بازدید 9977

آغاز بارش ها از فردا

کد خبر: ۶۶۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ 05 February 2017
کارشناس سازمان هواشناسی گفت :فردا سامانه بارشی جدیدی از غرب کشور وارد می شود.
 
به گزارش میزان، مرتضی ضرابی اظهار داشت: فردا با ورود سامانه بارشی خفیفی از سمت غرب کشور شاهد بارش پراکنده باران در استان های آذربایجان شرقی و غربی و بخش هایی از سواحل دریای خزر هستیم. این سامانه به تدریج در ارتفاعات البرز نیز با بارش پراکنده برف و باران همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: در پایان هفته در تمامی استان های کشور شاهد برف و باران خواهیم بود و با ورود سامانه جدید از سمت دو استان کردستان و کرمانشاه، بیشتر استان های کشور در سه روز پایانی هفته برفی و بارانی خواهند بود.

ضرابی با اعلام اینکه هوای تهران امروز با افزایش غلظت آلاینده ها روبرو است، تاکید کرد: برای فردا پیش بینی می کنیم در تهران شاهد وزش باد باشیم که همین موضوع سبب کاهش آلودگی هوا می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی با هشدار نسبت به ریزش بهمن در شمال کشور،گفت: با وزش جریانات گرم در استان های شمالی، احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات جاده های شمال وجود دارد.

وی در مورد بارش در جنوب شرق کشور گفت: روز سه شنبه بارش های خفیفی در استان سیستان و بلوچستان رخ می دهد. برای این استان در روزهای پایانی هفته بارش ها ادامه خواهد یافت.

ضرابی با اعلام اینکه خیرآباد استان زنجان،سردترین نقطه کشور در 24 ساعت گذشته بود،ادامه داد: دمای هوای این شهر به منفی 24 درجه زیر صفر رسید. پس از خیرآباد،بستان آباد با دمای منفی 21 درجه زیر صفر و پل دشت و خلخال هم با همین دما در رتبه های بعدی قرار دارند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان