با انتشار یادداشتی در نیویورک تایمز اعلام شد؛
تندروها علی‌رغم جنگ‌ها و دعواهای سیاسی‌شان در همه جای دنیا، بسیار شبیه هم به جهان می‌نگرند. آن‌ها برای درک جهان چاره‌ای ندارند جز تقسیم آن به دو بخش ما و دیگران تا همواره با ساختن تصویری هولناک از دیگران، مردم کشورشان را دچار ترس از آن‌ها کنند. این فقط محدود به آمریکا نیست. در کشور من نیز تندروها اینگونه‌اند.
کد خبر: ۶۶۱۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲ 29 January 2017
اصغر فرهادی: در مراسم اسكار شركت نمي كنم / تندروهای دنیا بسیار شبیه به هم به جهان می‌نگرند
اصغر فرهادی که با فیلم سینمایی «فروشنده» در میان پنج نامزد دریافت اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان است، پس از اقدام ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود ایرانی ها به آمریکا، با انتشار یادداشتی در نیویورک تایمز تأکید کرد که در مراسم اسکار شرکت نمی کند و بدین شکل، اعتراض خود را به این حرکت رئیس جمهور آمریکا نشان داد.
 
به گزارش «تابناک»؛ پس از آنکه دونالد ترامپ با صدور دستور اجرایی، ورود شهروندان هفت کشور از جمله ایران را به آمریکا حتی با گرین کارت ممنوع کرد، جنجال های بسیاری به راه افتاد و بسیاری از نخبگان آمریکا و کمپانی های بزرگ آمریکا به این تصمیم رئیس جمهور آمریکا اعتراض کردند و حتی برخی از آنها، اقدامات عملی برای دفاع از حقوق اشخاصی که این قانون مانع ورودشان به خاک آمریکا می شود، انجام دادند.
 
در ایران ترانه علیدوستی، بازیگر توانمند سینمای ایران که در فیلم «فروشنده» نقشی محوری دارد، اعلام کرد حتی اگر زمینه حضورش در مراسم اسکار فراهم باشد، در این مراسم حضور نمی یابد و تأکید کرد، نمی تواند به دولتی احترام بگذارد که به مردم ایران احترام نمی گذارد. این اقدام ترانه علیدوستی بازتاب بسیار وسیعی داشت. سپس بحث حضور اصغر فرهادی مطرح شد که برخی منابع از در نظر گرفتن شرایط ویژه برای حضور فرهادی در مراسم اسکار سخن به میان آوردند.
 
حال اصغر فرهادی با انتشار یادداشتی در نیویورک تایمز تأکید کرد، در مراسم اسکار شرکت نمی کند و بدین ترتیب عوامل اصلی فیلم «فروشنده» در مراسم آکادمی حضور نخواهد داشت؛ واکنشی ارزشمند که عمق وطن پرستی این چهره ها را نشان می دهد و به نظر می رسد، پیامی روشن برای دولتمردان کنونی آمریکا خواهد بود.
 
اصغر فرهادی: در مراسم اسكار شركت نمي كنم / تندروهای دنیا بسیار شبیه به هم به جهان می‌نگرند
 
در متن یادداشت فرهادی آمده است: «متأسفم که از طریق این نوشته اعلام می‌کنم در مراسم اسکار امسال در کنار دیگر اهالی سینما شرکت نخواهم کرد. در روزهای گذشته علی‌رغم شرایط غیرمنصفانه‌ای که برای ورود مهاجران و مسافران چند کشور به ایالات متحده پیش آمد،
 
همچنان تصمیمم بر حضور در این مراسم بود و ابراز نظراتم به رسانه‌ها درباره این شرایط و به هیچ عنوان قصد عدم حضور و یا تحریم مراسم را به نشانه اعتراض نداشتم چون آگاهم که بسیاری از اهالی سینمای آمریکا و اعضای آکادمی مخالف افراطی‌گری و تندروی‌هایی هستند که این روزها بیش از گذشته در حال اعمال است و همان‌گونه که روز اعلام نتایج آکادمی به پخش‌کننده‌ام در آمریکا اعلام کردم به همراه مدیرفیلمبرداری‌ام در این مراسم حضور خواهیم داشت، همچنان تصورم همراه بودن در این اتفاق بزرگ فرهنگی بود.
 
اما امروز به نظر می‌آید که این امکان حضور با اما و اگرهایی همراه است که برایم به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست حتی اگر برای سفر من به آمریکا استثنایی قایل شوند. پس مایلم آنچه را که قرار بود در فرصت سفرم بیان کنم در اینجا ابراز نمایم.

تندروها علی‌رغم جنگ‌ها و دعواهای سیاسی‌شان در همه جای دنیا، بسیار شبیه به هم به جهان می‌نگرند. آن‌ها برای درک جهان چاره‌ای ندارند جز تقسیم آن به دو بخش ما و دیگران تا همواره با ساختن تصویری هولناک از دیگران، مردم کشورشان را دچار ترس از آن‌ها بکنند. این فقط محدود به آمریکا نیست. در کشور من نیز تندروها اینگونه‌اند.
 
سال‌هاست در دو سوی اقیانوس عده‌ای تندرو تلاششان بر آن است تا از مردم کشور مقابل تصویری غیرواقعی و هولناک بسازند و از تفاوت‌های بین ملت‌ها و فرهنگ‌ها اختلافات، و از اختلافات دشمنی‌ها، و از دشمنی‌ها ترس ایجاد کنند. ترس مردم ابزار مهمی‌ست برای توجیه افراطی‌گری و تندروی صاحبان ذهن‌های بسته.
 
حال آنکه من باور دارم شباهت‌های بین انسان‌ها در روی این کره‌ی خاکی در سرزمین‌ها، فرهنگ‌ها و ادیان مختلف بسیار گسترده‌تر از تفاوت‌هاست. من باور دارم ریشه بسیاری از خشونت‌های امروز جهان در میان ملت‌ها را باید در تحقیرهای دو سویه دیروزشان جستجو کرد و تحقیرهای امروز ملت‌های دیگر به یقین بذری‌ست برای خشونت‌های فردا.
 
تحقیر ملت‌های دیگر به بهانه حفظ امنیت مردم یک کشور پدیده تازه‌ای در جهان نیست و همواره خود زمینه‌ای برای ایجاد شکاف و دشمنی در آینده بوده است. من از این طریق انزجار خود را از شرایط تحمیل ‌شده ناعادلانه‌ای که برای ورود قانونی بعضی از هموطنانم و همچنین مردم شش کشور دیگر به ایالات متحده در حال اعمال است ابراز می‌کنم و امیدوارم این شرایط منجر به شکاف بیشتر بین ملت‌ها نشود.

اصغر فرهادی
ایران»
برچسب ها
خبرهای مرتبط
روی خط سایت ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۸۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
مرگ بر ترامپ و کسانی که به او رای دادند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
احسنت مشخص است متن بالا را درباره یک تندرو اصلا نخواندی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
!!!!در کشور من نیز تندروها اینگونه‌اند.

واقعا آقای فرهادی این جمله را با چه هدفی اند؟؟؟؟
سروش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
آقای فرهادی وقتی همه علیه ترامپ شعار می دن شماهم... آقای فرهادی سیاستمدار چیره دستی هستی طوری حرف زدی که راه برای آینده باز باشد.
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
آقای فرهادی حق داری شهرتی که در آن طرف بدست آوردی را حاضر نباشی به راحتی از دست بدی.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
آقای فرهادی واقعا بلدی چطور به نحو احسن دوره ترامپ را سپری کنی به امید رییس جمهوری بعدی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
متن رو بخون راجع به تو داره حرف میزنه .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
یعنی اوباما با اون همه کارهایی که علیه ایران کرد یک فرد معتدل بوده!!!؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
درود بر ترامپ تا چشم تو نادان دربیاد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
آقای فرهادی
روغن ریخته رو خرج کجا کردی ؟؟
راهت نمیدن امریکا حالا چه بخوای بری چه بیانیه بدی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
آفرین
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
آفرین که روغن ریخته رو خرج امام زاده کردید آقای فرهادی
فر هاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
زرشک !! چی چی رو آفرین !؟ مثلا چه کار مهمی کردن ! قرار بوده اونجا برای کشورشون تخم دو زرده بذارن ! کم با فیلماشون به ایران توهین کردن حالا ترامپ یه خارجیه و دیوانه و دشمن است ما چه نقشی برای عزتمندی و سربلندی کشورتان ایفا نمودید !!؟
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اقا فرهاد احتمالا دید شما کاملا با دید ایشان فرق داره و شما ظاهرا از هنر و اهمیت اسکار و ... اطلاع کافی نداری و یا اینکه خودت هم جزو همون تندروها که آقای فرهادی گفتن هستید و بهت برخورده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
آقا فرهاد زرشک به شما و بقیه تندروها !!!! توهین به مردم در فیلمهاش ؟!؟! اصلا یک دونه از فیلمهاش رو دیدی یا حرفهای کیهان رو داری غرغره می کنی ؟؟!؟!؟
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
آقای فرهادشما برای عزتمندی و سربلندی کشورتون چیکار کردین؟بیکاری،تورم،ویرانی،فساد،بدهی،کاهش ارزش پول و صدها فاجعه اگه دستاورد شماست که خسته نباشید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
آقای فرهاد..... شما با این ادبیات زرشکی تون!!!! احیانا با لمپن های پیش از انقلاب نسبتی ندارین؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اآقای فرهادی شما صبر کردید که ایا به شما اجازه ورود می دهند یا خیر بعد که مطمن شدید نمی توانید بروید ؛ اعلام انصراف کردید. کمی صادق باشید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
یعنی اگه ترامپ میذاشت اصغر بره اسکارش را بگیره بیاد خوب بود و نیازی به این بیانیه نبود ایشون از دل سوختش می ناله
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
راش نمیدن حالا یادش افتاده ترامپ تندروو..چه ارزش داره این بیانیه ؟؟!!تو جشنواره یکن باید اینجای کاررا میدیدی
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
درود بر تو مرد...
اینکه که با این نامه هم بزنی تو دهن ترامپ و هم شریعتمداری و ... کار بزرگیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
تو اوسکارتو از همین الان گرفتی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
و جقدر بی غیرتهای این طرف سعی میکنن از نظر تیپ و قیافه و حرکات شبیه بی غیرتهای اون وری باشن و حتی تبلیغ میکنن دیگران را هم همراه خود کنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
در مراسم اسکار امسال در کنار دیگر اهالی سینما شرکت نخواهم کرد.......
پس بگو داغت چیه فروشنده بزرگ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
با این نامه بزنه تو دهن ترامپ
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
یعنی میخواسته بره....حالا که گفتن نمیتونی بیای این نامه رو داده
بازم کار خانم علیدوستی مناسبتر بود که هموم اول گفت نمیرم
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
الان شما نشستی اونجا و از همه مکاتبات خبر داری که اینقدر مطمئن حرف میزنی؟
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
الان زمان اتحاد تمام جناح های داخلیمونه
پاسخ ها
یک ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ه داعش هم میگویند تندرو؛ داعش تندرو است؟ داعش منحرف است؛ منحرف از اسلام است، منحرف از قرآن است، منحرف از صراط مستقیم است. ما به این معنا تندرو نداریم. توجّه کنند ادبیّاتی که دشمن به کار میبرد و معنای خاصّی را که در نظر دارد ما تکرار نکنیم.

بیانات مقام معظم رهبری دیدار مردم نجف آباد – 5 اسفند 1394
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
با سلام احساس غرور بی پایان ازراین سطح فرهیختگی اشک را بر پهنای گونه ام جاری ساخته به خود میبالم که چنین اظهار نظری بی پیرایه و بدون هر گونه جناح بندی و جانبداری از سوی این هموطن رشک برانگیز را شاهد هستم یک کلام اصغر خان فرهادی بسیار سپاسگزارم نه به خاطر عدم شرکت در این رویداد بلکه بخاطر عمق نگاهت دوستت دارم ای هموطن عژیز تر از جان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
یه وقت از شدت جو گیری سنکوپ نکنی برادر، فرهادی خودش مصداق تندروترین هاست که تمانی مخالفینش را به نام تندرو اتیکت میزند. ایشون رو راه نمی دادند که بتونه بره، حالا اومده بیانیه سیاسی بازم طبق ذوق اربابان غربیش داده و هموطناش رو تندرو خونده.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
آقای شریعتمداری چرا به عنوان ناشناس 01:20 کامنت میذاری شیطون.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
نمیری براش.. انشاءالله اون دنیا هم با اصغر فرهادی محشور بشی
ناش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
تابناک عزیز من هلاک این انتشار نظرات قشنگ هستم، یعنی غوغا می کنی... خیلی خندیدم :)))))
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
بسيار پيام صحيحي بود. به افتخار شما به پا مي خيزم جناب فرهادي.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
این جمله رو باید با طلا نوشت :
تندروها علی‌رغم جنگ‌ها و دعواهای سیاسی‌شان در همه جای دنیا، بسیار شبیه به هم به جهان می‌نگرند.
محمدرضا اکبری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
دگه دیر شد.روغن چراغ ریخته را نذر امامزاده نکن
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
از منفی هایی که بهتون میدن چیزی میفهمین؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
این نادانه
انتظار نداریم بفهمه
حسام تورک ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
!!!!!!!!!!!امان از این همه نادانی
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
یه عده ادم حقیر و بی مایه میشنن بدون اینکه مفهوم حرکت رو درک کنن فقط آیه یاس میخونن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
ایشان اصلا امکان رفتن ندارد
عجیب است که می گوید انصراف داده ام
هنرمندان باید با مردم صادق باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
تو رو قران درست بخون چی گفته
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
نامه ایشان را یکبار دیگر بخوان همشهری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
گربه دستش به گوشت نميرسه ، ميگه بو ميده
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
ایشون و کادر فیلمشون دعوتنامه داشتن مهندس جان .... ای خدا اینا رو شفا بده ... بعد هم خوندن یادشون بده !
ناشناس
|
United States
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
احسنت به این هنرمند وطن پرست و خانم علیدوستی که درواقع پرچم دار این حرکت درخور تحسین و ستایش بود.
سید علیرضا م.
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
احسنت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
حالا این اصغر کی هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
شما زیاد فکرتو درگیر نکن کهیر میزنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اول تو بگو کی هستی ناشناس !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
همون که می گفت اصغز آقا بفرما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
متاسفم برای تو که اصلا دسترسی به اینترنت داری که بی ربط بنویسی ....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
کس خاصی نیست یه عده که دوست دارن کشورشون بدبخت نشون داده بشه بزرگش کردن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
این همه صغری کبری چیدین، آخرش نگفتین اصغر کیه.
ح ا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
این اصغر همونیه که دماغ تو یکی رو سوزونده بد جوری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
اصغر ترقه !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
این طفل معصومم تنها چیزی که به ذهنش رسیده اینه که اسم اصغر فرهادی رو مسخره کنه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
سلام

یک سوال دارم

شکرت نمیکننند به چه دلیل؟؟

مگر غیر این است که بر فرض خواست بر شرکت در مراسم،، نمیتوانند وارد امریکا شوند؟؟


اینجاست که این مثال باید گفت که روغن ریخته را نذار امام زاده میکنند!!!

:)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
!!!!!!!شکرت نمیکننند
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
کمی دیکته تمرین کن.
شرکت درسته نه شکرت مجید جان دلبندم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اکبری شیطون این بار اسمت شد ناشناس بازم این جمله تکراری رو بنویس بینیم دیگه چه اسمایی داری!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
به این نمیگن روغن ریخته نذر امامزاده به این میگن ول کردن، موقعی که یکی دیگه داره سر و صدا میکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
اای آقا تو هم کشتی ما را با این روغن امامزاده!؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
به دکتر متبحر مراجعه بفرمایید
من
|
Sweden
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
می رفتی هم رات نمی دادن.شما با اون فیلمای مسخره که جامعه ایران رو کاملا سیاه نشون میدی بهتره همون ایران بمونی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
آمن نروژی!!! شما راجع به وطن حرف نزن اگه وطن پرست بودی تو ایران میموندی !!! یه تار موی گندیده فرهادی از هزار تا امثال تو بهتره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
سیاه هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
خیلی از چیزای تو هم برای ما مسخره است مثل همین اظهار نظرت.....
man
| Sweden |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
به تو ربطی نداره که من کجا زندگی میکنم.در ضمن این پرچم سويد است نه نروژ
ح ا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
من منم من منم من منم من!!!!؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
واقعاً اینطوری هستی یا داری ادای نادونا رو در میاری ؟؟؟
ناشناس
|
United States
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
زنده باد فرهادی و فرهادی ها.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
این یادداشت هیچی کم نداشت، ممنون آقای فرهادی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
دمش گرم. با زبان مودبانه حرفشو زد
پاسخ ها
اایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
نقلابی گری به معنای افراطی بودن نیست. این دوگانه‌هایی که سوغات بیگانه‌ها و حرف دشمنان ایران است، نباید در ایران و در فرهنگ سیاسی ما جا باز کند؛ آنها تقسیم می کنند مردم را به تندرو و میانه‌رو. بحث تندرو و کندرو نداریم. انقلابی را میگویند تندرو، غیر انقلابی را میگویند میانه‌رو! این یک دوگانه‌ی بیگانه است، آنها این ها را در رادیوهایشان، در تبلیغاتشان، در اظهاراتشان تکرار می کنند، ما این را نباید تکرار بکنیم. انقلابی، انقلابی است.

بیانات مقام معظم رهبری در بیست و هفتمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) – 14 خرداد 1395
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
آفرین از شما غیر از این هم انتظار نبود
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
تابی جون ، طرفو تو روستا را نمیدادن سراغ کدخدا رو میگرفت
تابی راهمون نمیدن حالا دست پیش گرفتی پس نیفتی
ناشناس
|
United Kingdom
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
عزيز برادر به آقاى فرهادى اجازه نميدهند كه برود!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
قابل توجه جناب شریعتمداری !!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
بیشتر شبیه عقده گشایی سیاسی نسبت به طیف های رقیب بود. آدم فک میکنه اینا فرشته اند بقیه هم شیطان.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
شما فرشته هستین برای بقیه کافیه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
راهت ندادند میگی نمیرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
چقدر قشنگ نوشته افرین
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
احسنت. حلال زاده ایی واقعا
حسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
درود بر شرفت كاري كه ايشون انجام ميده بسيار رساتر است از موشكهاي كه در رسانه ملي هزاران بار نمايش داده ميشه و اين بسيار برنده تر از شعار مرگ بر امريكاست يا بسياري از كنگرها و كنفرانسهاي كه ميلياردها پول خرج ميشه تا پيغامي جهت دولت مردان امريكا ارسال شود!!!! پيروز باشن و موفق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
هزاران آفرین آقای فرهادی. باعث افتخار هستید.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
کار آقای فرهادی شایسته تقدیره .
ولی نمیدونم چند سال پیش که جایزه اسکار رو سال 88 میشل اوباما برای فیلم جدایی نادر از سیمین به ایشون داد و همه انتقاد کردن ، ایشون گفت که من سیاسی نیستم هنرمندم و وارد این بحث های سیاسی نمیشوم. و الان می بینیم گویا تغییر عقیده دادن !؟!؟
به هر حال سیاسی بودن جایزه اسکار برای همگان مشخصه ...
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
یعنی توی این پیام شما هیچ جنبه انسانی و اجتماعی ندیدین؟
بین جنبه های سیاسی و انسانی فرقی قائل نیستین؟
چرا فقط توی ایران همه چیز یا سیاسی هست و یا غیر سیاسی؟
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
چرا عزیزم دیدم . میگم چرا چند سال پیش ایشون همچین واکنشی از خودشون نشان ندادند ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
منفی به ناآگاهی: همسر اوباما به فرهادی جایزه اسکار نداد. نه سال 88 و نه سال دیگر. این اطلاعات نادرست را چه کسانی به شما میدهند. مگر خودتان مستقلا نمیتوانید به اخبار جهان مراجعه کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
اخی چقدر روشن فکری شما ! نه جانم برو شرکت کن و عرض ارادت کن به تمامی همجنس باز های برگزار کننده مراسم اسکار ولی اینم بدون که به زعم جناب روشنفکر هیچ تندرویی در ایران با مردم امریکا دشمنی نداره وجایی هم این دشمنی ثبت نشده انچه که هست مخالفت با حس توحش سردمداران امریکاست یه پیشنهاد هم برای شما دارم یه فیلم درباره زدن هواپیمای مسافربری بساز ببین حضرات همجنس بازی که به گمان شما با تندروی مخالفند باز هم اسکارشون رو به اقای روشنفکر معتدل ضد جنگ و تندروی میدهند تابناک جان جهت تنویر هرچه بهتر منتشر کن
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
.
فکر شما مصداق همونهایی است که فرهادی گفت
فرزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
حسین جون پاشو ! بسه دیگه خواب ! برو کیهان دیرت میشه ها!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
رفیق از روشن فکری شما هر چی بگم کم گفتم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
منفی هاتو بشمار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اوا حسین!اینجا چیکار می کنی؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
این نتیجه فیلمهای خودتون هست،،ایران رو چطوری معرفی کردید تو فیلمهاتون
وقتی سرخوش بودید از دریافت اسکار،،گلدن و...
جدایی نادر از سیمین، فروشنده و... قبل از اقدام این آدم، خود شما، ایرانیها رو تحقیر کردید
حالا فرار رو به جلو نکن استاد،،، راهتون نمیدن،، وگرنه میرفتید... منتش رو سر وطن پرستی و روشنفکری نذار
شما و امثال شما به هر قیمتی میخواید بزرگ بشید حتی با تحقیر ملت خودتون...
چرا ایراد از ترامپ میگیری... اون برا ملتش ارزش قایله.. برا همین داره متکبرانه رفتار میکنه نه مثل شما که ایرانی رو خار میکنید تو فیلمهاتون تا تو دنیا معروف بشید
اتفاقا مرحبا به غیرت امثال ترامپ که برا خودشون ارزش قایلن در حالی که بی ارزشند ولی شما برای ملت خودتون که سرپا ارزشند، بی ارزشی قایلی
حالا بدو دنبالش ویزا بگیر.. نداد هم عیبی نداره بگو خودمون نرفتیم تحریم کردیم.. مام که نمیدونیم
پاسخ ها
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
احسنت عالی نوشتین
اینا اینطوری هستن
خودشون چهره مردم ایران رو قاتل و جانی نشون دادن به دنیا بعد انتظار دارن که دیگران به ملت ایران احترام

بذارن و با دیده ی احترام به ما نگاه کنن
حالا که راهت نمی دن می گی نمیرم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
احسنت بر شما
بانو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
آقای فرهادی، ممنون که اینقدر خوبید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
در کشور من نیز تندروها این گونه اند. جمله ای تامل برانگیز
یک تندرو به نمایندگی از چند تندرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
شما به کسی که تو فیلماش بی غیرتی رو رواج میده و سرباز ناتوی فرهنگی بودن افتخارشه میگید با غیرت !
حتما شوخی میکنید !
شایدم دارید افعال معکوس به کار می برید !
راستی آقای اسکاری! ببخشید که نتونستیم با حکومت دست نشونده فرهنگ مورد قبول شما کنار بیایم !
ببخشید که از سرزمینمون و ناموسمون دفاع کردیم !
ببخشید که ذلت برده آمریکا بودن رو قبول نکردیم !
ببخشید که مثل شما بی غیرت نشدیم !
حالا یه چنتا فروشنده بساز تا شاید ما هم مثل شما شدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
چی میگی؟!!!! معلوم هست؟؟؟؟ یه کم یواشتر.... تند نرو پیاده شو با هم بریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
بابا با غیرت...تو ک ادعات میشه غیرت داری الان باید سوریه بودی ن تو تابناک اظهار فضل کنی باغییییییییییییییییییییرت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
آقا شما رو اصن به امریکا را نمیدن
روغن ریخته را نذر امامزاده نکن کاکا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اکبری باز که ضرب المثل من درآوردیتو نوشتی!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
به وجود افرادی مانند اضغر فرهادی باید افتخار کرد.
مخاطب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
مرحبا به ترانه علی دوستی کاش آقای فرهادی همان لفظی را که برای امریکائی ها بکار برده بود تندروها برای بخشی از مردم ایران هم بکار نمی برد تا خود را در چشم امریکائی ها عزیز کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
كاش حقيقت تلخ نبود .
iran
|
Iraq
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
تندروها همە دنیا شبیه هم هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
حالا شد همان اصغر فرهادی خودمان
فراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
درود به شرف این مرد، گل گفت
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
چه قدر قشنگ جواب داده، تندروی تندرویه، آمریکایی و ایرانی نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
"تحقیرهای دوسویه..." !!!!!؟؟؟؟
حرف حساب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
ببين كارمون به كجا رسيده كه دولت يه كشور ٢٤٠ساله بياد چنين حركت توهين اميزي به ملت كشور ٣هزار ساله با تمدن ٧هزار ساله داشته باشه!
چرا به اين وضع دچار شديم!!!!!
پاسخ ها
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
مربوط می شه به برگشت عزت به پاسپورت ایرانی
حالا دیگه اینقدر عزتمند شده که دیگه نه خونه خدا می تونیم باهاش بریم و نه خونه کدخدا ( کد خدا پرستان ) می تونن برن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
تمدن چند هزار ساله!
زرشک
برو یه سر بزن به کتاب های تاریخ تو مدارس
تاریخ خیلی کوتاه و کوچیک شده به صد سال هم نمیرسه حرف نا حساب
خیلی ساده لوحی اگر فکر کنی که
گذشتگان ما ربطی به حال و روز الان ما داشته باشند.
هر چه کاشتیم و افتخار داشتیم همه را فراموش کن
چون امروز هیچ در بساط نداریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
ترانه علیدوستی بازیگری توانا .... خخخخ
کمال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
مرگ بر کسانی که خانه ی فلسطینیها را خراب میکنند تا برای خود خانه بسازند. مرگ بر اسراییل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
شمایی که منفی دادی امیدوارم هیچ وقت این بلا سرت نیاد ولی حتی حمایت کلامی هم از یک ظاللم زشت است و خدا جوابش رو میده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
مرگ بر سخن نسنجیده و افسار گسیخته
مرگ بر شکم گرسنه ی و مرگ بر هزار
درد و بی درمان
مرگ و نیستی
نفرت و نابودی
اینهارو هدیه میدیم به دنیا
مرگ مرگ مرگ
متاسفمممممممممم
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ناشناس 10:48

سلام

لطفا کمی در مورد حرف افسار گسیخته
توضیح بده.

در ضمن حرف این دوستمون اگر کمی فکر کنی
نسنجیده نیست

دوست من فکر نکن در صورت حمایت از اسراییل شکمت سیر میشه . از این خبرها نیست. باید همت بالا داشت البته با عقل و تدبیر حرکت کرد

با آرزوی ریشه کن شدن ظلم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
تامل کردم فکر کردم ولی افسوس
امير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
جناب اقاي فرهادي
صد در صد بخاطر حاضر نشدن شما در مراسم اسكار به هيچ وجه ديگر اكادمي اين جايزه را به شما نميدهد.
شما با علم به اين مسئله اين كار را كرديد
درود بر شرف ايراني بودنتان
تاريخ نشان داده ما ايراني ها در هيچ برهه اي از زمان سر مان را خم نكرده ايم
درود بر نسل اريايي شما
درود بر تووووووو
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
هفته ای یکبار کشور رو تحریم میکردند ، امثال شما صداتون در نمی اومد ، حالا که نمیخوان راه تون بدن ، تحریم میکنید ، واقعا جای تامل و خنده داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
((این فقط محدود به آمریکا نیست. در کشور من نیز تندروها اینگونه‌اند.))

با این جملت چه چیزی را میخواستی ثابت کنید؟!
چه ربطی داره به مقامات کشوری که با ملت شما دشمنی میکنند!
آلتای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
حالا خداییش فرهادی نمیخاد بره یا راش نمیدن داره ژشت میگیره
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
درود بر اصغر فرهادی
خوزنین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
درود بر شرافتت مرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
وقتی با شرافت تمام خانوم مجری اسکار رو بغل کرد و بوسید به شرافتش غبطه خوردم !!!!
ناشناس
|
Canada
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
ﺭﻭﻏﻦ ﺭﻳﺨﺘﻪ ﺭﻭ ﻧﺬﺭ اﻣﺎﻣﺰاﺩﻩ ﻣﻴﻜﻨﻦ اﻳﺸﻮﻥ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
این قضیه روغن چیه!! داداچ
reza
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
شما دلواپسا هم چیه چیزی شنیدین مثل طوطی تکرار می کنین.از قول خودت حرف بزن عمو جون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اکبری هنوز نفهمیدی این ضرب المثل فقط مخصوص توئه و کس دیگه بلدش نیست و در نتیجه هر بار که اینو نوشتی همه می فهمن که باز خودت اومدی یه پیام تکراری دادی؟!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
درود بر اصغر فرهادی گفته شما در مورد تندروها کاملا ملموس است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
ترامپ آمریکا را منزوی خواهد کرد، همان گونه که احمدی نژاد ایران را منزوی کرد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
احسنت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اگر یه نمونه مثل محمود دوباره بیاد سر کار

با خاکستر یکی میشیم
به همون شیر مادرت قسم که نیست و نابود میشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
فعلا ورود ایرانیان برای 3 ماه به آمریکا به حالت تعلیق در اومده اگه می تونست با کله حتما می رفت ادعای ایرانیان وطن دوست را در نیاورید
پاسخ ها
آریو برزن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اون اداست نه ادعا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
آقای فرهادی کی ما به قول شما افراطی های ایران به مردم آمریکاییها ستم کرده ایم اگر یک نمونه بیان نمایید متشکر میشوم
و تا به حال کی دولتهای آمریکا به مردم ایران خیری رسانده اند یک نمونه بیان کنید
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
شما افراطی ها به مردم خودتان ستم کرده اید، به مردم خود ستم کردن بی رحمی بیشتری میخواد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
هر چی آتیشه زیر سر تندرو هاست
بدبخت شدیم دست بردارید دیگه
آروم آروم برید
آریو برزن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
شما و امثال شما با بالا رفتن از دیوار سفارت این بلا رو سر ملت ایران آوردین،خجالت هم نمی کشین
حق بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
تا آنجا که بنده مطلعم در کشور ما تا حالا کسی با مردم آمریکا دشمنی نداشته و ندارد. کسی مردم امریکا را از ورود به کشور ایران منع نکرده است. دشمنی ما با سیست های خصمانه و دولت مردان آمریکاست که یکی از آنها همین ترامپ است. بنابراین جناب فرهادی همچنان در توهم خود ساخته سخنان دیالوگ وار فیلم های وسترن را به زبان می آورند. این نوع نگاه ساده لوحانه بزرکترین خطر برای کشور است.
پاسخ ها
آریو برزن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
دولتمردان آمریکا رو مریخیها انتخاب کردن دولتمردان ما رو فرشتگان
ابوذرصالحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
دورود بر شرافت آقای فرهادی ؛ هنر؛ زبان مشترک و احساس همانند همه مردم دنیا است ، و آقای فرهادی عزیز با جایگاه ارزشمندی که در سینمای هنری و حرفه ای جهان دارند ، با این بیانیه ، یکی از اثر گذارترین اعتراضات به رفتار غیرمنصفانه دولتمردان آمریکا را ارائه کردند که قطعا ، هرچند کم ، ولی اثر گذار خواهد بود. سپاس از ایشان که عزت ایرانی را بر همه جذابیت های دیگر حتی اسکار ، ترجیح دادند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
آفرین بر وطن پرست واقعی. قابل توجه آقازاده ها، بعضی که از نوع خوبشون هستند (به روایت آقایون!!!!!)و به جای زندگی در کنار هموطناشو و شریک شدن در غم و شادی آنها، ترجیح می دن اونور آبها زندگی کنند
شهریار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
روغن ریخته خرج امامزاده ، بر خلاف اقدام خانم علیدوستی هیچ گونه ارزشی برای این اقدام ایشون قائل نیستم . مثل کسی میمونه که میخوره زمین و بلند میشه و میگه خودم خواستم . حالا که مشخص شده نمیتونن برن دارن از این اقدامات میکنن
پاسخ ها
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
یعنی کافیه کیهان یه تیتر بزنه شماها مثل طوطی تکرار کنید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
شهریار، اکبری، ناشناس، کیهان...ببینیم اسم بعدی با حرف تکراری چیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
لیاقت همون غرب داری که بزرگت کرد همش واسه همون دو کلوم آخر نظر دادی چون کسی مثل تو به ارباباش چیزی نمی گه
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
جناب اقای فرهادی در کجای کشور ما تند رو ها حضور به تصمیم سازی دارند . مردم امریکا و اروپا مردمانی بسیار خوب و شایسته هستند ولی این حاکمان استعمار و استثمار صفت هستند که با هدف حاکمیت بر جهان داعش درست کردند. اقای فرهادی تندرو های ایران چه کسانی هستند همانهائیکه در سوریه میجنگند یا انهائیکه به جرم اندیشمند شدن در خیابانهای تهران ترور میشوند مانند شهید شهریاری و.. چه کسانی این ترورها را صورت داد دولت اوباما دولتی که به شما جایزه اسکار میدهد اگر دقت کنید دعوای ما با امریکا دعوای حق و باطل است نه دعوتی تند رو ها با تند رو ها مگر دولت روحانی تند رو است پس چرا علی رغم این همه اعتماد به غرب اینگونه با دولت غیر تند رو ما برخورد نمودند
پاسخ ها
جوان ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
امیر جان ، هیچکسی اقدامات استعمارگرانه دولت آمریکا رو تایید نمیکنه ولی اگه اونا با دیگران بد کردن حداقل برای منافع ملی ، مملکتشون و مردمشون بوده ، اما متاسفانه صاحبان قدرت در ایران بخاطر حفظ منافع سیاسی و جناحی خودشون حتی حقوق مردم خودشان را هم لگد مال می کنند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
احسنت و آفرین دیالوگ ها به عمیقی و تاثیر گزاری یک دیپلمات بود خدا انسان ها را از یک مرد و زن آفرید شباهت ها در اخلاق و انسانیت در همه دنیا وجود داره
ساعت 24
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
درود بر تو اصغر فرهادی و ترانه علیدوستی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
احسنت ! در چند جمله خصوصیات منزجر کننده عده ای انحصارطلب خود شیفته را بیان کرد . ممنون .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
انحصار طلب و خود شیفته و هزاران لقب شایسته ی دیگر
وای بر ما که
سزای خیانت گران به ملت به زودی تقدیم می گردد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
من نظری دربارش ندارم . فقط می دونم خیلی نون به نرخ روز خور تشریف دارند . گربه تو سوراخ میوش نمی تونست بره جارو به دمش می بست ...
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
مگه ميذارن آقاي فرهادي به آمريكاواردبشه كه گفته من شركت نميكنم
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
درود بر اصغر فرهادی فیلمساز و یک ایرانی تمام عیار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
خف بابا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بی فرهنگی شماها حتی فقط از "2کلمه" حرف زدنتونم نمایانه. بی فرهنگان تمام عیار
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
آفرين به تو كه جز غير از اين از تو بعيد بود. مطمئن باش چه اسكار را ببري يا نه تو قهرمان عرصه سينماي مائي.
ناشناس
|
Norway
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
پس اصلا قرار نبوده ترانه علیدوستی بره؟ فقط اصغر فرهادی و فیلم بردار قرار بوده بره؟!!!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
آدم تندرویی هم مثل تو که تو فیلمهاش چهره زشتی از مملکتش نشون میده دست کمی از امثال ترامپ ها نداره که میخوان ملت ایران رو تحقیر کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
شما زحمت بکش درباره ی چهره ی زیبا اگر یافتی فیلم از خودت در کن
سرت زیر برفه ممد
شیرازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
کارهای اصغر آقا فقط سیاسیه انتخابش در اسکار هم سیاسیه والا اینقد این فیلمنامه فروشنده ابتدایی که کل فیلم تو این خلاصه شده که یه زن بخاطر اشتباهش باعث شده یه پیرمرد بره تو خونه اش تذیتش کنه ایم فیلمنامه به ذهن به بچه ابتدایی هم میرسه ابد ویک روز شرف داره تا این بازم به علیدوستی و شهرزاد فیلمهای وی چون جامعه مارا سیاه نشون میده با غرض انتخاب میشه کوجلوه های ویژه ؟کو صحنه های اکشن؟کو دیالوگ قوی؟پس....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
وااای شیرازی وااااای توام جزء هشتاد میلیونی یعنی!!!؟!
آریو برزن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
پ ن پ فرج الله سلحشور خیلی خوب بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
اینایی هم که مخالف نظر تو هستن قلبا میدونن راست میگی ولی بنا به دلایلی سرشون توی برفه خخخخخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
نامه اش بسیار با معنی و مفهوم بود.مخصوصا قسمتی که مخاطبش، تندروی داخلی بود.
هومن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
حضرات مسوول حج غیرت و عزت رو از فرهادیها یاد بگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
تو معنی عزت و غیرت را میفهمی بدبخت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
شما که میفهمید خوشبخت!
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
حالا که امریکا راهش نمی دن گفته شرکت نمی کنم .کسی که عذت جانبازان و فداییان کشورش را در فیلم جدایی نادر از سیمین برای گرفتن اسکار زیر سوال می برد حالا که ترامپ راهش نمیده ادای وطن پرستی دراورده
رضوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
دستش به گوشت نمی رسید می گفت بو میده! اگر ترامپ راهش می داد و روی سن بهش جایزه می داد، تا کمر جلوی همین ترامپ افراطی حاضر بود خم بشه آقای کارگردان. ریاکاری در این سطح مشمئزکننده است. بیچاره این مردم زحمت کش وکارگرهای حلال خور و پدر و مادر نجیب و زحمتکش ما که یک چنین فردی باید منت اینکه توی ده کدخداش راهش ندادند، منتش رو سر ما بگذاره و پز روشنفکری و انسانیت بده. این حناها دیگه برای ما مردم رنگی نداره آقای فرهادی. اگر سکوت کنید کسی چیزی نمیگه به خدا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
شما اینطور فکر کن . از روزی که ترامپ رییس جمهور شد همه ایرانی ها باتشبیه او به دکتر احمدی نژاد احساساتشان نسبت به ترامپ را نشان دادند .
ناشناس
|
Canada
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
آفرین که روغن ریخته رو خرج امام زاده کردید آقای فرهادی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
روغن چیه خب کلید کردی هاا
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
کیهان جان خسته نباشی !!! همه جا رو روغنی کردی !!!
ناشناس
|
Canada
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ظاهرا ترانه عليدوستي اصلا قرار نبوده با فرهادي بره. فرهادي: ...و همان‌گونه که روز اعلام نتایج آکادمی به پخش‌کننده‌ام در آمریکا اعلام کردم به همراه مدیرفیلمبرداری‌ام در این مراسم حضور خواهیم داشت، همچنان تصورم همراه بودن در این اتفاق بزرگ فرهنگی بود...
مسعود
|
Iraq
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
شک ندارم ترامپ و مشاورانش قبل از اجرای تصمیماشون یە سر بە نظرات هموطنان همیشە در صحنە ایرانی زدن و حساب کار دستشون اومده ملتی کە بە خودشون رحم نمیکنن و اینجوری بە نخبگان کشورشون توهین میکنن، سزاوار تحقیر بیشتر از ایناست. از ماست کە بر ماست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
جناب آقای فرهادی یکی به اون ور زد یکی هم به این ور ، درصورتی که میشد به جای مساوی بازی رو برد. حیف
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
آقای فرهادی! از امریکای اوباما یا ترامپ بیزارم و امریکا را یک کشور و سیستم می دانم که دشمن شماره یک ایران در سالهای متمادی بوده است اما از شما هم که دل به غرب سپرده بودید و در این راه علیه ایران برای غرب خوش خدمتی کرده اید به شدت ناراحتم.بازگشت از راه رفته از امروز هم میسر است.
طیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
سلام ودرود بر آقای فرهادی کارگردان عزیز.دقیقا تمام مشکلات بشری در تمام دنیاو در طول تاریخ از نادانی و تندرویها بوده و هست .عقل سالم و خرد گروهی و واقعیتگرا بودن چیز خوبی است که خدای تبارک در قرآن فرموده است در کار ها مشورت کنید.آخر چه دل خوشی است کدورت و جنگ و دعوا ؟؟ اینکه فکر کنی خودت تنها درست میگویی و خودت تنها درست قضاوت میکنی.آخر درست است؟؟یه ذره فکر نکنی داری اشتباه میکنی؟آقای فرهادی و خانم ترانه علی دوستی هنرمندان و بچه های ایران هستند .به موقع از انسانیت و از ایران و از مسلمانان دفاع کردند . که هزاران نفر مثل من و شما نمی توانستیم این قدر وسیع و قوی و گسترده و جهانی عمل کنیم.از آن گذشته هر هنرمندی اگر واقعیت های جامعه را به تصویر بکشد غلط است یا درست؟لطفا جواب بدهید؟ما که نمیتوانیم مثل کبک سر به زیر برف فرو کنیم و بگویم همه چیز در جامعه ما گل وبلبل است؟؟؟این هنرمندان و صاحبان ذوق مسئول اند در نزد خداوند مهربان.که با هنرشان و آثارشان واقعگرا باشند.نه الکی فقط برای پول ، مقام و تعریف این وآن هنرنمائی کنند.بیاییم با خودمان صادق باشیم .که صداقت بهترین راه برای ساختن ایران عزیزمان است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اگه ترامپ مانع نشده بود با کله می رفتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
دوستان

هشتک# روغن ریخته نذر امامزاده# را تک کنید

اقای فرهادی و خانوم علیدوستی گوش ملت دراز نیست



دوستان تگ کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
دوستان
بیچاره تو دشمن میهنی
آریو برزن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ملت از کی تا به حال برای شما اهمیت داشتن که الان نگران گوش ملت هستین؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
امثال شما خودشون مایه ی ننگ و مسبب تمام مشکلات این جامعه هستند عزیز ... برا ی درمان خود فکری کنید ...
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
"در کشور من نیز تندروها اینگونه‌اند."
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
درود و افرین
حقیقت را گفته اید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
جالبه مطلبش تو نیویورک تایمز چاپ شده و نه یه روزنامه ایرانی! صد آفرین به ترانه علیدوستی و صد حیف از جناب آقای فرهادی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بنده خدا مگه خبر نداری ؟ اصلا به آمریکا راهت نمیدن که در مراسم اسکار شرکت کنی یا نکنی !
عادل مکطاعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
واقعا خنده داره .حالا که ورودش به امریکا ممنوع شده میگه بخاطر اعتراض به سیاستهای رییس جمهور امریکا اونجا نمیرم.جالبه که با این همه تحریم و ظلمی که امریکا به ایران کرده قبلا رفتن به امریکا را بخاطر سیاستهای امریکا تحریم نکرده بود.دروغ و دقل هم حدی دارد.در ضمن مقایسه به قول خودش تندروهای داخلی با ترامپ از ان حرفهای پست و بی ارزشی است که لایق خودش و امثال خودشه.لا اقل کسانی که فرهادی انها را تندرو داخلی می نامد شرف و حیثیت و غیرت دارند چیزی که ترامپ لجن و امثالش و یه عده دیگه ندارند
خواهر شهید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
کسی که با پول شاهزاده قطری فیلم میسازد خود نوکر تند رو های جنایتکار ادمکش است خدا میداند بچه دلیل اقای فرهادی این تصمیم را گرفته است
فروتن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اصغر آقا شما تقاضای ویزاتم دادی بلیط رو هم اوکی کردی حالا ترسیدی تو فرودگاه نگهت دارن یا بقول معروف راهت ندن گفتی نمیرم دیشب تا نیمه شب در حال رایزنی بودی که بری یا نری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ناعزیز جان، ایشون به خاطر رتبه بین المللی در فیلم سازی طبق قانون آمریکا دارای گرین کارتن و نیازی به ویزا ندارن و ترامپ اصلاح کرد که گرین کارتیا می تونن وارد شن، پس ایشون مشکل ورود به آمریکا نداره و فقط به خاطر شرفش (آنچه که بعضیا نمی دونن چیه) نمی خواد بره
ناشناس
|
Spain
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
فرهادی و فرهادی ها برای ملت ما ماندگارند. انها همواره دنبال حقوق مردم و نشان دادن خصایل برجسته ایرانیها به سایر ملتها هستند. همانطور که خودش قبلا گفته : یه پایان تلخ بهتر از تلخی های بی پایانه.
من
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بابا این طرف به خاطر فیلم های سیاهش از ایران که منفور غربه جایزه سیاسی بهش داده اسمشم گذاشتن جایزه هنر حالا فکر کرده کیه برا خودش
اگر فیلم سازی وهنر داری هنرتو برای تعالی ارزشهای الهی وانسانی و استکبار ستیزی بکار ببر
میخوام ازش بپرسم که ایا میفهمه مفهومه شهدای انقلاب اسلامی ودفاع مقدس چیه ایا میفهمه همه دینا برعلیهت باشن به خاطر اینکه میخوای روی پای خودت وایسی ومقاومت بکنی یعنی چی وووبیخیال فکر نکنم بفهمه چون غرب زده رو نمیشه بیدار کرد
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
به جای حمله به هنرمندان عزیز کشور در نظر داشته باشید بدون اینکه احساساتی برخورد کنیم همیشه یادمون باشه امریکا قابل اعتماد نیست این قضیه بارها در موارد مختلف ثابت شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
!!!!!!!آیا روسیه خیلی قابل اعتماده ؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
خوب بود.
اما بهتر بود نام ایران را پیش از نام خودش بنویسد! هرچند ممکن است دلیل خودشان را داشته باشند...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
با سياه نمايي جايزه گرفتن و با ادا در آورن لايك گرفتن، بابااااااا سياستمداااار
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ايشان هم سياسي كار است و نه هنرمند دلسوز مردم ايشان اگر وطن پرست بود و دوست دار مردم زمانيكه امريكا كشور و مردمان را شديدا تحريم دارويي و غذائي و مالي و نفتي در شديترين نوع خود كرده بود حداقل در دفاع از انسانيت و شرافت و وطن پرستي و نه حمايت از دولت اسكار تحريم مي كرد و به نظر اين حرفها دوريي و دروغگويي بيش نيست در ضمن به ايشان اجازه ورود به امريكا نمي دادند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بابا این سیاست کشور های غارتگره که توی جهان میگردن افراد باب طبع خودشونو باعناوین مختلف تابلو میکنند تا نماینده ای شایسته براشون باشه ،شیرین عبادی تاریخ مصرفش تموم شده بود حالا نوبت اصغره ،اینا هم همش ژست روشنفکری که بگه ما هم اره تازه توهمین پیام کذایی هم باز به یه نوعی حرمت ارباب رو نگه داشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
نادان
عباس وطنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
"سال‌هاست در دو سوی اقیانوس عده‌ای تندرو تلاششان بر آن است تا از مردم کشور مقابل تصویری غیرواقعی و هولناک بسازند"
آقای فرهادی سخت در اشتباه هستی. در ایران هیچ کسی از مردم آمریکا تصویر غیر واقعی نمی سازد و انتقاد به دولت آمریکا هست. یعنی شما اینرا نمی فهمید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
دست پیش گرفتن پس نیفتن ! اصلا راتون نمیدادن که بخای نری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ایشونو راه می دن ایشون گرین کارت مخصوص هنرمندان برجسته رو دارن
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
با سلام به دوستان. کسی نیست که به اقای رهادی بگه بودن یا نبودن شما در جشنواره چه توفیقی به حال این مردم می کنه .پول این مردم را خرج خودش می کنه
قادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
یکی از دوستانم درسال 1383 بعد از سی سال اقامت در آمریکا برگشت به وطنمان یک سوال ازش پرسیدم..... درجواب گفت در بیست الی سی سال آیند آمریکا فروخواهد پاشید و ایالت متحده آمریکایی از روی نقشه هایی جهانی حدف خواهد شد بنده حقیر تحلیل سیاسی ندارم ولی خیلی وقت به جمله دوستم ایمان آوردم و با به روی کارآمدن ترامپ فک کنم آخرین سال های عمر این امپراطوری می باشد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
پیشنهاد می دهم پیام فرهادی در تابنا ک به نظر سنجی گذاشته شود
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
جناب فرهادی
آیا نمی بینید آنها جه لشکر هولناکی به نام داعش برای نابودی کشور و ملت شما ساختند؟
سالهای طولانی است آن تند روها هرچه خواستند به سر ما آوردند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
درورد بر شرفت مرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
آقای فرهادی شما با این فیلمهایی که می سازی بیشتر از ترامپ به ملت ایران توهین می کنی. در اصل تندروی واقعی خود شما هستی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
حال کردم
چقدر بی نظیره
عالیه
ستودنی و بی همتا ...
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
آقای اصغر فرهادی با هنر خود در جایگاهی از تاریخ سیاسی جهان قرار گرفت که مستقیما سردمداران خشونت و سلطه دنیا را مورد عتاب قراردهد.
این همان رسالت هنر وهنرمندان است .
درکی از هنر متعهد
نه هنر برای هنر.
حتی اگر تعبیر هنر متعهد به مذاق بسیاری از اهل هنر سازگار نباشد.
به عزم قاطع واراده اصغر فرهادی و بانوی هنر مند ترانه علیدوستی درود میفرستم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
مهم نیست اسکار را برات میفرستند مبلغ جایزه را با اونها شریک است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
از من بمیرم تو بمیری گذشته ترامپ را باید با سیاست ایذایی و اقدامات پشیمان کننده متوقف کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
"در کشور من نیز تندروها اینگونه‌اند."

مزخرفه. این حرف جاش اینجا نبود.

کشور فروش.
كارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
باسلام رد پاي تندروها اينجا هم واضح است انها منطق ندارند عقده اي هستند كمبود شخصيت دارند و باتندروي شخصيت سازي ميكنند. ايمانشان ضعيف است . تحملشان كم است عجول هستند. زود احساساتي ميشوند. اينها وقتي قدرت پيدا ميكنند حتي مخالفين خودرا كافر مپندارند و حكم قتلش را صادر ميكنند. پس بايد مهار شوند تا خطر قتل و اسيد پاشي و حمله به شخصيتها كم شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ایول به اصغر خان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
وقتي نوشته هاي مردم و مي بينم واقعا فكر مي كنم اين همه فحاشي را ياد ما دادند يا ما با عقده هامون تبديل به يك ملت فحاش شديم؟!!
مرسي آقاي فرهادي شما هميشه براي ملتم افتخار آفريديد.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
روغن ریخته نذر شاه چراغ ، ها ؟
چرا در اعتراض به تندروهای داخلی ، که قبل قبل از ساخت فیلم فشار و محدودیت وحشتناک براتون میسازن ، حتی بعد از ساخت فیلم اجازه اکران بهتون نمیدن و با گشت ارشاد در محل برگزاری جشنواره فجر حاضر میشن و حتی از ورود بازیگرها و کارگردان های خانم جلوگیری میکنند مراسم فجر رو تحریم نمیکنین ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
دراومد!اسم بعدی رضاست!بعد از اکبری و کیهان و شهریارو...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
این جملات باید با طلا نوشته شود.
"تندروها علی‌رغم جنگ‌ها و دعواهای سیاسی‌شان در همه جای دنیا، بسیار شبیه به هم به جهان می‌نگرند. آن‌ها برای درک جهان چاره‌ای ندارند جز تقسیم آن به دو بخش ما و دیگران تا همواره با ساختن تصویری هولناک از دیگران، مردم کشورشان را دچار ترس از آن‌ها بکنند. این فقط محدود به آمریکا نیست. در کشور من نیز تندروها اینگونه‌اند!"
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
حالا چرا در دو سوی اقیانوس
اقیانوس یک سوش آمریکا یک سوش هم اروپا
تندروها در دو سوی اقیانوس چه می کنند
حمام آفتاب می گیرند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بخوای هم بری رات نمیدن کاکا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ایشون گرین کارت مخصوص هنرمندان بین المللی دارن و مشکلی برای ورود ندارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اقای فرهادی دولتی که بیشتر از یک قرن در حق این ملت ظلم کرده عقلم سلیم حکم می کند در مقابلش نرمش نشان ندهید
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بهترین راه مقابله با امریکا استفاده فوری از این وضعیت است.
ایران باید درهای خود را بروی همه ایرانی تبارهای مقیم امریکا فورا بگشاید و بهترین امکانات را برای آنها فراهم کند تا دانش و سرمایه خود را به ایران بیاورند و فرار مغزها برعکس شود.

این مسئله باید در نظام فورا ارزیابی شود و اعلام گردد.

حیف که چنین توانایی هرگز در دولت ایران وجود ندارد و ایرانیها استاد از دست دادن فرصت هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
آقای فرهادی گربه دستش به گوشت نمی رسه ، میگه بو میده!!
حالا که دیدی راهت نمیدند داری میگی نمیرم !!
برو مرد حسابی مردم احمق نیستند!!
من خواهش می کنم برود! البته اگه همونایی که براشون فیلم میسازی راهت میدهند!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
فرهادی گرین کارت مخصوص هنرمندان بین المللی و نوابغ رو داره و در نتیجه مشکلی برای رفتن به آمریکا نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
لطفا برو... اگه راهت میدن!!
اصغر ترقه!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
فرهادی رو راه می دن چون گرین کارت مخصوص هنرمندان بین المللی و نوابغ رو داره
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اینایی که نوشتند، راش نمیداند و روغن ریخته را ... حالا اگر می رفت که امکانش بسیار فراهم بود و هماهنگی هم شده بود، فردا می گفتن عجب آدم فلان فلان شده ای است که حداقل به اندازه یک زن غیرت نداشت و .....
پس جای دوری نرید، تندروهای مشابه در جهان را در نظرات کابران در همین صفحه هم می تونید ببینید!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
هزار آفرین به خانم ترانه علیدوستی. ما در ایران هم مشکلاتی داریم و یک هنرمند می تواند این مسایل را به جامعه باهنرش، متوجه کند ولی اینکه این مساله در یک روزنامه خارجی چاپ شود و نه در یک فضای ملی و ایرانی، مثل این می ماند که فرزند یک خانواده مساله خانوادگی اش را به تمام همسایگانش هم بگوید. آقای فرهادی از چشمم افتاد.
بی سواد تندرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
چی شده آقای فرهادی تو وهم فکرانتان که تا دیروز به سر آمریکا وانگلیس قسم می خوردید؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
خودت خودتو معرفی کردی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
گربه دستش به گوشت می رسید پرید که گوشت را بردارد ترامپ با چوب دنبالش دوید بعد گربه طی بیانیه ای ترامپ و بقیه تندروهای دو سوی اقیانوس را محکوم کرد
طا. ميم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ایرانی های خشن
ایرانی های دروغ گو
ایرانی های تجاوزگر
ایرانی های حریص
ایرانی های عصر حجری
...و
اینها تصویری است که دوستان هنرمندمان از ما ساخته اند و بابتش اسکار و نخل و خرس گرفته اند. حالا به خاطر همین تصویرها به دنیای متمدن ممنوع الورود شده اند.
انصافا چرا اسم این کار را نژاد پرستی می گذارید؟ این کار دفاع از خود است!
#وحید_یامین_پور
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
فیلمی ضد ایرانی توسط یک فرد روشنفکر!
در نزد عقلا تو جایگاهی نداری هر چند یک مشت هنرمند نما برایت کف بزنند و هورا بکشند!
به امید برچیده شدن بساط هنرمند نمایان توسط ید با کفایت منجی عالم بشریت و خلاص شدن از شر بی بصیرت ها...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
به امید غار نشینی! و به امید زوال و نابودی! هنر و موسیقی و شعر و کتاب و به امید نا امیدی
به امید نا امیدی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
رات نمیدادن اغی
برای ما قمپز در نکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ایشون گرین کارت مخصوص هنرمندان بین المللی و نوابغ رو داره و در نتیجه مشکلی برای ورود نداره
حمید م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
"در کشور من نیز تندروها اینگونه‌اند." از هرفرصتی برای خودشیرینی مقامات ضدایرانی استفاده میکنی و سوار برموج تبلیغات دست ب هرکاری میزنی تا جایزه بگیری و مشهور بشه.... تهش این ملت تو دهنت میزنن
محمد از تبریز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
برادران مبارزی که هیچ کس را قبول ندارند وفقط راه خود را صحیح می دانند و دیدید و دیدیم که در آن 8 سال چه بر سرمان آمد که تا 80 سال ثمره اش را خواهیم چید و از دسته بیل و تا سنگ پا را هم ما را وابسته خارج کردند آن هم خارجیه بدتر از تولیدات وطنی شما چرا به همه به چشم دشمن نگاه می کنید وگرنه رییس محترم شما خودش برای هر 8 بار سفر مجانی به آمریکا همراه یک هواپیما فامیل و دوست خیلی مشتاق بود ند و هم چنین اجاره یک طبقه کلی از یک هتل مجلل و مصاحبه با رسانه هایی که هرتک تک شان اگر با یکی از سایر طرفها مصاحبه کند برای بی آبرو کردن و خاین نامیدنش کافی ست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
واقعا جایه تاسفه در حالی ک باید خبر اول کشور سیل سیستان و گردوخاک خوزستان باشه همه جا حرف اینه این نرفته اون رفته نه حالا خداوکیلی این موجود معلوم الحال بره یا بگه نمیرم چی میشه هاااااا بنده سعی کردم اکثر نظراتو بخونم واقعا جای بسی تاسفه واسه بعضی از دوستان از افرادی ک با وطن فروشی کسب مثلا افتخار میکنن تورو خدا همه یخورده چشامونو باز کنیم لطفا
یک انقلابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
دوستان ما و برادران ما در داخل، مراقب باشند آنچه مقصود او (دشمن) است، تکرار نکنند. آن هایی که می گویند تندرو، منظورشان کسانی است که در راه انقلاب مصمّم‌تر و پایدارترند؛ حزب‌اللّهی‌ها را میگویند تندرو؛ میانه‌رو هم کسی است که در مقابل آنها تسلیم باشد. در ادبیّات سیاسی آمریکا و انگلیس و امثال اینها، معنای تندرو و میانه‌رو این است: تندرو کسی است که پایبند انقلاب است، میانه‌رو کسی است که در مقابل خواسته‌های آنها تسلیم است.

بیانات مقام معظم رهبری دیدار مردم نجف آباد – 5 اسفند 1394
پاسخ ها
عیسی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
وی در هفتم آذر ۱۳۹۳، در نامه‌ای، بدون ذکر دلیل روشن، از دریافت «نشان شوالیه هنر و ادب فرانسه» اعلام انصراف کرد و نوشت که «خود را بی‌نیاز از دریافت هر نشانی» می‌داند. علیزاده در عین حال گفته است که «هدیه ملت بافرهنگ فرانسه» را «ارج می‌نهیم». او در نامه خود گفت: «اگر سفیر سیاسی و فرهنگی کشور فرانسه هدیه ملت بافرهنگ فرانسه را به سینه هنرمندان بزرگ ما نصب می‌کند، آن را ارج می‌نهیم و ما نیز ستایش می‌کنیم ستارگان پرافتخار تاریخ خود را.» علیزاده با این حال با لحنی انتقادآمیز اضافه کرد که «شاید اگر در دیار ما توجه و درک از هنر والای موسیقی نزد مسئولان می‌بود، یک هدیه و عنوان غیرخودی این همه انعکاس نداشت. وقتی در فضای هنری نور کافی نباشد، چراغی کوچک خورشید می‌شود». او در پایان‌نامه خود نوشت: «ضمن قدردانی از مسئولان کشور و سفارت فرانسه، به احترام مردم هنرپرور و هنردوست ایران، به نام حسین علیزاده قناعت کرده، تا آخر عمر به آن پیشوند یا پسوندی نخواهم افزود.»
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
دوستت داریم ،بابا خیلی مردی .نشون دادی یک ایرانی اصیل هستی.بر خلاف خیلی .....
گیلان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
احسنت به آقای فرهادی و خانوم علیدوست که نماد واقعی وطن پرستی و انسانیت هستند.بنظر من باید مراسم اسکاری در داخل ایران تشکیل بدند و از این حرکت هنرمندان فاخر مملکتمون تجلیل کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ترامپ چهره واقعي آمريكاست و اوباما چهره منافق آن. جناب فرهادي بيدار شو
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
آقای فرهادی تند روهای بقول خودت در ایران بین دولت امپریالیسم و خوشونت طلب ها امریکا و مردم امریکا تتمایز قائل هستند. سیاست های توسعه طلبانه و سرمایه داری صرف در امریکا از نظر مردم ایران مطرود است نه مردم امریکا. بهتر است بین ایندو تفاوت بگذاری.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
خیلی سوخت این آقا .....
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
آقای فرهادی شما هم دارید بد میشید ها, چرا نوشتید که تند روهای ما هم بعله!

آخه تند روهای ما مثل فرشته هستند, اونا کبوتر سفید هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
نکنه تو هم توقع داری ترامپ برات ویزا در وکنه!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
واقعا خنده داره به این اشخاص ویزا نمی دهند امریکا را بایکوت کردند !!!!!!!!!!!!!!!!
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
دشمن دونستن آمریکا تندروی نیست چون هزاران بار ثابت شده این دشمنی ولی اینو مطمئنم که دشمن ندونستن آمریکا از سر نادونی و جهله.شک نکنید.امثال آقای فرهادی کدخدا پرستن.
پاسخ ها
جوان ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
دشمن ما خود شمایی ، چون حتی اگه آمریکا هم با شما دشمنی نمیکرد باز هم برای خودت دشمن تراشی میکردی چون امثال شما نونشون تو دشمن جلوه دادن اینو اونه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
در کشور من تندروها این گونه اند : تابناک تو رو میگه ها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
فرهادی را تو آمریکا راهش نمی دهند مجبور شده تحریم کنه گربه دستش به گوشت نمی رسه می گه بو می دهد
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ابن اصغرک را راه نداده اند حالا می گوید نمی روم اگر راه باز بود که برای ترسیم چهره سیاه از ایران با سر به پابوس ارباب و کدخدا و صهیونیستها می رفت گربه دستش به گوشت نرسید گفت اخه
اباذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
آخه بمیرم برات ترسیدی بری تو فرودگاه های آمریکا دستگیرت کنند با یه تیپا بندازندت بیرون دست پیش گرفتی پس نیفتی :)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اصلا به من چه
خان محمدعلی آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
چون میدونه که شانس فیلمش برای دریافت اسکار امسال خیلی کمه با اینجور حرفها میخواد یه شانسی واسه بردن دوباره ی اسکار پیدا کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
اخه این ادم بی ارزش کی هست که اینقدر سرش بحث میکنید،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
خوش به حالت اصغر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
وقتی کسی حیثیتش رو کدخدا داده باشه وقتی تحویلش نگیرن اینطوری میشه
نصیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
داخل ایران کی به مردم امریکا توهین کردن!؟ حتی مقامات ایران در زمانی که ایران تحریم دارو و نفتی هم شده بود به بهانه بمب اتمی که خود امریکایها هم گفتن دروغ بود و ایران هیچ وقت نساخت می گفتن حساب مردم امریکا از رژیم ودولت اون جداست دوما در زمانی که به جز یک اقلیت جنگ طلب در امریکا همه دنبال اسراییل رو یک کشور اشغال گر می دونن تندرو خواندن بخشی از مردم ایران واقعا چه معنی میده!؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
ترامپ و سایر دوستان تندروی داخلی بدجوری بوی کاگه ب روسیه را میدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
تندروها فقط اسلام گرایان نیستن جناب فرهادی تندروهای غرب گرا هم به اندازه همان ها در طول صد سال گذشته به ایران ضربه زدن....امریکا از اول انقلاب دنبال برگشتن به ایران و به دست گرفتن حکومت هست تا به قول خودش در برابر چین و روسیه مناطق بیشتری در دنیا در کنترلش باشه و بقیه موضوعات همه بهانه و ابزار فشار برای این هست حتی به رسمیت شناختن اسراییل
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
اقای فرهادی موقعی که این نامه رو نوشتند اون موقع اعلام شده بود حتی دارندگان گرین کارت هم حق ورود به آمریکا ندارند!!! لطفا صادق باشید
مریخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
اقای فرهادی با ساختن فیلمهایی که دید منفی افکار عمومی جهان را نسبت به جامعه کشورت جلب میکند اسکار گرفتی حالا هم فیلم جدیدت را راه دادند اما خودت را نه دلم خنکه مثل نوک قله دوماوند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
فک کنم منفی ها کاملن واضحن
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
جالبه اینا از امریکایی ها هم میخورن به خودمون فش میدن یه موقع به صلح جهانی بر نخوره . جمع کنید بابا
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
درود به شرفت فرهادي
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
اصغرجان خودتون ایران رو سیاه معرفی کردید
l
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
بخاطر ترانه مجبور شد. دلش نميخواست. اين آدم پر از كنايه است. هم به ترانه توهين كرد هم به اصولگرايان . اصغر ما ميفهميم
اسمش صادقه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
گربه دستش به گوشت نمیرسید می گفت چه بد بو!
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر: