بازدید 6468
۴

اما و اگرهای حضور کشتی‌گیران آمریکا در ایران!

کد خبر: ۶۶۲۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 01 February 2017
اتحادیه جهانی کشتی با انتشار بیانیه‌ای ابراز امیدواری کرد که اختلافات سیاسی به وجود آمده اخیر در روابط میان جمهوری اسلامی ایران و آمریکا منجر به عدم حضور آمریکایی‌ها در جام جهانی کشتی در ایران نشود.
 
به گزارش تسنیم، در پی صدور حکم ممنوعیت سه ماهه سفر اتباع ایرانی به آمریکا از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و اقدام متقابل ایران، اتحادیه جهانی کشتی در خصوص ممانعت از ورود کشتی‌گیران آمریکایی به ایران برای شرکت در جام جهانی کشتی در کرمانشاه ابراز نگرانی کرده است. اتحادیه جهانی کشتی در خصوص این موضوع بیانیه‌ای منتشر کرده که به شرح زیر است:

«اتحادیه جهانی کشتی خود را نسبت به فراهم آوردن فرصت رقابت در تورنمنت‌های طراز اول در سراسر جهان برای بهترین کشتی‌گیران دنیا متعهد می‌داند و جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه ایران یکی از آن رویدادهای برتر جهانی است. اگرچه ما هیچ بینشی در خصوص اختلافات سیاسی میان ایالات متحده و ایران نداریم، اما همکاری میان فدراسیون کشتی دو کشور برای رشته ورزشی ما مانند یک معیار طلایی بوده است. کشتی‌گیران این دو کشور همیشه اوج روحیه ورزشکاری را به نمایش گذاشته‌اند و تعاملاتی برخواسته از قلب‌شان که به تصویر هم کشیده شده است، مترادف با نام کشتی و توانایی آن با رفتن ورای مرزهای سیاست است».

در ادامه این بیانیه خاطر نشان شده است: «فدراسیون‌های هر دو کشور تمایل خود را برای حضور آمریکا در جام جهانی کشتی آزاد ابزار کرده‌اند. مایه مباهات است دانستن این موضوع که گاهی اوقات کشتی مسبب چنین همکاری‌های بین‌المللی می‌شود و ما امیدواریم که وزارت امور خارجه ایران بتواند با حضور کشتی‌گیران آمریکایی در جام جهانی موافقت کند».

در همین حال نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی نیز در این خصوص به سایت اتحادیه متبوعش گفته است: همان‌طور که در تلاش جهانی برای بازگرداندن کشتی به برنامه‌های رشته‌های ورزشی المپیک هم نشان داده شد، قدرت ورزش ما مستقیماً از اشتیاق و تعهد ورزشکاران و هواداران نشأت می‌گیرد. ما از آنها بابت حمایت بی‌وقفه‌شان از اتحادیه جهانی کشتی و فدراسیون‌های ملی‌مان قدردانی می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۴
به نام خدا
اگر ادعا داريم كه ما مسلمان هستيم و شيعه امام علي ع
نه تنها اجازه ورود و خروج امريكايى ها رو نگيريم كه بايد آسانتر كنيم
يقينا نتيجه بسيار مطلوبتري مي توان گرفت
خدايا كشور عزيزمان ايران را حفظ بفرما
چرا باید افرادی که در سنوات گذشته از طریق رابطه و بدون رعایت عدالت استخدامی جذب شهرداری ها شده اند با برگزاری یک شبه آزمون پیمانی شوند؟ آیا این تشویق به جذب غیرقانونی در ادارات و سازمان های نیست؟
اما و اگر ندارد اجازه دهيد بيايند حتما تاثير مثبت روي مردم امريكا خواهد گذاشت.
وقتی یه دیوونه بهت سنگ میندازه تو که نباس برگردی بهش سنگ بندازی! ملت رو با ملت رو در رو نکنین
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار