیدوارم داستان دیگری درباره سرویس‌های بهداشتی ساخته نشود!»

فینال جام حذفی اسپانیا در فصل جاری روز هفتم خرداد سال 96 برگزار می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار