بازدید 4035

با یک نامه،قرارداد مظلومی با پدیده ثبت نشد!

کد خبر: ۶۶۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 01 February 2017
قرارداد پرویز مظلومی که در هیأت فوتبال استان خراسان در حال به ثبت رسیدن بود، در دفترچه رسمی هیأت فوتبال ثبت نشد!

به گزارش تابناک ورزشی، پرویز مظلومی امروز به مشهد سفر کرد و با مسئولان باشگاه پدیده (هادی برگی‌زر) به توافق رسید و حتی به هیأت فوتبال هم رفت اما ظاهرا طی نامه‌ای که رئیس هیأت مدیره باشگاه پدیده به فدراسیون فوتبال و هیأت فوتبال خراسان نوشته بود، از ثبت شدن قرارداد پرویز مظلومی جلوگیری شد.

واعظ‌زاده رئیس هیأت مدیره باشگاه پدیده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس این خبر را تأیید کرد.

پرویز مظلومی امروز به عنوان سرمربی جدید تیم پدیده مشهد انتخاب شد اما ظاهرا وی به واسطه گفت‌وگو با هادی برگی‌زر مدیرعامل این باشگاه این سمت را پذیرفته است اما هنوز دقایقی از اعلام خبر سرمربیگری مظلومی نگذشته که رئیس هیأت مدیره باشگاه پدیده طی نامه‌ای به مهدی تاج اعلام کرده هادی برگی‌زر حق امضا ندارد.

در نامه حامد واعظ‌ زاده خراسانی رئیس هیأت مدیره باشگاه پدیده به مهدی تاج آمده است: خواهشمند است دستور فرمایید هر گونه تغییرات در کادر فنی باشگاه ورزشی پدیده خراسان صرفا با امضای اینجانب به عنوان رئیس هیأت مدیره باشگاه صورت پذیرد و هر گونه درخواست دیگر بدون امضای اینجانب اعتبار نخواهد داشت. ضمن آنکه معرفی پرویز مظلومی از درجه اعتبار ساقط است و لذا خواهشمندیم از ثبت قرارداد وی جلوگیری شود.

ضمنا به منظور جلوگیری از بی‌نظمی در باشگاه برادر ارجمند و جانباز دفاع مقدس آقای جواد وطن‌خواه به عنوان سرپرست باشگاه پدیده خراسان معرفی می‌گردد.

نامه رئیس هیأت مدیره باشگاه پدیده در حالی برای تاج نوشته شده که این نامه در سربرگ باشگاه پدیده قرار نگرفته و نشان می‌دهد که اختلافات درون باشگاهی در تیم مشهدی بسیار زیاد است زیرا معمولا نامه‌ها از سوی باشگاه با سربرگ و با مهر امضا می‌شود که نامه فوق فقط امضای رئیس هیأت مدیره را داراست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی