بازدید 2231
۱

گراهام: فرمان منع ورود مهاجران ترامپ باید اصلاح شود

یک سناتور جمهوریخواه ضمن انتقاد از فرمان اجرایی اخیر رئیس‌جمهوری آمریکا درباره منع ورود اتباع هفت کشور به خاک آمریکا تأکید کرد که این فرمان باید اصلاح شود.
کد خبر: ۶۶۱۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۶ 31 January 2017
یک سناتور جمهوریخواه ضمن انتقاد از فرمان اجرایی اخیر رئیس‌جمهوری آمریکا درباره منع ورود اتباع هفت کشور به خاک آمریکا تأکید کرد که این فرمان باید اصلاح شود.

به گزارش فارس، «لیندسی گراهام» سناتور آمریکایی امروز اعلام کرد، فرمان اجرایی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا که به طور موقت مانع از ورود اتباع هفت کشور مسلمان به خاک آمریکا می‌شود، باید اصلاح شود.

بنا بر گزارش شبکه «ای بی سی»، این سناتور جمهوریخواه در واکنش به خبر ممانعت از ورود یک ایرانی به آمریکا به نام «نازنین ذی‌نوری» که در دانشگاه «کلمسون» آمریکا مشغول فعالیت بوده، اعلام کرد که در تلاش است تا «در سریعترین زمان ممکن»، وی را به کالیفرنیای جنوبی بازگرداند.

گراهام در محل کار ذی‌نوری در دانشگاه کلمسون اعلام کرد که این فارغ‌التحصیل ایرانی دانشگاه کلمسون، «دقیقا از همان دست افرادی است که ما می‌خواهیم بخشی از جامعه آمریکا باشند».

وی تأکید کرد، این یک اشتباه است، ترامپ می‌تواند ورود برخی از افراد به آمریکا را محدود کند اما فرمان اجرایی نباید وضعیت حقوقی افراد را از آنها سلب کند.

این سناتور جمهوریخواه در ادامه تصریح کرد، «من با مراجع ذیربط در ارتباط هستم و برای رفع این مشکل راهی پیدا خواهم کرد».

نازنین ذی‌نوری فارغ‌التحصیل دکتری رشته مهندسی صنعتی از دانشگاه کلمسون است که بعد از فارغ‌التحصیلی در همان دانشگاه مشغول فعالیت شده بود. وی دست‌کم برای هفت سال گذشته در آمریکا زندگی کرده است و هفته گذشته برای گذراندن تعطیلات به ایران آمده بود اما بعد از صدور فرمان اجرایی ترامپ درباره منع ورود اتباع هفت کشور از جمله ایران به آمریکا، وی در فرودگاه دبی دستگیر و از ورود به آمریکا منع شده است.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اتفاقا خیلی هم بهتر شد ، دانشجویانی که از بیت المال بورسیه تحصیل در آمریکا میگیرند و آخرش بقول این یارو باید بخشی از جامعه آمریکا باشند! واقعا که
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار