بازدید 4767
۱

مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان مشهدی

کد خبر: ۶۶۴۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 06 February 2017
صبح امروز تعدادی از دانش‌آموزان یک دبیرستانه پسرانه در مشهد دچار سرگیجه و به بیمارستان امام رضا انتقال داده شدند.

رضا صابری، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: صبح امروز تعدادی از دانش‌آموزان یکی از کلاس‌های دبیرستان پسرانه شاهد فردوسی که در ناحیه دو قرار دارد دچار سرگیجه می‌شوند که به محض مطلع شدن دبیر از این موضوع کلاس تخلیه می‌شود.

وی ادامه داد: 14 دانش‌آموزی که دچار سرگیجه شده بودند به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شده‌اند، مشکل خاصی به وجود نیامده و در حال حاضر تمام دانش‌آموزان در سلامت کامل هستند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد با اشاره به اینکه علت اصلی ماجرا همچنان در دست بررسی است و تاکنون نامشخص است، گفت: احتمالا به دلیل برودت هوا در مسیر لوله بخاری کلاس ممکن است برگشت هوا اتفاق افتاده باشد و این موضوع سرگیجه دانش‌آموزان را به وجود آورده باشد.

وی تصریح کرد: کارشناسان آتش‌نشانی با حضور در کلاس و بررسی‌هایی که انجام دادند گفتند نشانه‌ای از گاز CO که به شدت در محیط وجود داشته باشد مشهود نبوده در عین حال علت ماجرا همچنان در حال بررسی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
آقا این دبیرستان فردوسی عجب بچه های نخبه ای داره تو شیطنت درجه یک هستند. این تجربه از سی سال قبل البته که بعید میدونم فرقی کرده باشند مطمئنا بهتر نشدند. امیدوارم این اتفاق هم یک شوخی بیشتر نباشه و همه سلامت باشند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار