بازدید 7141

نگرانی صهیونیست‌ها از انهدام ناو سعودی دریمن

کد خبر: ۶۶۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۶ 01 February 2017
یک روزنامه صهیونیستی هدف قرار گرفتن کشتی جنگی سعودی در سواحل یمن را نگران کننده خواند.

به گزارش مهر به نقل از المسیره، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحرونوت» در شماره روز سه شنبه خود هدف قرار گرفتن ناو جنگی عربستان سعودی در دریای سرخ را نگران کننده خواند.

این روزنامه با رد ادعاهای عربستان درباره هدف قرار گرفتن کشتی مذکور با چند قایق بمب گذاری شده، اعلام کرد که تصاویر این حمله نشان می دهد که کشتی جنگی عربستان با یک موشک زمین به دریا هدف قرار گرفته است نه آنگونه که سعودی ها ادعا می کنند.

رژیم صهیونیستی پیش از این نیز نسبت به کنترل نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن بر مناطق ساحلی دریای سرخ بویژه تنگه باب المندب ابراز نگرانی نموده و این امر را برای کشتی های صهیونیستی خطرناک عنوان نموده است.

گفتنی است که یگان دریایی وابسته به نیروهای ارتش و کمیته های مقاومت مردمی یمن روز دوشنبه یک کشتی جنگی متجاوزان سعودی را که مردم و شهروندان یمنی را آماج حمله قرار می داد، در مقابل سواحل الحدیده واقع در غرب یمن هدف قرار داد. یک منبع نظامی یمنی در همین رابطه تاکید کرد که این کشتی سعودی حامل ۱۷۶ نظامی و افسر بود.

سخنگوی ارتش یمن روز سه شنبه درباره اقدام نیروهای یمنی در منهدم کردن این ناو جنگی عربستان تاکید کرد که عربستان هشدارهای ما را جدی نگرفت و توانایی های دیگرمان را بعدها نشان خواهیم داد.

«شرف غالب لقمان» سخنگوی ارتش یمن در ادامه سخنان خود تصریح کرد: ارتش یمن توانایی هایی دارد که بعدها از آن استفاده می کند و قدرت دفاع از کشور را داریم.

سخنگوی ارتش یمن اظهارات متجاوزان مبنی بر تروریستی بودن این عملیات را مضحک دانست و گفت: اگر دفاع از خویشتن، اقدامی تروریستی است، پس تجاوز سعودی ها را باید چه بنامیم؟

رژیم سعودی با تایید هدف قرار گرفتن کشتی جنگی خود توسط نیروهای یمنی از کشته شدن ۲ نظامی و زخمی شدن ۳ نفر دیگر در این حمله خبر داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر