بازدید 4060

احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات البرز و زاگرس

مدمدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور گفت: پدیده سقوط بهمن در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی طی دو روز آینده دور از انتظار نخواهد بود و مسافران و مردم باید به این مهم توجه داشته باشند.
کد خبر: ۶۶۴۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳ 06 February 2017
 مدمدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور گفت: پدیده سقوط بهمن در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی طی دو روز آینده دور از انتظار نخواهد بود و مسافران و مردم باید به این مهم توجه داشته باشند.

احد وظیفه در گفت‌وگو با  تسنیم «پویا»؛ درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که در سه روز آینده شاهد افزایش نسبی دما در استانهای شمالی، ساحل دریای خزر و شمال‌شرق کشور باشیم.

وی افزود: پدیده سقوط بهمن در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی طی دو روز آینده دور از انتظار نخواهد بود و مسافران و مردم باید به این مهم توجه داشته باشند.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: امروز به سبب عبور موجب ضعیف بارشی در سطح میانی جو، پاره‌ای از مناطق شمال‌غرب، ارتفاعات البرز، دامنه‌های مرکزی البرز و بخشهایی از استانهای جنوبی همچون هرمزگان، کرمان و فارس دچار افزایش ابر و بارش پراکنده باران خواهند شد.

وظیفه افزود: بارشهای خفیف باران و وزش باد روز سه‌شنبه نیز در جنوب شرق کشور رخ خواهد داد و برخی از مناطق این استانها را در برمی‌گیرد.

وی با اشاره به استقرار جو نسبتاً پایدار در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه برای برخی استانهای شمال‌غرب، غرب و مرکز کشور گفت: در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و حتی برخی ساعات روز پنجشنبه جوی نسبتاً پایدار در غالب استانهای شمال‌غرب، غرب و مرکز پدید می‌آید که موجب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی خواهد شد.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی در اواخر وقت پنجشنبه به کشور خبر داد و اظهار کرد: از عصر روز پنجشنبه سامانه بارسی شمال‌غرب و غرب کشور را دربرمی‌گیرد که موجب بارشهای باران، برف و وزش باد خواهد شد؛ گستره بارشها در روز جمعه نیمه غربی کشور را دربر می‌گیرد و رفته رفته این سامانه بارشی به سمت شمال‌شرق کشور رهسپار خواهد شد.

وظیفه تصریح کرد: این سامانه بارشی که غالب نقاط کشور را دربرمی‌گیرد روز شنبه به نوار شمالی کشور خواهد رسید و به‌تدریج در اواخر وقت این روز از کشور عبور می‌کند.
وی افزود: روز چهارشنبه سواحل خزر نیز دچار افزایش ابر، کاهش دما و وزش باد خواهد شد؛ از عصر روز سه‌شنبه تا اواخر وقت چهارشنبه خلیج‌فارس نیز مواج است.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور اورمیه با 11 درجه زیر صفر سردترین و بندرعباس با 21 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور خواند و گفت: دمای هوای امروز تهران در گرمترین لحظات به 11 درجه بالای صفر رسید و دمای هوای تهران فردا صبح یک درجه بالای صفر خواهد شد که نسبت به روزهای گذشته شاهد افزایش دما هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها