بازدید 7486

بازداشت ٢ سارق با ٢٠٠ فقره سرقت

کد خبر: ۶۶۵۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷ 09 February 2017
رئیس کلانتری ١٠١ تجریش از دستگیری دو سارق حرفه‌ای لوازم داخلی خودرو در محدوده شمال تهران خبر داد و گفت: متهمان در بازجویی‌های انجام‌شده به ٢٠٠ فقره سرقت اعتراف کردند.
 
به گزارش شرق، سرهنگ ناصری‌نژاد گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان درخصوص سرقت و تخریب خودرو‌های سواری اهالی محله تجریش، موضوع در دستور کار مأموران تجسس این یگان قرار گرفت.
 
وی افزود: در بررسی‌های انجام‌شده و بازبینی دوربین‌های مداربسته محل سرقت‌ها شماره خودرو سارقان شناسایی شد و نام یکی از سارقان که از مجرمان سابقه‌دار و تحت تعقیب مأموران کلانتری ١٢٢ دربند بود، شناسایی شد.
 
رئیس کلانتری ١٠١ تجریش ادامه داد: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و متعاقبا دستور ورود به مخفیگاه متهم صادر شد و مأموران برای دستگیری متهم به محل اعزام شدند؛ در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه مأموران وارد منزل متهم شدند و متهم را دستگیر کردند.
 
وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم نیز چهار جفت باند خودرو، سه دستگاه ضبط خودرو، یک عدد ساب‌باکس، یک عدد آمپلی‌فایر و محتویات داخلی خودرو شامل تعدادی مدارک هویتی و شناسایی مال‌باختگان، کشف شد.
 
سرهنگ ناصری‌نژاد افزود: متهم در بازجویی‌های انجام‌شده به ٢٠٠ فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو با همدستی فرد دیگری که یکی از سارقان حرفه‌ای و مجرم تحت تعقیب این کلانتری است، اعتراف کرد.
 
وی با اشاره به اینکه با هماهنگی از سوی مقام قضائی، متهم در مخفیگاهش دستگیر شد، بیان کرد: در بازرسی از این محل نیز تعدادی اموال مسروقه از جمله ١٣ فقره چک مسروقه، سه فقره سفته، یک دستگاه ویدئوپروژکتور، یک دستگاه دی‌وی‌آر دوربین مداربسته، تعدادی فلش‌مموری و چند دستگاه گوشی همراه و تبلت مسروقه کشف شد.
 
رئیس کلانتری ١٠١ تجریش خاطرنشان کرد: این متهم نیز در بازجویی‌های انجام‌شده به جرم خود مبنی بر همدستی با متهم ردیف اول در سرقت‌های لوازم داخلی خودرو اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به همراه همدستش به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار