بازدید 2340

پرداخت 4500 میلیارد تومان از مطالبات بازنشستگان در سال آینده

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس از پرداخت 4500 میلیارد تومان از مطالبات بازنشستگان در سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۶۶۴۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 07 February 2017
محمدرضا ملکشاهی‌راد در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، اظهار کرد: باید روحیه مطالبه‌گری در استان تقویت شود چراکه در برخی از مواقع حق لرستان پرداخت نمی‌شود و لازم است که مدیران دانش و اطلاعات کافی در خصوص مطالبات استان در حوزه‌ی کاری خود داشته باشند.

‌به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی در حوزه‌ بودجه کاملاً رقابتی است و استان‌هایی برنده این میدان هستند که بر لایحه بودجه و موارد آن آگاهی داشته باشند.

ملکشاهی‌راد تاکید کرد: باید ظرفیت بودجه سال 96 و برنامه ششم توسعه را از هم اکنون بسنجیم و در صورت نیاز آموزش‌های لازم در این خصوص به مدیران استان ارائه شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس با اشاره به شایعات مطرح شده درباره خروج نام لرستان از رده استان‌های محروم، تصریح کرد: پیشنهادی برای ارتقای شاخص توسعه روستا در بودجه امسال مطرح شد که با آن موافقت نشد و صحبت‌های مطرح شده در این خصوص شایعه است.

وی خاطرنشان کرد: سهم لرستان از بودجه امسال حدود 1000 میلیارد تومان است که باید تمام تلاش خود را برای تخصیص 100 درصدی اعتبارات به کار بگیریم.

ملکشاهی‌راد یادآور شد: با تلاش مجلس سهم استان‌ها از بودجه امسال کشور به 26 هزار میلیارد تومان رسید.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس گفت: از ابتدای سال 96 طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا خواهد شد و سال آینده باید 4500 میلیارد تومان از مطالبات بازنشستگان از بودجه پرداخت شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس