بازدید 1869

حل مسائل داخلی در ابعاد اقتصادی نیازمند وفاق در سطح قوای کشور است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:حل مسائل داخلی در ابعاد اقتصادی نیازمند وفاق در سطح قوای کشور است که بررسی و تحلیل وجوه مختلف، به همکاری شایسته اجزای مختلف قوا کمک می کند.
کد خبر: ۶۶۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹ 08 February 2017
رییس مجلس شورای اسلامی در پایان نشست سران سه قوه که به میزبانی رئیس جمهوری برگزار شد،  با بیان اینکه در این جلسه بسیار خوب، درباره مسائل داخلی وحدت نظر وجود داشت، گفت: حل مسائل داخلی در ابعاد اقتصادی نیازمند وفاق در سطح قوای کشور است که بررسی و تحلیل وجوه مختلف، به همکاری شایسته اجزای مختلف قوا کمک می کند.

دکتر لاریجانی با اشاره به اینکه مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال که جشن ملی برای همه ایران است، به استقامت، پایداری و امنیت کشور معنای جدیدی می دهند، تاکید کرد: حضور مردم پاسخ گویایی به سخنان نادرست و برخی لفاظی ها است.

 وی با اشاره به وضعیت بسیار خوب کنونی جمهوری اسلامی ایران در صحنه بین المللی، گفت: برخی سخنان که در مورد کشورمان مطرح می شود، نشان از این دارد که رفتار جمهوری اسلامی ایران در سطح جهانی از عقلانیت و دقت خوبی برخوردار است و لذا آنها بدنبال سناریو سازی دیگری هستند که البته در این جلسه برای اینگونه اقدامات حریف، برنامه، طرح و وفاق وجود داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار