بازدید 2258

بازدید بانوان نماینده مجلس از جامعه المصطفی و حوزه فاطمه الزهرا کشور مالی

بانوان نماینده مجلس شورای اسلامی که در قالب یک هیات پارلمانی برای شرکت در اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی به مالی سفر کرده اند، از جامعه المصطفی و حوزه فاطمه الزهرا در منطقه باماکو این کشور بازدید کردند.
کد خبر: ۶۶۰۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 28 January 2017
به گزارش خانه ملت،  طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس و معصومه آقاپور علیشاهی نماینده مردم شبستر در مجلس که در قالب یک هیات پارلمانی برای شرکت در اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی به مالی سفر کرده اند، امروز (پنجشنبه 7 بهمن ماه) از جامعه المصطفی و موسسه خیریه و حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) در منطقه باماکو این کشور بازدید کردند.
 
شایان ذکر است بانوان نماینده عضو هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران ضمن این بازدید در جریان روند فعالیت کاری جامعه المصطفی و موسسه خیریه و حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س)، قرار گرفتند.
 
شایان ذکر است موسسه خیریه و حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) کاملا خصوصی بوده و بودجه آن توسط خیرین ایرانی تامین می‌شود. این موسسه ایتام و نیازمندان بسیاری از کشورهای آفریقایی به ویژه جمهوری مالی را در خود جای داده است و همچنین از 11 کشورغرب آفریقا از جمله موریتانی، سنگال، نیجر، نیجریه، غنا و موریتانی دانشجو دارد.

همچنین دانشگاه بین المللی المصطفی باماکو 100 دانشجوی مرد و 50 دانشجوی زن دارد و شامل دانشجویانی از کشورهای غنا، موریتانی، سنگال، نیجر و نیجریه است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی