بازدید 2658

حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی مایه یأس دشمنان است

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی از ملت همیشه در صحنه برای حضور مجدد در راهپیمایی باشکوه ۲۲بهمن ماه دعوت کرد.
کد خبر: ۶۶۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 09 February 2017
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، غلامرضا کاتب عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی طی پیامی از مردم برای حضور شکوهمند در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد. متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
 و قل جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا
 دهه فجر انقلاب اسلامی و 22 بهمن یادآور دستاوردهای فراوان و ایثارگری و تلاش مجاهدان فی‌سبیل‌الله و طبقات مختلف مردم عزیر ایران اسلامی است.

 این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی مغتنم است که بدانیم مدیون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب، با خون آنان سیراب گردیده و آرامش و آسایش و امنیت کنونی حاکم بر جامعه، مرهون رشادت ها و مجاهدت های آن راست قامتان و پیشانی بلندان هشت سال دفاع مقدس می باشد.
تردیدی نیست که انقلاب اسلامی ایران بعد از پیروزی، همواره خار چشم ایادی و اجانب بوده و هست. تلاش و پشتکار بی وقفه و شبانه روزی فرزندان غیور وطن در تمام عرصه های علمی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی، سیاسی و بین المللی، دریای پرتلاطم انقلاب را در دریای بیکران علم و دانش به سمت دریچه های نورانی تکنولوژی و پیشرفت پیش می راند؛ اما باتلاق نشینان پر طمطراق- در راس آنها شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل غاصب- که نمی توانند اقتدار و عزت و عظمت ایرانیان را ببینند، برای درهم شکستن کشتی انقلاب و متوقف کردن پیشرفت آن، از هیچ شبهه افکنی،  فتنه پراکنی، تهدید و ترورهای ناجوانمردانه دست بر نمی دارد. آنها نمی دانند که مردم با بصیرت این مرز و بوم با وحدت و همدلی چونان دژی مستحکم در مقابل سیل عظیم تهدیدها و ددمنشی ها ایستاده اند و ذره ای از خواسته های خود که همان اهتزاز پرچم حق و عدالت بر فراز آسمان تمام ملت های جهان است عقب نخواهند نشست.
این انقلاب به رغم همه کارشکنی‌ها و دشمنی‌ها، از جمله تحریم‌ها، کودتا، ایجاد نا امنی‌ها و بویژه تحمیل 8 سال جنگ نابرابر، توانسته است با تکیه بر مدیریت اعجازگونه امام(ره) و اراده و خواست و حضور مردم، بر همه مشکلات به خوبی فائق آید و به دستاوردها و پیشرفت‌های بی‌نظیری هم دست یابد.
اینجانب از کلیه آحاد مردم شهیدپرور ایران اسلامی ، احزاب و سیاسیون و تشکل ها و همچنین مردم غیور و شهید پرور استان سمنان و حوزه انتخابیه دعوت می کنم یکبار دیگر دشمنان قسم خورده انقلاب را مایوس کرده و با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن مایه وحدت، همدلی و دوستی فی مابین آحاد مختلف کشور شوند تا درس دیگری برای همه جهانیان باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل