بازدید 6909
۲

سرانجام‌محل‌استقرار‌کسبه‌پلاسکو‌مشخص‌شد

رییس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان تهران از توافق همه کسبه ساختمان ویران شده پلاسکو برای استقرار در مرکز تجاری نور- تقاطع خیابان ولی‌عصر(عج) و طالقانی- خبر داد.
کد خبر: ۶۶۱۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵ 28 January 2017
 رییس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان تهران از توافق همه کسبه ساختمان ویران شده پلاسکو برای استقرار در مرکز تجاری نور- تقاطع خیابان ولی‌عصر(عج) و طالقانی- خبر داد.

به گزارش ایران، «مجتبی درودیان» ادامه داد: با مشخص شدن محل جدید استقرار کسبه ساختمان پلاسکو در مرکز تجاری نور، کالاهای تولیدی در این مکان عرضه می شود.درودیان یادآوری کرد: بیشتر تولیدی های ساختمان ویران شده پلاسکو خارج از این ساختمان قرار داشت و با حادثه دیدن ساختمان، از بین نرفت.

ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری تقاطع خیابان فردوسی حدود حوالی ساعت 8 صبح پنجشنبه 30 دی ماه دچار حریق شد و پس از حدود سه ساعت عملیات اطفای حریق، ساختمان یکباره به طور کامل فروریخت.

رییس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان تهران پنجم بهمن ماه از معرفی چند پاساژ در خیابان های مولوی، خراسان، تقاطع زرتشت- ولیعصر (عج) و جمهوری- حافظ برای اسکان کسبه آسیب دیده ساختمان پلاسکو خبر داده بود.

به گفته وی، همه کسبه ساختمان ویران شده پلاسکو باید گزینه های پیشنهاد شده را بررسی کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنند که بتواند همه فعالان ساختمان را در خود جای دهد.

** تبلیغات مناسب مکان تازه
رییس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان تهران گفت: کسبه ساختمان پلاسکو در مرکز جدید همانند پیش به فروش اجناس می پردازند؛ بنابراین هیچ کمبودی در عرضه کالاهای تولیدی این صنف رخ نمی دهد.

این فعال صنفی یادآوری کرد: ترتیبی اتخاذ شده است که محل استقرار جدید کسبه به اطلاع عموم برسد و تبلیغات مناسبی صورت گیرد.

درودیان گفت: مشتریان می توانند پس از استقرار کامل کسبه که بزودی پایان می گیرد، به این مرکز مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا،‌ در مجموع یک هزار و ٢٠٠ واحد در مجتمع تجاری پلاسکو وجود داشت که براساس آمارها 560 واحد، فعال بود. 15 هزار میلیارد ریال خسارت به این واحدها وارد شد و سه هزار کارگر نیز بیکار شدند.

بخش زیادی از کسبه این ساختمان در صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پیراهن بودند که 99 درصد آنان از این واحدها به عنوان «مرکز پخش» استفاده می کردند. همچنین 180 واحد در این ساختمان تولیدکننده و فروشنده دیگر اقلام بودند.

در این ساختمان 400 واحد پیراهن دوز، 6 واحد کشباف، هشت واحد صنف خیاطان و 20 واحد تولیدی کفش فعال بود.

ساختمان 15 طبقه پلاسکو در سال 1341 به عنوان نخستین ساختمان بلندمرتبه تهران افتتاح شد.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی ساختمان‌های پلاسکو و آلومینیم در اختیار بنیاد مستضعفان قرار گرفت.

پاساژ نور واقع در تقاطع خیابان ولی‌عصر (عج) ـ طالقانی 700 واحد خالی دارد و برای کسبه آسیب‌دیده پلاسکو در نظر گرفته شده است.

بر اساس اعلام، بنیاد مستضعفان تا سی ام اردیبهشت سال آتی اجاره این واحدها را می پردازد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲
تصمیم نادرستی است
در اختیار نگرفت، در اختیار گرفتند!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر