بازدید 6641

زندگي اشرافي با سرقت طلايي از خانه‌هاي اعياني

کد خبر: ۶۶۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲ 30 January 2017
پسر جوان كه براي ازدواج با دختر پولدار با سرقت از خانه‌هاي اعياني شمال تهران براي خودش زندگي اشرافی تشكيل داده بود، سرانجام بازداشت شد.متهم براي فريب اين دختر با پول‌هاي سرقتي علاوه بر اجاره خانه‌اي در شمال تهران و ويلايي در شمال كشور، خودروهاي گرانقيمت خارجي كرايه مي‌كرد.
 
به گزارش جوان، چندي قبل مأموران پليس از دستگيري سارق منزلي در مجتمع مسكوني حوالي غرب تهران با خبر و راهي محل حادثه شدند. مأموران در مجتمع مسكوني با پسر شيك‌پوشي روبه‌رو شدند كه ساكنان مجتمع مسكوني او را به عنوان سارق دستگير كرده بودند. مأموران در نخستين بررسي‌ها از كوله پسر شيك‌پوش پيچ گوشتي و يك دسته كليد همراه مقداري طلا و جواهرات كشف كردند.  يكي از ساكنان گفت: لحظاتي قبل داخل راه پله‌هاي ساختمان با اين پسر شيك‌پوش كه كوله‌اي همراه داشت، روبه‌رو شدم. چهره پسر جوان براي من آشنا نبود و به همين دليل به او شك كردم. از طرفي احتمال دادم او مهمان يكي از همسايه‌ها باشد، اما از آنجا كه مطمئن نبودم، او را زير نظر گرفتم تا اينكه ديدم او به طبقه بالا رفت و با پيچ‌گوشتي در حال باز كردن در خانه همسايه شد. پس از اين، از همسايه‌ها كمك خواستم و او را دستگير كرديم و فهميديم او سارق است.
 
كشف 12 ميليون تومان و جواهرات سرقتي از خودروي سارق
 
مأموران همزمان با انتقال متهم به اداره پليس سوئيچ خودروي پژو 206 را از متهم كشف كردند كه در بررسي‌هاي ميداني مشخص شد سارق خودرو را در يكي از كوچه‌هاي اطراف محل حادثه پارك كرده است. مأموران در بازرسي از خودروي متهم مبلغ 12 ميليون تومان پول نقد همراه با مقداري طلا و جواهرات كشف كردند كه مشخص شد سارق ساعتي قبل اموال را از خانه‌اي در همان حوالي سرقت كرده است.  بررسي‌هاي تخصصي مأموران نشان داد سارق شيك‌پوش مدتي است از منازل غربي و شمال تهران اقدام به سرقت اموال قيمتي و پول و طلا مي‌كند. بدين ترتيب وي مورد بازجويي‌هاي فني قرار گرفت و به سرقت‌هاي زيادي اعتراف كرد.
 
آموزش سرقت ديدم
 
متهم با اعتراف به سرقت گفت: چند سال قبل با یک سارق حرفه‌اي آشنا شدم. او سارق منزل بود و بيشتر طلا و جواهرات سرقت مي‌كرد. چند باري با او به سرقت رفتم و از تعدادي منزل در خيابان‌هاي شمالي شهر سرقت كرديم. همزمان با سرقت او مرا آموزش داد و از آنجايي كه هوش بالايي دارم، خيلي زود فوت و فن سرقت از منزل را ياد گرفتم، اما پس از مدت كوتاهي تصميم گرفتم سرقت نكنم به همين دليل از سارق حرفه‌اي جدا شدم و براي خودم كار جديدي دست و پا كردم. من علاقه زيادي به زندگي اعياني داشتم، اما درآمدم خيلي زياد نبود و نمي‌توانستم با درآمدم خوشگذراني كنم.
 
زندگي اعياني با سرقت اموال مردم
 
مدتي گذشت تا اينكه چند ماه قبل با دختر پولداري به نام شيوا آشنا شدم. خيلي زود به او علاقه پيدا كردم و تصميم گرفتم با او ازدواج كنم. به خاطر اينكه به پيشنهاد ازدواجم جواب رد ندهد، خودم را مهندس و پسر پولداري معرفي كردم. بعد از آن بود كه براي فريب دختر مورد علاقه‌ام، مجبور بودم خودروهاي گرانقيمتي كرايه كنم. در همان ابتداي آشنايي هر چه پس انداز داشتم تمام شد تا اينكه تصميم گرفتم دست به سرقت بزنم. پس از چند بار سرقت براي خودم زندگي اعياني تشكيل دادم و خانه‌اي در شمال شهر و ويلايي در شمال كشور كرايه كردم. من هميشه با لباس‌هاي شيك به سرقت مي‌رفتم تا ساكنان مجتمع مسكوني به من مشكوك نشوند. در تمامي سرقت‌هايم فقط طلا، جواهرات و پول نقد سرقت و با پول‌هاي سرقتي همراه دختر مورد علاقه‌ام خوشگذراني مي‌كردم.
 
به خاطر دختر مورد علاقه‌ام سارق شدم
 
متهم ادامه داد: من زندگي خوبي داشتم، اما براي رسيدن به دختر مورد علاقه‌ام تصميم گرفتم دست به سرقت بزنم.
 
تصميم داشتم پس از مدتي كه پولدار شدم و با دختر مورد علاقه‌ام ازدواج كردم، سرقت را براي هميشه كنار بگذارم و كار جديدي را شروع كنم، اما پول‌هاي سرقتي نه‌تنها مرا به دختر مورد علاقه‌ام نرساند، بلكه مرا راهي زندان كرد.
 
در يك شب از 9 منزل سرقت كردم
 
وي در ادامه درباره سرقت‌هايش گفت: من به خاطر اينكه شناسايي نشوم از مجتمع‌هاي مسكوني بالاي شهر سرقت مي‌كردم. معمولاً هنگام سرقت با ساكنان ديگر مجتمع برخورد مي‌كردم، اما آنها به من شك نمي‌كردند و من به راحتي دست به سرقت مي‌زدم. من در يك شب از 9 واحد يك مجتمع مسكوني سرقت كردم و هيچ‌كدام از ساكنان به من شك نكردند.
متهم با دستور بازپرس دادسراي ناحيه 34 براي ادامه تحقيقات در اختيار مأموران پليس قرار گرفت. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر