بازدید 4798
بازتاب

اتهام سنگین دستیار قلعه نویی به فدراسیون فوتبال:برنده جام انتخاب شده!

خودم می دانم که تیم ما اشتباه داشت و متوجه این اشتباهات هستیم ولی می‌خواهم این را بدانم که چرا تمام بازیکنان دو کارته ما کارت گرفتند؟! آیا این غیرطبیعی نیست.
کد خبر: ۶۶۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 27 January 2017
مربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت که فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته جام را به تیم دیگری بدهد و برنامه‌ریزی‌ها در این باره انجام شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، میگوئل تکسیرا پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز و در حالی که قلعه‌نویی در نشست خبری حاضر نشده بود، گفت: حال قلعه نویی مساعد نبود و نتوانست در نشست خبری شرکت کند. نمی‌توانم زیاد در مورد بازی حرف بزنم. تیم ما اشتباهاتی داشت، ولی الان بازی تمام و حقایق مشخص شده است. وقتی یکی از افراد بزرگ فدراسیون تصمیم می‌گیرد جام را به یک تیم بدهد برای ما کار خیلی سخت می‌شود. امروز اتفاقاتی افتاد که نشان داد همه چیز برنامه‌ریزی شده بود و این اصلاً قشنگ نیست.

اتهام سنگین دستیار قلعه نویی به فدراسیون فوتبال:برنده جام انتخاب شده!

مربی تراکتورسازی در ادامه با اشاره به کمک هواداران تراکتورسازی تصریح کرد: باید مقابل این هوادارانمان پیروز می‌شدیم ولی ناراحتم که نتوانستیم 3 امتیاز را به دست بیاوریم و نگذاشتند برنده شویم.

تکسیرا در پاسخ به این پرسش که چرا تیم تراکتورسازی با وجود اینکه یک پنالتی به دست آورد اما نتوانست 3 امتیاز بازی را به دست بیاورد، گفت: من در آغاز صحبت‌هایم نیز گفتم که تیم ما اشتباه داشت و متوجه این اشتباهات هستیم. من می‌خواهم این را بدانم که چرا بازیکنانی که از قبل کارت زرد داشتند در این بازی کارت گرفتند؟ چرا تمام بازیکنان دو کارته ما کارت گرفتند؟ آیا این غیرطبیعی نیست.

وی درباره اینکه در چند بازی آخر خوب نبوده‌اند، اظهار داشت: ما برابر استقلال خوزستان یک بر صفر پیروز شدیم. اکنون برای ما خیلی مهم است که بتوانیم خوب بازی کنیم ولی مهمتر این است که 3 امتیاز را به دست بیاوریم. تیم ما اکنون تمرکز خود را از دست داده و فوتبال زیبایی را به نمایش نمی‌گذارد اما تمام تلاش مان را می‌کنیم تا 3 امتیاز را به دست بیاوریم.

تکسیرا اضافه کرد: در نیم‌فصل اول مقابل استقلال خوزستان متوقف شده بودیم اما در نیم فصل دوم آنها را شکست دادیم. پیکان را، هم در نیم فصل اول و هم در نیم فصل دوم شکست دادیم ولی مقابل صنعت نفت آبادان نتیجه نگرفتیم که به بدون تماشاگر برگزار شدن این دیدار هنوز هم اعتراض دارم. همه جای فوتبال ایران تماشاگران رفتارهایی می‌کنند اما چرا فقط تماشاگران ما را محروم می‌کنند؟ 
من خودم در برخی از بازی‌ها سنگ خوردم و مجبور شدیم سرمربی تیم را به رختکن ببریم اما فقط تماشاگران ما را محروم می‌کنند. تازه به این شهر (تبریز) آمده‌ام و در همان ابتدا به من گفتند سخت است تراکتورسازی قهرمان شود چرا که دست‌های پشت پرده نمی‌گذارد این اتفاق بیفتد. من تازه به این آمدم و شما بهتر این مسائل را می‌دانید.

مربی تراکتورسازی گفت: به هر نحوی شده کارمان را ادامه خواهیم داد و در بازی مقابل پرسپولیس سعی می‌کنیم ضعف‌های مان را بپوشانیم و روز‌به‌روز بهتر شویم. اکنون با بازیکنانی که در اختیار داریم باید بهترین تصمیم را برای دیدار مقابل پرسپولیس بگیریم.همان طور که قبلا گفتیم، ما با بازیکنانی که داریم در دیدار با پرسپولیس بهترین عملکرد را ارئه کنیم. بازیکنان ما، بازیکنان خوبی هستند و ما مجبوریم با همین بازیکنان به جنگ پرسپولیس برویم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
خب راس میگه همه چی مشخصه برنامه ریزی شده
تیمت باخته داری گردن این و اون میندازه، عملکرد داور بازی پرسپولیس که بدتر بود. بعد شما که به هوادارت مینازی کر شدی ورزشگاه شعار مرگ بر فارس میداد. اینها افتخار دارن؟
حرف مفت زده
دیگه واس چیکار میکرد..پنالتی مفت براتون گرفت..یعنی مسولین فدارسیون واس گلش میکردن..رو هم حدی داره
احتمالا این آقا همون " علی " معروفه !
فدراسیون تیم ملی را فدای پرسپولیس کرده تراکتور که سهله این تاج اومده برای قهرمانی پرسپولیس نه بردن تیم ملی به جام جهانی این را بچه دو ساله هم فهمیده خوب همین الان جام را به پرسپولیس بده همه را سر گار گذاشتید رسانه و همه دنبال همینند با این لیگ خنده دار مضحک. فقط قشقایی برای فدراسیون باور کردنی نبود وگرنه پرسپولیس رو به فینال حذفی هم رسونده بودند . به خدا مردم میفهمند نکنید این کارها را .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
والا خجالت برای شما عروسیه همین هفته قبل دیدید که به اعتراف کارشناسان دو پنالتی در یک بازی برا پرسپولیس نگرفتند آنقدر داور اشتباه داشت تا فشار عصبی روی بازیکنان سه بازیکن پرسپولیس برای بازی با صبا محروم شدند ولی بالعکس در بازی تراکتور عربستان با ماشین سازی یک پنالتی اشتباه به نفع تراکتور گرفتند حالا طلب کار هم هستید.
دو جور آدم داريم.. اون كسي كه خوابه و اونيكه خودشو به خواب زده!!! نشستين اينجا مثبت و منفي چي ميدين!! ؟؟ يكم منطق هم خوب چيزيه؟؟؟ فدراسيون تمام تلاششو ميكنه تا پيروزي قهرمان بشه.. مشخصا همينه!! اينهمه بازيكن و لابي و پولاي مفت و غيره ذلك!! يكم درك ميخواد.. البته اينو با اون دسته از آدمايي هستم كه شايد خواب باشن... بخوان بيدار شن.... وگرنه اونيكه خودشو زده بخواب رو نميشه بيدار كرد؟؟ ميشه تابناك.؟؟؟؟
این مربی محترم واقعاً مثل اینکه جنگ داره با پرسپولیس ودر ادبیاتش فراموش کرده که از لفظ رقابت ویا دیدار استفاده کند......متآسفم برای
دوست دقیقه 32 خودتم خوب میدونی که داری چرت میگی ولی به قول خودت مردم میفهمند که هیچ طرفداری از پسپولیس صورت نگرفته به قول اون دوستمون آب رو بریز اونجا که میسوزه به کوری کساییکه نمیتونن ببینن پرسپولیس قهرمانه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار