بازدید 1711
ژاله فرامرزیان خبر داد:

چند عضو جدید به شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان می پیوندند

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان از پیوستن چند عضو جدید به این شورا در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۶۶۴۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 06 February 2017
عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان از پیوستن چند عضو جدید به این شورا در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش تسنیم، ژاله فرامرزیان عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان ، ضمن تشریح برنامه‌های جلسه شب گذشته این شورا، گفت: کارگروه تنظیم برنامه‌ها، شاخص‌های انتخاب نماینده شوراها را به شورای سیاست‌گذاری ارائه کرد و کلیات آن پس از بررسی در شورا به تصویب رسید و اصلاحات آن براساس نظر اعضاء انجام شد.

وی درباره پیوستن حجت‌الاسلام محسن رهامی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب به شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، افزود: آقای رهامی با اکثریت آراء دعوت‌شان برای عضویت در شورا تصویب شد،  البته چند گزینه دیگر هم برای پیوستن به این شورا مطرح هستند.

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه در مورد مصادیق نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری بررسی صورت نگرفت، خاطرنشان کرد: تا زمانی که بحث کاندیداتوری جدی‌تر نشود و حضور نامزدها مشخص نشود، احتمالا وارد این بحث نشویم و فعلا ًدر مورد آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها کار کنیم.

فرامرزیان با اشاره به موضوع بحث بررسی مصادیق نامزدهای شوراها، تصریح کرد: ما در بحث بررسی مصادیق نامزدهای شوراها تنها در مورد شاخص‌ها صحبت کردیم و اینکه افراد برای انتخاب چه مراحلی را باید طی کنند و بحث این جلسه هم دستورالعملی بود که از جانب کمیته تنظیم برنامه‌ها ارائه شد.
منبع: تسنیم
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر