بازدید 2796

روایتی از بی اعتنایی مهرعلیزاده به حرف رییس دولت اصلاحات

کد خبر: ۶۶۴۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰ 07 February 2017
سیدکمال حسینی از چهره های ایثارگر اصلاح طلبان با ارسال متنی روایتی از مجموع دیدارهای انجام شده با خاتمی درباره شکایت محسن مهرعلیزاده از سیدامیر حسینی ارایه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از رسانه ها حسینی در این روابت نوشت: از ابتدای شکایت آقای مهرعلیزاده در سال گذشته بنده خدمت آقای خاتمی رسیدم و ایشان را در جریان قرار دادم. اخوی هم خدمت ایشان رسیده و گزارشی از فعالیت های صورت گرفته بیان کرده بود. بار آخر نیز در تاریخ 12 دی ماه همراه با اخوی و آقای خراسانی خدمت ایشان رسیدیم و گزارشی از آخرین روند قضایی طی شده بیان کردیم. 

ایشان فرمود: این کار غط است. همیشه بین مسئولین اختلاف نظرهایی از این دست پیش می آید که نباید تبدیل به چالش شود. باید این امور با رعایت خویشتن داری و گذشت انجام شود. در شان ما نیست این اتفاقات جنبه قضایی پیدا کند.

هفته بعد از آن، 20 دوشنبه دی ماه،  آقای مهرعلیزاده از بنده دعوت کرد که به دفترشان بروم. ایشان با احترام برخورد کرد و جزییاتی از اتفاقات را شرح داد. من هم به ایشان گفتم بالاخره در مدیریت ها این مسایل به وجود می آید. شما بهتر ضمن رعایت توصیه ایشان مبنی بر گذشت به تکریم فضایل اخلاقی بپردازید و این بهتر از هر چیز دیگری است.

آقای مهرعلیزاده در این دیدار که زمان قابل توجهی نیز به طول انجامید گفت:  آقای خاتمی توصیه کردند پیگیری قضایی نکنم و این مساله حل شود و نظر وی هم برای من «مطاع» است و «حتماً» به آن عمل می کنم. ضمن این که من خود نیز راغب نیستم که ایشان را به زندان بیندازم. شما نگران نباشید این اتفاق نمی افتند. ما برای این کار راه کاری می اندیشیم.

من به آقای مهرعلیزاده گفتم: هر کار که می کنید با این رویکرد باشد که برخورد تحقیرآمیز با آقای سیدامیر حسینی نشود چرا که ایشان نیز از جمله مدیران موفق ورزش ایران اسلامی است که سوابق درخشانی از خود به جای گذاشته است و همه به نیکی از ایشان یاد می کنند.

سیدکمال حسینی در پایان گفت: روز شنبه  16 بهمن  نیز که اتفاق قابل تامل بازداشت برادرم جناب آقای سیدامیر حسینی با اقدام قضایی آقای مهرعلیزاده صورت گرفت، مساله کتبا را به اطلاع رییس دولت اصلاحات رساندم و روز یک شنبه 17 بهمن نیز با ایشان ملاقات کردم که اگر لازم باشد جزییات آن بیان می شود.
حسینی با تشکر از رایزنی های مقامات عالیرتبه و چهره های ورزشی، فرهنگی و سیاسی برای حل مشکل بازداشت سیدامیر حسینی ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر این اقدام بی سابقه مساله ختم به خیر شود.

سیدامیر حسینی دبیرکل سابق کمیته ملی المپیک و معاون سازمان تربیت بدنی در دوره اصلاحات، دبیرکل و عضو موسس فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای بود که با شکایت محسن مهرعلیزاده رییس این فدراسیون به اتهام تشویش اذهان عمومی صبح شنبه 16 بهمن 1395 هنگام عزیمت به مرقد حضرت امام بازداشت و به زندان منتقل شد. امیرحسینی به تازگی با کسب رای لازم به عنوان رییس فدراسیون ورزش های کارگری ایران انتخاب شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار