بازدید 1784
کولیوند مطرح کرد:

انتخابات شوراها تنها در شهرهای بزرگ الکترونیکی برگزار می شود

عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا تنها در شهرهای بزرگ به صورت الکترونیکی خواهد بود.
کد خبر: ۶۶۰۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳ 28 January 2017
به گزارش میزان،محمد جواد کولیوند عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا درباره روند برگزاری انتخابات شوراها به صورت الکترونیک اظهار کرد: با توجه به رایزنی هایی که از سوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا ها با نظارت کشور صورت گرفته است تمامی مقدمات و امکانات برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک فراهم شده است.

وی افزود: روند برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک دارای چهارچوب و ضوابط مخصوص به خود است از این رو در شرایط فعلی و با توجه به اینکه قرار است برای اولین بار رای گیری در کشورمان به صورت الکترونیک برگزار شود امکان برگزاری این فرآیند در همه شهرها و روستاها وجود ندارد.

عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا تاکید کرد: با توجه به تصمیم گیری های اتخاذ شده تنها در حوزه های انتخابیه با جمعیت بالا و شهرهای بزرگ انتخاب شورای شهر به صورت الکترونیک برگزار می شود.

کولیوند تاکید کرد: در حال حاضر امکان برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در روستاها وجود ندارد و اخذ رای به صورت الکترونیک تنها در شهرهای بزرگ صورت خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: درصدد هستیم تا پس از تعطیلات مجلس در جلسه مشترک با وزارت کشور پیرامون بررسی دستگاه های انتخاباتی وارد عمل شویم و آخرین اقدامات لازم را انجام دهیم.

عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا تصریح کرد: در این جلسه همچنین مشخص خواهیم کرد که در کدام شهرهای کشور روند برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر