بازدید 2755

خداداد:وقتی دراوج بودم بختيار خاكبازي مي‌كرد

کد خبر: ۶۶۲۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵ 31 January 2017
خداداد عزيزي و دلخوري از اتفاق‌هايي كه افتاده است. او به نعيم سعداوي يك توصيه مي‌كند و مي‌گويد: «اگر جاي نعيم بودم و بازيكنم به او بي‌احترامي مي‌كرد، بدون شك با لگد پرتش مي‌كردم بيرون.» 

به گزارش تابناک ورزشی ، عزيزي با تماشاگران گفت‌گو كرده، بدون مقدمه شروع به حرف زدن مي‌كند و مي‌گويد: «برخي افراد با مظلوم‌نمايي، شلوغ كردن و ادا و اصول درآوردن مي‌خواهند كارشان را پيش ببرند و جالب است كه اسم اين را اخلاق‌مداري مي‌گذارند. زماني ما بازيكن ابومسلم بوديم و مربي تيم بعد از بازي كه باخته بوديم، مي‌گفت در اهواز هفت بار توپ را به تير زديم و يك توپ آوردند و گل شد، در صورتي كه كاملاً همه چيز برعكس بود، ولي چون دوربيني نبود كه اتفاقات را ثبت كند، هيچ‌كس متوجه نمي‌شد چه كسي راست مي‌گويد. الان اما ديگر دوره اين چيزها گذشته است.»

او اين را گفت و ادامه داد: «من خيلي بازيكنان را نمي‌شناسم، اما شنيدم آن بازيكن فولاد كه قبلاً در استقلال بود (بختيار رحماني) حرف‌هايي زده است. من نبايد جواب او را بدهم، چون بچه‌محل‌هايش هم او را نمي‌شناسند. نعيم سعداوي كه مدعي اخلاق‌مداري در فوتبال است و ادعاي رفاقت با من مي‌كند و مي‌گويد شاگرد مكتب مايلي‌كهن است، به بازيكنش يادآوري كند زماني كه من در تيم ملي بازي مي‌كردم، او در حال خاك‌بازي بود و خاك روي دست‌هايش مي‌ريخت. فقط يك چيز را بگويم، اگر بازيكن من راجع به سعداوي و پيشكسوتان و يا هم‌دوره‌هاي من حرفي بزند، او را با لگد از تيمم بيرون مي‌كنم. سعداوي يكجا مي‌گويد خداداد اسطوره، الگو و رفيق ماست، اما جاي ديگر جلوي بازيكنش را نمي‌گيرد.»

 خداداد در پايان گفت: «متأسفانه بابت پنالتي‌اي كه اصلاً اتفاق نيفتاده چانه مي‌زنند، در حالي كه سه امتياز ما پريده است، ما مورد ظلم واقع شديم و نمي‌دانم دنبال چه چيزي هستند. اگر يك امتياز گرفتند، از صدقه سر همين داور بود، حالا هم كه گفته‌اند فوتبال ايران بدون فولاد بايد ليگ را ادامه دهد. اگر اين‌طور شود فوتبال ايران مي‌ميرد؟ مگر فولاد، رئال يا بارساست كه اين حرف را مي‌زند. چه كسي را تهديد مي‌كند؟ حرف من با ملت خوزستان اين است كه بروند فيلم بازي را ببينند، آنهايي كه دم از حق‌خوري مي‌زنند چه بازي‌اي انجام داده‌اند كه حالا اين‌طور مصاحبه مي‌كنند؟» 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی